• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби миючі та чистячі)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.

Завершена

1 811 466.42 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 114.66 UAH
Період уточнення: 03.09.2021 15:34 - 03.10.2021 00:00
Відповідь надана

Зміни до закупівлі

Номер: 37e7832009b046ab9333ffb1d6e69758
Дата опублікування: 02.10.2021 13:39
Опис: Шановний Замовник! Маємо намір прийняти участь у закупівлі. Просимо вас розглянути таке питання: наша компанія має необхідні товари, які вимагаються закупівлею, але має інші назви, ніж вимагається документацією, хоча за своїми технічними характеристиками є еквівалентними. Просимо вас розглянути можливість розширення або заміни Найменувань товарів згідно Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: за поз.№2 Найменування - Засіб мийний універсальний змінити на Універсальний чистячий крем, за поз. №6 Найменування - Засіб універсальний для миття підлоги та інших поверхонь змінити на Засіб мийний універсальний (оскільки він за призначенням застосовується для миття підлоги і не тільки), за поз. №8 Найменування Засіб для чищення каналізаційних труб змінити на Засіб для прочищення зливних труб. Просимо внести зміни для розширення кола учасників.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 05.10.2021 16:41
Відповідь надана

Вимога артикуру - дискримынаційна

Номер: e0317ea2ff16469ca63f8d23370905b3
Дата опублікування: 17.09.2021 14:42
Опис: Ви що знущаетесь? Достеменно відомо, що ЖОДНОЇ ЯКІСНОЇ, ЕКОЛОГІЧНОЇ ТА ІНШОЇ ВЛАСТИВОСТІ ТОВАРУ В АРТИКУЛІ НЕ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ! Ви не пояснюєте ( хоча при обговорюванні ЗОБОВ’ЯЗАНІ це зробити) ЯКІ САМЕ властивості ПРЕДМЕТУ закупівлі вимагають наявності на етикетці артикулу? Якщо Ви не можете зрозуміло пояснити, то, будь ласка, приберіть вимогу про артикул як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ
Відповідь: Відповідь на аналогічну вимогу вже надавалась. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді: 22.09.2021 13:00
Відповідь надана

Вимога щодо артикулу - дискримінаційна

Номер: 54176003314e496782a6874fd2cd3b2e
Дата опублікування: 14.09.2021 17:42
Опис: Шановний Замовнику! В якості головного аргументу на користь надання Вам горезвісного артикулу Ви наводите: «Тендерною документацією не вимагається від Учасника підтвердження наявності маркування, виданого органом з оцінки відповідності». Схаменіться! Спочатку Ви ВИМАГАЛИ НАЯВНОСТІ САМЕ ТАКИХ МАРКУВАНЬ (ІSO), а тепер продовжуєте наполягати на ОБОВ’ЯЗКОВІЙ наявності на етикетці артикулу, що повністю підпадає під заборону саме частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «посилання на … конкретний процес, що характеризує продукт …. певного суб’єкта господарювання». Цим суб’єктом ( мається на увазі Учасником і, за Вашими планами, «переможцем») є ТОВ «Гренладія НВП» ( або інша , обов’язково пов’язана з нею фірма). При цьому, уже ВТРЕТЄ (!) Ви не пояснюєте ( хоча при обговорюванні ЗОБОВ’ЯЗАНІ це зробити) ЯКІ САМЕ властивості ПРЕДМЕТУ закупівлі вимагають наявності на етикетці артикулу? Якщо Ви не можете зрозуміло пояснити, то, будь ласка, приберіть вимогу про артикул як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ!
Відповідь: Вказаний артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар, на етикетці Товару дає можливість Замовнику додатково перевірити відповідність наданої пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації. Відповідність товару зазначеному артикулу товару можна перевірити, переглянувши каталог виробника.
Дата відповіді: 17.09.2021 11:45
Відповідь надана

