-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м.Черкаси (коригування)»
Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у тендерній документації. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно до тендерної документації
Завершена
29 055 802.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 279.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 145 279.01 UAH
Номер:
8e2e0de3f55e4f66a464c969fa7ae1aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.03.2022 00:00
Період моніторингу:
30.03.2022 13:27 - 21.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.03.2022 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-09-06-003052-a 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України установлено порушення абзацу другого частини 22 статті 18 Закону через невиконання Рішення АМКУ від 27.10.2021 № 24311-р/пк-пз;
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА» та ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.09.2021, відповіді Замовника від 14.09.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА» (далі – ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА»), товариства з обмеженою відповідальністю «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель від 03.11.2021 № 271 (далі – Рішення № 271), повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 15.11.2022 № 286 (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договорів, додаткова угода від 22.11.2021 № 1 до Договору, додаткова угода від 16.12.2021 № 2 до Договору, додаткова угода від 31.12.2021 № 3 до Договору, додаткова угода від 01.02.2022 № 4 до Договору, додаткова угода від 16.02.2022 № 5 до Договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 27.10.2021 № 24311-р/пк-пз (далі – Рішення АМКУ).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до Рішення АМКУ, Замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Так, відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель Замовник відповідно до частини 23 статті 18 Закону протягом 30 днів з дня оприлюднення Рішення АМКУ в електронній системі закупівель не оскаржив його до суду.
Разом із тим, Замовник Рішенням № 271 скасував своє рішення
від 28.09.2021 № 237 про визначення ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі та цим самим Рішенням № 271 повторно визначив ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі, не зважаючи на зміст Рішення АМКУ, що фактично призвело до його невиконання, чим порушено абзац другий частини 22 статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
14.04.2022 21:27 - 30.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2022 21:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок щодо результатів моніторингу.
Замовник не погоджується з твердженням згідно інформації про результати моніторингу закупівлі «у розрізі стадій проведення процедури закупівлі щодо того, що Замовник Рішенням № 271 скасував своє рішення від 28.09.2021 № 237 про визначення ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі та цим самим Рішенням № 271 повторно визначив ТОВ «НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі, не зважаючи на зміст Рішення АМКУ, що фактично призвело до його невиконання, чим порушено абзац другий частини 22 статті 18 Закону», оскільки згідно Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, встановлено обов’язок для Замовника саме скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)», оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-06-003052-a. Тобто, відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року Замовника зобов’язано сапе скасувати рішення про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі, а не дискваліфікувати даного учасника. Відповідно до регламенту роботи електронних майданчиків та веб-порталу Уповноваженого органу виконання рішення щодо скасування пропозиції учасника не потребує підкріплення до системи окремого протокольного рішення тощо. Більш того, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить будь-яких заборон стосовно повторної кваліфікації учасника замовником після виконання рішення Антимонопольного комітету, та скасування його попередньої кваліфікації. Більш того, Замовник у своїх діях керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами.
Так, на виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», під час вчинення дій по оприлюдненню в електронній системі закупівель інформації про виконання рішення Антимонопольного комітету України, а саме скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", через технічну спроможність авторизованого електронного майданчика усі тендерні пропозиції, що передували тендерній пропозиції даного учасника, а саме тендерна пропозиція ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА" повторно перейшли в статус «на розгляді», однак такий статус є лише технічною можливістю електронної системи закупівель і, відповідно до Рішення АМКУ, не передбачава повторного перегляду вищевказаної тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 2 пункту 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Також, відповідно до статей 251-254 Цивільного кодексу України визначене саме поняття та обчислення строків.
Згідно Рішення Антимонопольного комітету України закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, встановлено обов’язок для Замовника СКАСУВАТИ рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", переможцем процедури закупівлі. Тобто, з урахуванням вищевикладеного, керуючись вказаними нормами чинного законодавства, виконання Рішення Антимонопольного комітету України закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року стосується виключно скасування рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі, та не передбачає повторного перегляду будь-яких інших тендерних пропозицій чи вчинення будь-яких інших дій, що не визначені даним рішенням.
Так, Замовником 03.11.2021 року було скасовано рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)».
Також, Замовником було повторно переглянуто тендерні пропозиції учасників на відповідність технічним вимогам та критеріям, визначеним у процедур відкритих торгів «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)» з урахуванням Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року.
При цьому, попереднє протокольне рішення уповноваженої особи від 23.09.2021 року про розгляд та, за результатами розгляду, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ТЕХБЕЗПЕКА", відповідно до абз.2 п.1 та абз.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є законним та чинним, що підтвердженно Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року.
Після скасування тендерної пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", та повторного її розгляду з урахуванням Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасників кваліфікаційним та іншим критеріям та вимогам, визначеним у тендерній документації за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м.Черкаси (коригування)», було встановлено наступне:
Відповідно до пп.6.2 ч.6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним програмного комплексу з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з:
-договірної ціни;
-локального кошторису;
-підсумкової відомості ресурсів.
- кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації).
Додаток 1 Документації містить локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2, в якому передбачено вартість ОС до АРМ оператора (коробкова версія з носієм) (Microsoft Windows 10) – 6980 грн.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника міститься, зокрема, кошторисна документація (файл "Кошторисна документація.pdf"), у тому числі, локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2, в якому передбачено вартість ОС до АРМ оператора (коробкова версія з носієм) (Microsoft Windows 10) – 7000 грн.
З урахуванням вищезазначеного, повідомляємо, що, по-перше, кошторисна документація, розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5, в тому числі сформовані локальні кошториси, при обчисленні, яких, зокрема та в тому числі стовпчика 6 «Вартість одиниці, грн.» дана програма автоматично застосувала заокруглення числа. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме ч.2 «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Вищевказана помилка, віднесена Замовником до формальної (несуттєвої) помилки, що підпадає під дію наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та допущення якої учасником не призводить до відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, звертаємо увагу, що відповідно ч.4 ст.26 Закону, ціна тендерної пропозиції Учасника не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, що додатково підтверджує, що зазначене заокруглення не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника.
По-друге, тендерна документація не містила окремої вимоги щодо співпадіння вартісних показників Учасника, під час розроблення кошторисної документації, в тому числі в локальних кошторисах, складених у відповідності до тендерної документації (згідно Додатку №1).
По-третє, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника, ТОВ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", оскільки ст. 31 Закону визначений виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Отже, з урахуванням вищевикладеного, у Замовника відсутні, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» підстави для відхилення пропозиції Учасника, ТОВ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", зокрема із підстав, визначених у Рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №24311-р/пк-пз від 27.10.2021 року, тому за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, ТОВ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ", встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, згідно протокольного рішення від 03.11.2021 року №271 було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м. Черкаси (коригування)», та прийняти рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем.
Просимо взяти до уваги, що протокольне рішення замовника № 271 від 03.11.2021 року іншими учасниками процедури закупівлі оскаржене не було і тому є чинним.
Стосовно зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору повідомляємо наступне: такий спосіб усунення виявлених порушень, а саме шляхом розірвання договору, призведе до порушення прав та інтересів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" та матиме негативні наслідки для репутації Замовника, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими, на Вашу думку, недоліками. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Дата публікації звіту:
30.05.2022 09:26
Номер:
78c5894110b847f5920c7ce28a27e948
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 17:38 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2021-09-06-003052-a 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Період усунення порушень:
04.03.2022 15:47 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
bf9877db341844e4b3e97642dfa1c4b0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.02.2022 08:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою) в м.Черкаси (коригування)», очікуваною вартістю 29 055 802,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-06-003052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.