• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Монтаж пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Місківського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А)

1. Найменування замовника: Відділ освіти Сватівської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44060336. 4. Місцезнаходження замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50річчя Перемоги, будинок 36. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти Сватівської міської ради, телефон +380666971707, e-mail: osvita_svt@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Монтаж пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Місківського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92654, Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату вартості фактично виконаних послуг (робіт) протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акт приймання виконаних послуг/робіт. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 313900,00 (триста тринадцять тисяч дев`ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості – 3139,00 грн. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги не відбулися

313 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 139.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2021 13:54 - 16.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

на рішення замовника щодо вибору переможця

Номер: 4128dc22feff457b8519db8e93d0cb1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-006885-c.a3
Назва: на рішення замовника щодо вибору переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.10.2021 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.11.2021 10:45
Дата виконання рішення Замовником: 08.11.2021 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ РІШЕННЯ №24792 -р/пк-пз від 02.11.2021р. Скасувати протокол рішення № 193 від 13.10.2021 року про визначення переможцем учасника ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" закупівлі послуг: ДК 021:2015: код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Монтаж пожежної сигналізації з системою керування евакуюванням Містківського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Містки, вул. Степова, 1А), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб - порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-03-006885-c.
Автор: ТОВ "Лугспецтехносервіс", Кирило Стахов 0954332423 led.sts@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо вибору переможця

Номер: 7f9042bb8b7b45a4808d0eb700333055
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-006885-c.a2
Назва: Щодо вибору переможця
Вимога:
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Кошторисна документація повністю відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Вимога стосовно неправомірних дій Замовника

Номер: 69f53f7f2b5b49778ddf5d9023d6762e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-03-006885-c.b1
Назва: Вимога стосовно неправомірних дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" та відхилити пропозицію даного учасника як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Підстави відхилення: 1) Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «Форма „Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи», надана у складі пропозиції учасника форма „Тендерна пропозиція” Вих.№ 1280 від 18.09.21 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме учасником НЕ ЗАЗНАЧЕНО кількість календарних днів (строк виконання робіт в повному обсязі). 2) Відповідно до пункту 3 Таблиця 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати «Довідка з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та довідка про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій» учасником не виконана зазначена вимога тому як надана у складі пропозиції «Довідка про стан позичкової заборгованості» № 210910SU15460704 від 10.09.2021 р. НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОЗІ, а саме: датована більше ніж тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних. 3) Відповідно частини 1 Розділу 3 тендерна пропозиція повинна містити «проект Договору (викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений (графи щодо реквізитів) та засвідчений з боку учасника (підпис та печатка, за наявності)» наданий у складі пропозиції учасника проект Договору НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОЗІ, а саме: не заповнений пункт 13.2 проекту Договору. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" та завершити процедуру закупівлі згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. У разі нехтування даної вимоги нами буде використане право на подання скарги в АМКУ у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Замовника прийняла рішення, скасувати протокол розгляду № 189 від 28.09.2021 року та відхилити тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" згідно зі статтею 31 Закону та перейти до розгляду наступного учасника.
Статус вимоги: Задоволено