-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Торги відмінено
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період уточнення:
14.08.2017 13:26 - 20.08.2017 19:00
Відповідь надана
про лист на обробку персональних даних.
Номер:
d390000197f7478789204a4f8cf698f0
Дата опублікування:
17.08.2017 12:10
Опис:
У наданій тендерній документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено що учасник повинен надати - На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції письмову згоду (лист В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ) на обробку персональних даних.
Зокрема у Додатку 3 до тендерної документації, розділ «2. Перелік документів, які подає учасник у ТЕНДЕРНІЙ пропозиції» зазначено що, «2.12. Лист - згода на обробку даних згідно поданої нижче форми:»
Стає також незрозумілим, як повинен подавати учасник дану довідку як зазначено в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, чи так як зазначено у додатку 3 «згідно поданої нижче форми»
Просимо надати відповідне пояснення та виправити невідповідності та допущені помилки в документації торгів.
Відповідь:
Форма з додатку 3 тендерної документації запропонована для зручності подання інформації учасниками. Ви можете подавати інформацію у будь-якій формі. Форми подання інформації, яких потрібно обов'язково дотримуватись, супроводжуються поміткою " Не відступати від заданої форми"
Дата відповіді:
17.08.2017 12:45
Відповідь надана
по довідці про працівників
Номер:
0f27fcd220ce4f3cbaa8e09d073c4821
Дата опублікування:
17.08.2017 11:55
Опис:
У Додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.» у пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» зазначено що учасник повинен надати - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Зокрема у Додатку 3 до тендерної документації, розділ «2. Перелік документів, які подає учасник у ТЕНДЕРНІЙ пропозиції» зазначено що, «2.7. Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми, при обов’язковій наявності охоронців певного розряду згідно Додатку 1.»
Стає також незрозумілим, як повинен подавати учасник дану довідку як зазначено в кваліфікаційних критеріях В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, чи так як зазначено у додатку 3 «згідно із запропонованою формою»
Просимо надати відповідне пояснення та виправити помилки в документації торгів.
Відповідь:
Форма з додатку 3 тендерної документації запропонована для зручності подання інформації учасниками. Ви можете подавати дані згідно додатку 1 у будь-якій формі. Форми подання інформації, яких потрібно обов'язково дотримуватись, супроводжуються поміткою " Не відступати від заданої форми"
Дата відповіді:
17.08.2017 12:33
Відповідь надана
що до надання довідок мат-тех бази
Номер:
a5db30caf6734c169c88ce9a66b9f85d
Дата опублікування:
17.08.2017 11:52
Опис:
У Додатоку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.» у пункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» зазначено що учасник повинен надати - Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Зокрема у Додатоку 3 до тендерної документації, розділ «2. Перелік документів, які подає учасник у ТЕНДЕРНІЙ пропозиції» зазначено що, «2.8. Інформація про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, згаданих у Додатку 1, необхідних для виконання робіт, згідно із запропонованою формою:»
Стає незрозумілим, як повинен подавати учасник дану довідку як зазначено в кваліфікаційних критеріях В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, чи так як зазначено у додатку 3 «згідно із запропонованою формою»
Просимо надати відповідне пояснення та виправити помилки в документації торгів.
Відповідь:
Форма з додатку 3 тендерної документації запропонована для зручності подання інформації учасниками. Ви можете подавати дані згідно додатку 1 у будь-якій формі. Форми подання інформації, яких потрібно обов'язково дотримуватись, супроводжуються поміткою " Не відступати від заданої форми"
Дата відповіді:
17.08.2017 12:52
Відповідь надана
По спецзв`язку
Номер:
114b37cd58d84e5e90438c72160df138
Дата опублікування:
17.08.2017 11:07
Опис:
Згідно технічного завдання, зазначена наступна вимога надання:
1. Копію договору про використання частот для засобів спецзв’язку.
У звязку з тим що згідно ліцензійний вимог
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності зазначено, що у своїй діяльності охоронні структури у якості засобів спецзв’язку можуть використовувати як рації так і стільниковий зв'язок
Просимо надати відповідне роз’яснення, який саме договір вам потрібно надавати.
Дякуємо за розуміння
Відповідь:
Територія Музею становить 36,5 га. Місцевість горбиста, вкрита лісом та має дуже погане покриття стільниковим зв'язком. Сигнал слабкий, часто переривається, а в деяких місцях повністю відсутній. В зв'язку з цим, поставлена вимога використання рацій, а не мобільних телефонів. Як доказ - копія договору про використання частот для засобів спецзв'язку.
