• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м.Черкаси (коригування)»

Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у тендерній документації. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно до тендерної документації

Завершена

29 055 802.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 279.01 UAH
Період уточнення: 06.09.2021 18:45 - 12.09.2021 00:00
Відповідь надана

Дайте розяснення

Номер: 7fb64299d1284eb4848c01cdf0a0a563
Дата опублікування: 10.09.2021 16:49
Опис: Як Ви можете вимагати те, що скасував Кабінет міністрів, а саме "копію ліцензії, виданої уповноваженим органом, за переліком робіт згідно з додатком з обовязковим зазначенням будівельних та монтажних робіт загального призначення (виконання пусконалагоджувальних робіт автоматизованих систем управління); монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладі, засобів вимірювання, іншого обладнання. " Дана інформація на сайті https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/218-2020-%D0%BF#Text або за посиланням ПКМУ від 13.03.2020 №218 . Ця вимога є дискримінаційною, просимо внести зміни.
Відповідь: Відповідно до статті 37¹ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування. Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020) затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, зокрема, постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)», якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню; постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою затверджено Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Також постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 внесено зміни до Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, якими виключено Державну архітектурно-будівельну інспекцію України із переліку органів ліцензування. Відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 № 294 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219) Державна архітектурно-будівельна інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурнобудівельного контролю та нагляду в частині надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Враховуючи зазначене, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками з 18.03.2020 не здійснюється, як і внесення змін до вже виданої ліцензії на будівництво. Отже, Ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури не скасовані, а скасований порядок видачі нових ліцензій та порядок внесення змін до вже виданих. Враховуючи те, що предметом закупівлі є саме будівельні роботи, Ваша вимога не відповідає вимогам законодавства та не може бути задоволена.
Дата відповіді: 14.09.2021 15:41
Відповідь надана

Дайте розяснення

Номер: 0c768caa400442d19e56a4e883771cf5
Дата опублікування: 10.09.2021 14:03
Опис: Яким законодавчим документом підтверджується "обов’язкова наявність фахівця з охорони праці, кваліфікація якого підтверджується копією кваліфікаційного сертифікату фахівця з охорони праці - не менше одного спеціаліста;"
Відповідь: Згідно зі статтею 13 Закону про охорону праці, на підприємстві має бути створена або служба охорони праці, або мають бути певні посадові особи, які виконуватимуть функції, пов’язані з охороною праці. Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» , в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)» (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є не що інше як сертифікація (див. статтю 1., Розділу І, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Наявність кваліфікації інженера з охорони праці (будівництво), підтвердженої незалежним органом, дає повне право такому сертифікованому персоналу виконувати функції координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (див. Розділ IV «Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»).
Дата відповіді: 14.09.2021 15:40