Усунення невідповідності

Номер: 602dd6f230374fcf9e68305aad3423e0
Дата опублікування: 09.09.2021 17:46
Опис: Шановний Замовнику! Ми надаємо НЕЗАПЕРЕЧНІ доводи про НЕВІДПОВІДНОСТІ у тендерній документації, а Ви наполегливо ігноруєте звернення! ПОВТОРНО! В п.4 додатку 4 до ТД Ви вимагаєте надати підтвердження запровадження в підприємствах виробників товарів Британського стандарту OHSAS 18001. Ця вимога стосується чомусь тільки двох із восьми продуктів предмету закупівлі - Поз.1 Засіб чистячий порошкоподібний - Поз.8 Засіб для чищення каналізаційних труб Звертаємо Вашу увагу, що стандарт OHSAS 18001( до речі,застарілий, тому що в Україні давно користуються ДСТУ ISO 45001 ) ніяким чином НЕ СТОСУЄТЬСЯ ні якісних ні кількісних ні будь-яких інших характеристик предмету закупівлі, а стосується захисту життя та здоров’я працівників і умов праці в підприємстві – виробнику. Тобто цей стандарт не є характеристикою товару , а є конкретним процесом, що супроводжує спосіб виробництва товару саме на тому підприємстві , де його запроваджено. Водночас, відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.» Повторно вимагаємо прибрати вимогу щодо застосування OHSAS 18001 для ідентифікації предмету закупівлі, як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ!
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! У пункті 4 відповіді Замовника на вимогу UA-2021-09-03-002396-a.b1 зазначено, що по даному питанню будуть внесені зміни до тендерної документації!.
Дата відповіді: 14.09.2021 14:05
Відповідь надана

Усунення невідповідностей

Номер: 509c4c2c6f524997ba1e8cd97c27c2e8
Дата опублікування: 09.09.2021 15:46
Опис: Шановний Замовнику! Ми надаємо НЕЗАПЕРЕЧНІ доводи про НЕВІДПОВІДНОСТІ у тендерній документації, а Ви наполегливо ігноруєте звернення! ПОВТОРНО! В п.1 додатку 4 до ТД ( довідка, як окремий документ!) наведено наступне: «артикулу за наявності» В п.4 додатку 4 до ТД ( стосовно восьми (!) окремих документів) вісім раз щодо кожного з восьми продуктів викладена пряма недвозначна вимога: «артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар» Беручи до уваги Ваш стиль спілкування з Учасниками, наявність даної невідповідності дає Вам змогу безпідставно відхилити будь - яку пропозицію за фактом відсутності артикулу на будь-якій з восьми етикеток! Нагадуємо Вам , що відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви ЗОБОВ’ЯЗАНІ пояснити які достеменно екологічні чи інші характеристики товару Ви встановили для того, щоб вимагати маркування цього товару саме артикулом виробника ( при тому що наявність артикулів щодо маркування товарів в Україні не є обов’язковою ). Повторно вимагаємо прибрати вимогу щодо артикулів, як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ!
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Характеристики товару зазначені у тендерній документації не містять конкретного посилання на назву виробника, артикули, чи іншу інформацію, яка б дискримінувала Учасників. Від Учасника вимагається надання документів, які підтвердять відповідність товару, який буде запропоновано, вимогам тендерної документації. Замовником не вимагається підтвердження Учасником або виробником товару наявності маркування, який підтверджується органом з оцінки відповідності відповідно до частини 5 ст.23 Закону. Замовник не вимагає у Учасника або у виробника товару підтвердження екологічних чи інших характеристик товару, які необхідно підтвердити маркуванням – знаком відповідності технічному регламенту, за допомогою якого виробник вказує, що продукція відповідає застосовним вимогам, визначеним у технічних регламентах, якими передбачене нанесення цього маркування. (Не для публікації, витяги із Законів: Ч.5. ст.23 Закону Про публічні закупівлі «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.», Стаття 1. Визначення термінів Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» ..оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; ..знак відповідності технічним регламентам – маркування допомогою якого виробник вказує, що продукція відповідає застосовним вимогам, визначеним у технічних регламентах, якими передбачене нанесення цього маркування; технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва;….» Артикул товару присвоюється виробником внутрішніми документами. Чинним законодавством не встановлена заборона Замовнику вимагати наявність у виробника товару артикулу, без посилання на конкретний номер. Крім того, підпунктом 5.4.4 пункту 5.4 «Інформація про товар» ДСТУ 3993:2000 «Товарознавство. Терміни та визначення» визначено, що артикул товару - умовна познака, яку присвоюють товару для відображення його особливостей та його відмінностей від іншого аналогічного товару. Вимога про наявність артикулу ніяким нормативним документом не заборонена, крім того Замовник не посилається на конкретний артикул, що є не дискримінаційним! Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді: 14.09.2021 14:05
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації

Номер: bfa348a7f10c4796835b19359327a612
Дата опублікування: 09.09.2021 14:09
Опис: Доброго дня, шановний Замовник! Дивлячись на Вашу полеміку («дотепні» відповіді на запитання), складається враження, що не Учасники «унеможливлюють здійснення закупівлі» а саме у Вас є непохитне бажання зменшити кількість Учасників за будь-яку ціну! Ми, приватне підприємство - сертифікований виробник мийних засобів, маємо постійні комерційні, за укладеними договорами, зв’язки з потенційним Учасником Вашої закупівлі (частина нашої продукції, яка, як з’ясувалось, може стати предметом закупівлі, уже знаходиться на його складах). З якого переляку ми повинні звітувати перед Вами, що виготовили цю продукцію саме для Вас, якщо це – неправда? Всі, без винятку, товари Вашої закупівлі – продукція загального вжитку. Отже, перекладання відповідальності на третю особу в двосторонніх угодах, як і посвідчення етикетки печаткою чи електронним підписом не передбачено цивільним законодавством. Така вимога – протиправна. Наші з Учасником договори на поставку товару забезпечені з нашої сторони усіма необхідними гарантіями і, навіть, застраховані. Ми по них в повному обсязі відповідаємо! Щодо сертифікатів ISO, то всі вони наявні у нас. Наші етикетки відповідають умовам Цивільного кодексу України. Чому ми повинні перевозити товар від покупця назад на завод, передруковувати і переклеювати етикетку заради одного – двох позначень на ній, які, до речі, за законом не обов’язкові? Щодо захищених носіїв. Ми не користуємось кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії. За Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні довірчі послуги» ми не зобов’язані їм користуватись. Достатньо наявності удосконаленого електронного підпису який базується на кваліфікованому сертифікаті. Ми надали майбутньому Учаснику пакет документів в т.ч. з листом про представництво наших інтересів в даній закупівлі. Ви, як Замовник , всупереч частині четвертій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» утискаєте наші інтереси тому що висуваєте в технічній частині ТД дискримінаційні вимоги, склад яких ми вище детально описали . Просимо усунути із складу ТД дискримінаційні вимоги - про маркування етикеток позначками сертифікатів, в т.ч. як необов’язкове; - посвідчення етикеток ( сканованих копій етикеток) саме КЕП.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! У Замовника є бажання здійснити закупівлю якісного товару, який буде поставлений у встановлені строки. Засвідчення етикетки виробником законодавством не заборонено. Якщо виробник впевнений у якості товару, який буде пропонувати Учасник, впевнений у виробництві необхідної кількості товару, а не частки товару, яка може бути, за якихось умов, стати предметом пропозиції потенційного Учасника, то що заважає добросовісному виробнику засвідчити етикетку? Тендерною документацією не вимагається документальне підтвердження від виробника, що продукція виготовлена саме для Замовника. Замовник повинен при оцінці пропозиції Учасника з’ясувати і бути впевненим, що виробник буде готовий виготовити необхідну кількість товару, забезпечити виготовлення якісного товару. Те що ви (виробник) відвантажили частку товару, який може бути запропонований Учасником процедури Замовника, то це зона відповідальності менеджменту потенційного Учасника, який придбав його для певних цілей. Щодо вислову «Наші етикетки відповідають умовам Цивільного кодексу України», то норми Цивільного кодексу України не регламентують вимог до етикеток. Щодо вислову «Щодо захищених носіїв. Ми не користуємось кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії. За Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні довірчі послуги» ми не зобов’язані їм користуватись. Достатньо наявності удосконаленого електронного підпису який базується на кваліфікованому сертифікаті. Ми надали майбутньому Учаснику пакет документів в т.ч. з листом про представництво наших інтересів,», то Замовник вважає, що отримати кваліфікований електронний ключ є не проблема. Крім того, Замовник при поданні пропозиції Учасника бажає бути впевненим, що виробник знає, що його контрагент гарантує поставку товару в достатній кількості у стислі терміни. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.».
Дата відповіді: 14.09.2021 14:04
Відповідь надана