Дата відповіді:
18.08.2017 16:42
Відповідь надана
требования к участникам
Номер:
fb7f1a41f7784e02b35ba747afa9a04d
Дата опублікування:
17.08.2017 10:44
Опис:
Уважаемый заказчик, в ваших требованиях предоставить соответствующие документы участниками, значится пункт "4. Докази наявності цілодобової диспетчерської служби." Просим дать разъяснение, какие доказательства наличия диспетчерской службы необходимо Вам предоставлять??
Відповідь:
Довідка в довільній формі, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи, про наявність такої служби.
Дата відповіді:
18.08.2017 16:44
Відповідь надана
Специфические требования к подачи документов участниками
Номер:
834322cc7cb741efa82feda63c87247c
Дата опублікування:
17.08.2017 10:36
Опис:
Уважаемый Заказчик объясните пожалуйста, почему участникам согласно ваших требований в документации запрещается подача квалификационных документов в формате PDF. Так же просми бьяснить, чем обосновано специфическое требование подачи документов ТОЛЬКО в формате .JPEG?
Обращаем ваше внимание, что формат файла jpeg, может содержать в своей структуре только одну страницу, в этом случае если участник, согласно ваших требований будет подавать к примеру Статут который будет на 40 страницах, то участнику придется каждую страницу делать форматом jpeg и выкладывать их отдельно. В то время как формат .pdf предусматривает многостраничный режим. Соответственно один файл формата .pdf в своей структуре может иметь много страниц а соответствеено тот же Статут участники могут выложить одним файлом. Что значительно упрощает участникам сбор и подачу документов, а так же экономит время.
Так же, есть соответствующее разъяснение в системе "Прозорро", которое четко указывает что: "Файлы, прикрепляемые заказчиком при обнародовании объявления о проведении закупки, а также файлы, которые подаются участниками как предложение, должны иметь расширение .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf,.jpeg, .png и/или расширение тех программ, которые архивируют данные."
Считаем, что ваше требование накладывает ограничения на права всех будущих участников в части подачи документов, как это предусмотрено системой.
Просим привести данное требование в соответствием с возможностями системы, а не собственными хотелками.
Відповідь:
Ви наводите інформацію з розділу "Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок. ЇЇ слід розуміти так: інформація подається в форматі PDF. але якщо ви подасте її у форматі JPEG ( чи іншому поширеному форматі), це не буде вважатися помилкою.
Дата відповіді:
17.08.2017 13:15
Відповідь надана
щодо кваліфікаційних вимог наявності охоронників 3 та 4 розряду
Номер:
e41836c9359343bc94b5feef47b131d8
Дата опублікування:
16.08.2017 16:58
Опис:
Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику. До суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику належать: окремі особливо важливих об’єктів права державної власності,перелік яких визначається в установленому Кабінетом Міністрів України порядку відповідно до статті 4 Закону України "Про підприємництво"; об’єкти, на яких зберігаються наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори згідно з переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2000 р. № 770; підприємства, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2015 р. № 83; об’єкти, що можуть спричинити виникнення надзвичайної ситуації техногенного і природного характеру та вплинути на стан захисту населення і територій, проекти будівництва яких підлягають державній експертизі з питань техногенної безпеки; будівель, в яких розміщуються центральні органи виконавчої влади; банків, місць та/або приміщень, в яких здійснюються валютнообмінні операції, торгівля виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння.
Установа Замовника не відноситься до жодного з перерахованих суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику.
З огляду на вищенаведене прошу надати роз’яснення на підставі яких законодавчих актів України, що регулюють охоронну діяльність, замовником вимагається наявність у учасників охоронців тільки 3 та 4 розряду.
Відповідь:
Просимо вказати, які законодавчі акти України, що регулюють охоронну діяльність, забороняють охоронникам 3-го та 4-го розряду охороняти інші об'єкти, крім перерахованих Вами у запиті.
