-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів) Пашковецького ДНЗ "Пролісок" по вул. Шкільній, 17 в с. Пашківці Хмельницького району Хмельницької області
Завершена
1 038 302.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 191.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 191.51 UAH
Період уточнення:
03.09.2021 14:43 - 09.09.2021 18:00
Відповідь надана
Чисельність працівників
Номер:
cebcdcc259aa45ac9af203fa077cf770
Дата опублікування:
08.09.2021 12:50
Опис:
Шановний Замовник.
Згідно вимог Закупівлі в п.п. 2.1., п. 3.5.1., розділу 3 «…Загальна чисельність повинна бути не менше 50-ти працівників. На підтвердження наявності не менше 50 – ти працівників Учасники повинні надати звіт форма №4 ДФ за останній звітній період.» зазначена дискримінаційна вимога. Проаналізувавши Технічне завдання (Додаток2) до цієї Закупівлі та вартість виконання робіт прийшли до висновку, що для якісного, вчасного виконання даних видів робіт не потрібно 50-т працівників та більше. Та чомусь Замовник прописує такі значущі дискримінаційні умови!!! З даної вимоги випливає лише одне, наперед запланований потенційний переможець, який має у штаті дану кількість працівників.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що встановлюючи таку вимогу до уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).
Дана вимога в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною. Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 “Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників”. Згідно з пунктом 1.1 цієї інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі – підприємства), а також на фізичних осіб – підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж інструкції передбачається три види працівників: штатні працівники, сумісники, працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу що до уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами) є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Замовник в Оголошені не обґрунтував необхідність встановлення умови викладеної в п.п. 2.1., п. 3.5.1., розділу 3. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності вказану кількість працівників які перебувають на постійному місці роботи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, нашого підприємства. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Оголошення в цій частині. Недискримінація учасників – один із основних принципів здійснення закупівель, тому вимагаємо усунути дискримінаційні положення тендерної документації шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання повідомляю наступне. Вимогами чинного законодавства зокрема ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник дотримався вказаної норми законодавства та відповідно до п.3.5.1. ч.5 Розділу ІІІ Оголошення встановив вимоги стосовно відповідності кваліфікаційним критеріям.
Стосовно кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Повідомляю, що відповідно до п.п. 2.1., п. 3.5.1., ч.5 Розділу ІІІ Оголошення вимагається інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: спеціальність, досвід роботи, наявність власних та необхідність залучення додатково. Загальна чисельність повинна бути не менше 50-ти працівників. На підтвердження наявності не менше 50 – ти працівників Учасники повинні надати звіт форма №4 ДФ за останній звітній період.
Стосовно вказаного пункту Оголошення, повідомляю Вас про те, що орієнтовно 75% від вартості закупівлі становлять роботи по утепленню фасадів. Для виконання фасадних робіт – оптимальна температура від +5 до + 30 ° С. Саме така температура вважається нормальною для фасадних робіт, нанесення клейових і штукатурних розчинів. Вологість не повинна бути занадто високою. В основному вона не повинна перевищувати 65%. Найоптимальніший варіант - тепла і суха погода. тому визначено кількість осіб не менше 50 чоловік, щоб виконати усі роботи по оздоблення фасадів за сприятливих погодніх умов.
Стосовно кількості працівників, повідомляю Вас, що вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлена імперативна норма стосовно кількості працівників. Також у відповідності до п. 3.5.3. ч. 5 Розділу ІІІ Оголошення визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
Тому враховуючи вищевикладене я не вбачаю потреби щодо внесення змін до Оголошення у вказаній частині та вважаю, що вимоги є обґрунтованими та такими, що не порушують норми чинного законодавства.
Дата відповіді:
09.09.2021 17:03