Усунення невідповідності

Номер: 5dac1657e8a746e3950daf12e1b5c2d6
Дата опублікування: 08.09.2021 23:17
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом № 1530-IX від 03.06.2021 внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до законодавства про електронні довірчі послуги (Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021)) а саме: вимога щодо обов'язкового кваліфікованого електронного підпису (КЕП) замінена на вимогу обов’язкового електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису ( УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису). Це пояснюється тим, що Кабінет міністрів України, як головний орган у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері електронних довірчих послуг, відповідно до підпункту 1 п.3 Постанови №193 вирішив: «3. Установити, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри…» У зв’язку з вищевикладеним в частині п'ятій статті 22 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» вираз «кваліфікований електронний підпис» замінено на «електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису»: «5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". {Частина п'ята статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}» Тобто, вимога щодо застосування «виключно КЕП» замість «КЕП/УЕП що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису» в тлумаченні Законів України «Про публічні закупівлі» і «Про електронні довірчі послуги» є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ і підлягає виправленню. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! Вимога Замовника щодо накладання на пропозицію електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" не є дискримінаційною. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дата відповіді: 13.09.2021 17:13
Відповідь надана

Невідповідності в ТД

Номер: 3299d34c366b47b1900401b0ab583d18
Дата опублікування: 07.09.2021 14:40
Опис: Шановний Замовнику! Розгляньте,будь ласка, невідповідності в ТД В Додатку4 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» наведені різні ( не уніфіковані) вимоги до складу етикеток кожного із 8-ми продуктів: «4. Учасник повинен надати етикетки (фото (скановану копію)) Товару на кожну позицію Товару №1-8, які підписані уповноваженою особою* виробника Товару або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар, власноручно, містити відбиток печатки (у разі її наявності) та засвідчені нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (на захищеному носії особистих ключів): - за позицією №1 - фото (скановану копію) етикетки Товару з кольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; назву виробника, адресу виробника та потужностей виробництва; строк придатності з дати виготовлення; інструкцію із застосування; заходи безпеки; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001; ТУ У або ДСТУ; маса нетто; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про Товар, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого Товару для встановлення відповідності запропонованого Учасником Товару якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією №2 - фото (скановану копію) етикетки Товару з повнокольоровим кольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; назву виробника, адресу виробника, адресу виробництва; термін придатності Товару; спосіб застосування; умови зберігання; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; ТУ У або ДСТУ; об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про Товар, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого Товару для встановлення відповідності запропонованого Учасником Товару якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією №3 - фото (скановану копію) етикетки Товару з повнокольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; назву виробника, адресу виробника; строк придатності і зберігання; спосіб застосування; умови безпечного застосування; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; ISO 9001; ТУ У або ДСТУ; номінальний об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про Товар, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого засобу для встановлення відповідності запропонованого учасником засобу якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією №4 - фото (скановану копію) етикетки Товару з кольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; назву виробника, адресу потужностей виробництва; строк придатності; умови зберігання; заходи