ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Монтаж пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Місківського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А)
1. Найменування замовника: Відділ освіти Сватівської міської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44060336.
4. Місцезнаходження замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50річчя Перемоги, будинок 36.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти Сватівської міської ради, телефон +380666971707, e-mail: osvita_svt@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Монтаж пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Місківського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92654, Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 313900,00 (триста тринадцять тисяч дев`ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості – 3139,00 грн.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2021 року.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Торги не відбулися
313 900.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 139.00 UAH
Період уточнення:03.09.2021 13:54 - 10.09.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:bb3c9c569b2e4125b599543c123e80fc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.09.2021 22:42
Опис:Вимагаємо видалити вмогу щодо надання копії яких подавалися органу ліцензування; які підтверджують достовірність даних, що зазначалися здобувачем ліцензії у документах, які подавалися органу ліцензування (зокрема та не виключно за п. 3, п. 4, та абзацу 1 п. 17 Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р.). До кожної окремої заяви суб’єкта господарювання надати відповідний заповнений опис документів згідно п. 5 Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. Деякі учасники могли отримувати ліцензію і 5 років назад, ці архівні дані можуть бути на сьогоднішні день не актуальними, та не всі учасники зберігають ці заяви та інші документи, що подавалися на момент отримання ліцензії. Просимо додержуватися ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимагати підтвердження кваліфікації згідно статті 16. Просимо вилучити цей пункт. Так як учасник вже має ліцензію, то він вже підтвердив свою відповідність ліцензійним умовам.
Відповідь:Шановний учасник, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що вищезазначена вимога встановлена з метою підтвердження отримання ліцензії та інших дозвільних документів відповідно до порядку встановленого згідно діючого законодавства, наголошуємо, що наявність зазначених документів у ліцензіата є обов`язком згідно Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року (або аналогічних відповідно Наказу МНС України №1037 від 29.09.2011 року якщо учаснику видано ліцензію на момент дії цього Наказу), на підставі викладеного, учасник який в повній мірі відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника має всі можливості надати ці документи. Звертаємо увагу, що надання зазначених документів не є дискримінацією або іншою обтяжуючою підставою для виконання потенційними учасниками під час підготовки пропозиції для участі у процедурі. Також слід додати що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надання учасником усієї інформації та документів передбачених тендерною документацією підтвердить дотримання ним вимог чинних нормативно-правових актів та його кваліфікації.
Дата відповіді:10.09.2021 15:21
Відповідь надана
Декларація
Номер:3a431759003a42a8be23af8d01865e29
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.09.2021 14:34
Опис:Добрий день.Вимога:Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм. Постановою Кабінета Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 було внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. До даного переліку було внесено новий вид робіт з підвищеною небезпекою, а саме: промисловий альпінізм, що замінив інший вид робіт, а саме: скелелазні роботи. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Просимо врахувати це під час розгляду пропозицій Учсників,
Відповідь:Добрий день. Так, ці зміни будуть враховані під час розгляду пропозицій Учасників.
Дата відповіді:10.09.2021 15:30
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:f07fbfe0a3924cdaaf2d08aada3fde35
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.09.2021 14:22
Опис:Добрий день. Вимога: перевірки знань з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП).перевірки знань з питань правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП).Дана вимога є протипраною, адже організації , які проводять навчання з охорони праці, самостійно заповнють документи про проходження навчання працівників, вяких НПАОП можуть і не вазуватися, а вказуватися лише назва самого начання. Просимо видалитии дану вимогу.
Відповідь:Шановний учасник, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що вищезазначена вимога встановлена згідно з пп. 3.13 глави 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого Наказом № 15 від 26.01.2005 року Державного комітету України по нагляду за охороною праці «Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань». На підставі викладеного, учасник на підтвердження своєї кваліфікації має подати документи стосовно даної вимоги з посиланням в них на нормативно-правові акти з охорони праці (НПАОП).
Дата відповіді:10.09.2021 15:50
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:5a468292d4304d64859cf7d0358d610c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.09.2021 14:17
Опис:Добрий день. Вимога:копії документів державного зразка, які підтверджують відповідність освіти зазначених в інформаційній довідці працівників Учасника (свідоцтв або дипломів працівників, що зазначені у довідці).Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, дипломи, свідоцтва або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати посвідчення, сертифікати, дипломи, свідоцтва або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Відповідь:Шановний учасник, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, Учасник надає у складі пропозиції копії документів про освіту мають бути державного зразка, що видається закладом освіти тільки за акредитованою освітньою програмою. За неакредитованою освітньою програмою заклади освіти виготовляють і видають власні документи про освіту у порядку та за зразком, що визначені вченою радою цього закладу.