Дата відповіді:
17.08.2017 17:25
Відповідь надана
щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
9e83fb90f7a34cbb9624290dff9f9103
Дата опублікування:
16.08.2017 16:05
Опис:
Доброго дня! Прошу Вас надати роз'яснення стосовно наявності у учасника серверу збереження даних, з можливістю збереження інформації з камер відеонагляду не менше 30 (тридцяти) днів. Прошу повідомити кількість камер відеонагляду з яких буде зберігатись інформація. Дана інформація необхідна для визначення типу (потужності) серверу.
Відповідь:
На даний момент на території Музею працює 2 камери відеонагляду. Плануємо встановити ще 7.
Дата відповіді:
17.08.2017 17:09
Відповідь надана
дискримінаційна вимога!!!
Номер:
d197c1ec0c7648ec87076ecb594efe92
Дата опублікування:
14.08.2017 17:40
Опис:
В Додатку 1 до Тендерної документації в частині 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме в пункті 7 вказано про наявність в учасника правомочностей складати протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 152, ст. 154, ст. 160 та ст. 175-1 КУпАП (із наданням копії рішення, яким було надано такі повноваження). Ви проводите публічну закупівлю на «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» за процедурою «Відкриті торги», тобто проводячи дану закупівлю Ви зобов’язані дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» (а саме стаття 3 «Принципи здійснення закупівель»: забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників; частина 2 статті 20 «Умови застосування процедури відкритих торгів»: Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи», частина 4 статті 22 «Тендерна документація»: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»). Насправді ж, прописуючи в Тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника правомочностей складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ст. 152, ст. 154, ст. 160 та ст. 175-1 КУпАП, Ви грубо порушуєте норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Адже, даною вимогою Ви суттєво обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі та бути переможцем. Оскільки, відомо, що повноваження щодо складання протоколів про адміністративні порушення передбачені ст. 152, ст. 154, ст. 160 та ст. 175-1 КУпАП мають уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ (Національної поліції) (відповідно до ст. 255 «Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення» КУпАП). Отже, дані повноваження може мати лише один учасник, який виявить бажання прийняти участь у даній закупівлі і Ви це прекрасно розумієте. Виникає питання – навіщо Ви проводите відкриту процедуру закупівлі (а не переговорну), якщо заздалегідь прописуєте вимогу, якій не можуть відповідати всі інші учасники, окрім органів внутрішніх справ, і цим самим замилюєте очі, проводячи закупівлю нібито додержуючись норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі»?! Звертаємо вашу увагу, знову ж таки, що вимога в Тендерній документації про наявність в учасника правомочностей складати протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 152, ст. 154, ст. 160 та ст. 175-1 КУпАП (із наданням копії рішення, яким було надано такі повноваження) є дискримінаційною та необґрунтованою. Підтверджуємо це наступним:
1) По-перше, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії;
2) По-друге, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього;
3) По-третє, відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960, Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Таким чином, бачимо, що законодавчою підставою для суб’єктів господарювання будь-якої форми власності, що здійснюють надання послуг з охорони є лише обов’язкова наявність Ліцензії, виданої у встановленому порядку. Додаткових законодавчих вимог щодо надання послуг з охорони до суб’єктів господарювання у сфері охоронних послуг немає. Так само, як і чітко визначенні права та обов’язки суб’єктів охоронної діяльності, а також повноваження персоналу охорони Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. На даний момент видано більше 5000 (п’яти тисяч) Ліцензій суб’єктам господарювання на право надання охоронних послуг на території України, які можуть надати якісні послуги охорони, які мають достатній штат персоналу та достатню матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг. Але Ви, при цьому, ігноруєте цей факт та свідомо зводите кількість можливих учасників до 1 (одного), а саме органів внутрішніх справ.
Отже, всі учасники, окрім органів внутрішніх справ (Національної поліції), заздалегідь не можуть задовольнити Вашу вимогу щодо наявності повноваження складати протоколи про адміністративні правопорушення, адже чинним законодавством дані повноваження для персоналу суб’єкта охоронної діяльності не передбачені.
Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо:
1) вилучити вимогу щодо наявності в учасника правомочностей складати протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 152, ст. 154, ст. 160 та ст. 175-1 КУпАП (із наданням копії рішення, яким було надано такі повноваження) як таку, що є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що суттєво обмежує коло учасників;
2) внести зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже проводячи публічну закупівлю охоронних послуг за процедурою відкриті торги, Ви зобов’язані дотримуватись норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Ваші зауваження будуть враховані.
Дата відповіді:
15.08.2017 17:03