безпеки; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар; ТУ У або ДСТУ; номінальний об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про засіб, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого засобу для встановлення відповідності запропонованого учасником засобу якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією №5 - фото (скановану копію) етикетки засобу з кольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; назву виробника, адресу виробника; термін придатності; спосіб застосування; застереження; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; ТУ У або ДСТУ; номінальний об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про засіб, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого засобу для встановлення відповідності запропонованого учасником засобу якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією№6 - фото (скановану копію) етикетки засобу з повнокольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; адресу виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; заходи безпеки та застереження; строк придатності і зберігання; спосіб застосування; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; ТУ У або ДСТУ; об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про засіб, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого засобу для встановлення відповідності запропонованого учасником засобу якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією №7 - фото (скановану копію) етикетки засобу з повнокольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; адресу виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; строк придатності; умови зберігання; заходи безпеки; застереження; застосування; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; ТУ У або ДСТУ; номінальний об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про засіб, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого засобу для встановлення відповідності запропонованого учасником засобу якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника; - за позицією №8 - фото (скановану копію) етикетки засобу з кольоровим друком (підписану уповноваженою особою Учасника з відтиском печатки (у разі використання)), на якій повинно бути зазначено: назву торгової марки виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; адресу виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; строк придатності; умови зберігання; призначення; інструкція по застосуванню; заходи безпеки; склад (інгредієнти) викладені виключно українською мовою; артикул виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється засіб; ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001; ТУ У або ДСТУ; об'єм; штриховий код Товару (штриховий код повинен бути зареєстрований в Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), http://newgepir.gs1ua.org/search/barcode), а також містити інформацію про засіб, де повинна відображатись інформація з технічними та якісними характеристиками запропонованого засобу для встановлення відповідності запропонованого учасником засобу якісним та технічним вимогам тендерної документації Замовника.» ЗАУВАЖУЄМО: Вимога «застосування кваліфікованого електронного підпису (на захищеному носії особистих ключів):» НЕ ВІДПОВІДАЄ чинному Закону України «Про публічні закупівлі». Цю вимогу пропонуємо виключити. Наданий виробником артикул товару [mpn] НЕ Є ОБОВЯЗКОВИМ, особливо тоді, коли на етикетці наявний глобальний номер товару [gtin], який і так достеменно описує товар. Вимогу щодо артикулу пропонуємо прибрати. Відносно наявності ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001. Маркування ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001 на етикетці НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ. Якщо Замовника цікавить наявність зазначених сертифікатів у виробника, учасник може надати скановані копії сертифікатів ( чи не так?). Британський стандарт OHSAS 18001( до речі,застарілий) ніяким чином НЕ СТОСУЄТЬСЯ ні якісних ні кількісних ні будь-яких інших характеристик предмету закупівлі, а стосується захисту життя та здоров’я працівників і умов праці в підприємстві – виробнику. Якщо Замовника бентежить стан умов праці в сторонньому підприємстві, то нагадаємо, що саме ВАША галузь за виробничим травматизмом – ТРЕТЯ В УКРАЇНІ! Той факт, що в технічних умовах до якості та кількості предмету закупівлі Замовник САМЕ ВИБІРКОВО (не до кожного товару) вимагає різні комбінації стандартів ( а в деяких випадках – стандартів, що зовсім не стосуються будь - яких характеристик товару, а в деяких випадках – вимоги щодо стандартів зовсім відсутні) свідчить про складання Замовником тендерної документації під окремо вибраного «свого Переможця», що в свою чергу є дискримінаційним фактором і, відповідно до Закону, підлягає усуненню. Вимагаємо УСТАНОВИТИ РІВНІ ВИМОГИ щодо документів, які підтверджують якість кожного із восьми закупуємих продуктів! В п.6 Додатку 4 зазначено: «6. Документ (наприклад адресний лист) виробника Товару або підприємства, на замовлення якого виготовляються Товар, про відповідність запропонованого (-их) Товару (-ів) Учасником за позиціями № 1 - №8 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. Зазначений документ (наприклад адресний лист) повинен бути адресований Замовнику (Філії "Вокзальна компанія" акціонерного товариства «Українська залізниця») та містити посилання на дану процедуру закупівлі (посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу). Документ (наприклад адресний лист) виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляються Товар, повинен бути підписаний уповноваженою особою виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар власноручно, містити відбиток печатки (у разі наявності) та повинен бути засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (на захищеному носії особистих ключів).» Якщо я, не виробник товару, придбав цей товар в мережі магазинів ( наприклад, «ЕПІЦЕНТР») ЗА ДОГОВОРОМ ( копію якого, відповідно п.3г, Додатку 4 ТД надаю в складі пропозиції), то яким чином у мене може опинитись лист, адресований Замовнику (Філії "Вокзальна компанія" акціонерного товариства «Українська залізниця»), що МІСТИТЬ ПОСИЛАННЯ на дану процедуру закупівлі від виробника або підприємства, НА ЗАМОВЛЕННЯ ЯКОГО ВИГОТОВЛЯВСЯ ТОВАР ? Хіба товар повинен бути виготовлений САМЕ ПІД ВАШУ ПРОЦЕДУРУ??? Якщо НІ, то ЧОМУ виробник повинен ДОВОДИТИ ЛИСТОМ саме Вам про відповідність його товару САМЕ ВАШИМ якісним та кількісним вимогам? Якісні характеристики товару наведені виробником в паспорті ( або сертифікаті) якості, кількісні – в договорі ( або в накладній).І ці документи я надаю Вам в складі тендерної пропозиції ! Якщо в цих документах НАЯВНІ якісні та кількісні характеристики, які В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідають Вашим тендерним вимогам, то яку зайву інформацію Ви бажаєте отримати з листа, який я, як Учасник закупівлі, навіть теоретично не можу отримати? Висновок один: Учасник закупівлі, який мені не відомий і що не є виробником товару, має на руках подібний лист і тому Замовник, «проштовхуючи» його в майбутні переможці, долучив вимогу про такий лист до складу ТД. Вимагаємо виключити цю вимогу, як дискримінаційну. Замовник не можете вимагати саме від переможця зразки товарів, так як це виходить за рамки системи Prozorro Якщо Вас цікавлять зразки, то вони мають бути надані від КОЖНОГО УЧАСНИКА до аукціону, належним чином ВАМИ оцінені, при цьому незалежність та АКРЕДИТАЦІЯ лабораторії має бути узгоджена з кожним учасником окремо. Або вимагайте відповідних протоколів НА КОЖЕН ПРОДУКТ в складі пропозицій Учасників ! Зразок-еталон НЕ МОЖЕ БУТИ об’єктом лабораторних випробувань. Пропонуємо внести зміни.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! 1.З приводу Вашої вимоги про наведені різні ( не уніфіковані) вимоги до складу етикеток кожного із 8-ми продуктів, то повідомляємо, предмет закупівлі відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. До предмету закупівлі входить декілька позицій продукції, яка за своїм призначенням та технічними характеристиками є різною. Логічно, що опис етикетки є різним. Законом не визначено вимог щодо уніфікованості складання опису етикеток, яка на етапі подання пропозицій, є одним із документів, що підтверджує технічні характеристики продукції. Опис предмету закупівлі, в тому числі і кожної окремої позиції продукції, здійснено Замовником у відповідності до вимог статі 23 Закону, в якій не зазначено, що вимоги до предмету закупівлі, в тому числі якщо є і декілька позицій товару, повинні бути уніфікованими. 2. Вимога «застосування кваліфікованого електронного підпису (на захищеному носії особистих ключів):» НЕ ВІДПОВІДАЄ чинному Закону України «Про публічні закупівлі». Цю вимогу пропонуємо виключити. Відповідь: «Закон передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису. 3.Наданий виробником артикул товару [mpn] НЕ Є ОБОВЯЗКОВИМ, особливо тоді, коли на етикетці наявний глобальний номер товару [gtin], який і так достеменно описує товар. Вимогу щодо артикулу пропонуємо прибрати. Відповідь: «Якщо Ви уважно вивчили вимоги до складання довідки на вимогу п.1. Додатку 4 тендерної документації, то там написано наступне: «Вказати конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням типу, марки, артикулу за наявності, штрихового коду запропонованого Товару. Найменування Товару у довідці та послідовність їх заповнення повинні бути у послідовності Додатку 1 тендерної документації». Зміни до тендерної документації вноситись не будуть. 4. Відносно наявності ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001. Маркування ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001 на етикетці НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ. Якщо Замовника цікавить наявність зазначених сертифікатів у виробника, учасник може надати скановані копії сертифікатів ( чи не так?). Британський стандарт OHSAS 18001( до речі, застарілий) ніяким чином НЕ СТОСУЄТЬСЯ ні якісних ні кількісних ні будь-яких інших характеристик предмету закупівлі, а стосується захисту життя та здоров’я працівників і умов праці в підприємстві – виробнику. Якщо Замовника бентежить стан умов праці в сторонньому підприємстві, то нагадаємо, що саме ВАША галузь за виробничим травматизмом – ТРЕТЯ В УКРАЇНІ! Той факт, що в технічних умовах до якості та кількості предмету закупівлі Замовник САМЕ ВИБІРКОВО (не до кожного товару) вимагає різні комбінації стандартів ( а в деяких випадках – стандартів, що зовсім не стосуються будь - яких характеристик товару, а в деяких випадках – вимоги щодо стандартів зовсім відсутні) свідчить про складання Замовником тендерної документації під окремо вибраного «свого Переможця», що в свою чергу є дискримінаційним фактором і, відповідно до Закону, підлягає усуненню. Вимагаємо УСТАНОВИТИ РІВНІ ВИМОГИ щодо документів, які підтверджують якість кожного із восьми закупуємих продуктів! Відповідь: «Наявність на етикетках продукції посилань на наявність сертифікації може і не є обов’язковою, але і не заборонена, якщо опис етикетки здійснювався з етикетки певної продукції, яку саме Замовник планує закупити. Крім того, конкретного посилання на виробника чи марку продукції Замовник у тендерній документації не зазначає. Але Замовник бажає здійснити закупівлю тієї продукції, яка за технічними характеристиками та властивостями задовільніть потребу Замовника. Щодо вимоги надання таких сертифікатів у складі пропозиції, то вважаємо це не доцільним, так як у складі пропозиції від Учасника вимагається один документ замість трьох - це етикетка з кваліфікованим підписом виробника, яким підтверджується достовірність інформації на етикетці, в тому числі і наявність зазначених сертифікатів. Стосовно вимоги «Той факт, що в технічних умовах до якості та кількості предмету закупівлі Замовник САМЕ ВИБІРКОВО (не до кожного товару) вимагає різні комбінації стандартів ( а в деяких випадках – стандартів, що зовсім не стосуються будь - яких характеристик товару, а в деяких випадках – вимоги щодо стандартів зовсім відсутні) свідчить про складання Замовником тендерної документації під окремо вибраного «свого Переможця», що в свою чергу є дискримінаційним фактором і, відповідно до Закону, підлягає усуненню. Вимагаємо УСТАНОВИТИ РІВНІ ВИМОГИ щодо документів, які підтверджують якість кожного із восьми закупуємих продуктів!» Ще раз наголошуємо, що в предметі закупівлі 8 найменувань продукції, які за призначенням, технічними характеристиками є різними. Крім того, Ви плануєте купити продукцію в «Епіцентрі» і перепродати Замовнику, а яким чином Ви переробите етикетки, зробити їх з рівними вимогами та однаковими для 8 позицій, якщо виробник для кожної позиції можуть бути різними? Тому Ваші обвинувачення щодо складання Замовником тендерної документації під «свого Переможця» є необґрунтованими і зміни по даному питанню вноситись не будуть, окрім вимоги наявності на етикетці однієї з продукції посилання на відповідність OHSAS 18001, що так Вас турбує, то по даному питанню будуть внесені зміни. 5. В п.6 Додатку 4 зазначено:«6. Документ (наприклад адресний лист) виробника Товару або підприємства, на замовлення якого виготовляються Товар, про відповідність запропонованого (-их) Товару (-ів) Учасником за позиціями № 1 - №8 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника. Зазначений документ (наприклад адресний лист) повинен бути адресований Замовнику (Філії "Вокзальна компанія" акціонерного товариства «Українська залізниця») та містити посилання на дану процедуру закупівлі (посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу).Документ (наприклад адресний лист) виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляються Товар, повинен бути підписаний уповноваженою особою виробника або підприємства, на замовлення якого виготовляється Товар власноручно, містити відбиток печатки (у разі наявності) та повинен бути засвідчений нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (на захищеному носії особистих ключів).» Якщо я не виробник товару, придбав цей товар в мережі магазинів (наприклад, «ЕПІЦЕНТР») ЗА ДОГОВОРОМ (копію якого, відповідно п.3г, Додатку 4 ТД надаю в складі пропозиції), то яким чином у мене може опинитись лист, адресований Замовнику (Філії "Вокзальна компанія" акціонерного товариства «Українська залізниця»), що МІСТИТЬ ПОСИЛАННЯ на дану процедуру закупівлі від виробника або підприємства, НА ЗАМОВЛЕННЯ ЯКОГО ВИГОТОВЛЯВСЯ ТОВАР ? Хіба товар повинен бути виготовлений САМЕ ПІД ВАШУ ПРОЦЕДУРУ??? Якщо НІ, то ЧОМУ виробник повинен ДОВОДИТИ ЛИСТОМ саме Вам про відповідність його товару САМЕ ВАШИМ якісним та кількісним вимогам? Якісні характеристики товару наведені виробником в паспорті ( або сертифікаті) якості, кількісні – в договорі ( або в накладній).І ці документи я надаю Вам в складі тендерної пропозиції ! Якщо в цих документах НАЯВНІ якісні та кількісні характеристики, які В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідають Вашим тендерним вимогам, то яку зайву інформацію Ви бажаєте отримати з листа, який я, як Учасник закупівлі, навіть теоретично не можу отримати? Висновок один: Учасник закупівлі, який мені не відомий і що не є виробником товару, має на руках подібний лист і тому Замовник, «проштовхуючи» його в майбутні переможці, долучив вимогу про такий лист до складу ТД. Вимагаємо виключити цю вимогу, як дискримінаційну. Відповідь: «Цінова політика на продукцію, яка є предметом закупівлі, у мережі «Епіцентр» значно вища, ніж очікувана вартість закупівлі, то Замовнику не зрозуміло яку продукцію ви запропонуєте: неякісну?, прострочену? Право Замовника здійснити закупівлю та отримати продукцію, яка влаштовує його по технічним характеристикам та властивостям. Замовника турбує своєчасна поставка саме якісного товару! Те що Ви, як потенційний постачальник, не можете гарантувати Замовнику на даному етапі процедури, що Ви надійний і добросовісний контрагент, турбує вже! Але ж Вас це не хвилює? І чому це продукція не може бути виготовлена на замовлення Учасника для Замовника? І чому Замовник не може бути впевнений, що Учасник, у разі визнання його переможцем, здійснить поставку продукції в повному обсязі, і з тими характеристиками, які Учасник подав у тендерній пропозиції? А може запропонована Вами продукція є в «Епіцентрі» в недостатній кількості? Або відсутні документи, що підтверджують відповідність продукції вимогам Замовника? Крім того пункт 3 Додатку 4 тендерної документації передбачає, що Учасник в будь-якому випадку підтверджує взаємовідносини із ВИРОБНИКОМ. То вимоги цього пункту Ви виконаєте?, якщо купити продукцію в «Епіцентрі»? По даній вимозі зміни вноситись не будуть. 6. Замовник не можете вимагати саме від переможця зразки товарів, так як це виходить за рамки системи Prozorrо. Якщо Вас цікавлять зразки, то вони мають бути надані від КОЖНОГО УЧАСНИКА до аукціону, належним чином ВАМИ оцінені, при цьому незалежність та АКРЕДИТАЦІЯ лабораторії має бути узгоджена з кожним учасником окремо. Або вимагайте відповідних протоколів НА КОЖЕН ПРОДУКТ в складі пропозицій Учасників! Зразок-еталон НЕ МОЖЕ БУТИ об’єктом лабораторних випробувань. Відповідь: «Зразки від кожного Учасника процедури Замовнику не потрібні, бо це виходить за рамки системи Prozorro. А вимога надання зразків –еталонів від переможця, які до речі будуть враховані до загальної кількості товару, що буде поставлятись переможцем, можуть бути використані Замовником у разі вирішення спірних питань щодо якості продукції. Ця крайня процедура може буди застосована до недобросовісних контрагентів. Ви ж не відносите свою компанію до таких? Складається враження, що справжньою метою публікації вимог є не тільки участь у торгах, а тиск на Замовника та унеможливлення здійснення Замовником даної закупівлі у цілому. По даній вимозі будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.09.2021 12:32