• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання дискових масивів для основного та резервного ЦОД)»

Придбання дискових масивів для основного та резервного ЦОД

Завершена

36 168 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 360 000.00 UAH
Період уточнення: 08.06.2017 16:34 - 30.06.2017 09:00
Відповідь надана

Сервісні центри виробника

Номер: eb3bb9f553714c429ec07e3ab0cca073
Дата опублікування: 16.06.2017 18:20
Опис: Чи правильно ми зрозуміли, що Міністерство Фінансів України не визнає сервісні центри виробника та забороняє залучення таких сервісних центрів та їх співробітників до виконання робіт з «налаштування запропонованого обладнання», вимагаючи від учасників наявності власних штатних спеціалістів і забороняючі субпідрядні взаємини між учасником та, наприклад, виробником. Якщо так, то чому і з якою метою?
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни: 1. Доповнено Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наступним пунктом: «8. Інформація про субпідрядника (субпідрядників): Надати інформаційну довідку про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням посади і дати підпису, що має містити повне найменування та місцезнаходження субпідрядної організації, кількість (обсяг) наданих послуг, вартість договору, копію договору субпідряду; У разі, якщо учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядника (- ів), такий учасник надає відповідну інформаційну довідку, засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника, із зазначенням посади і дати підпису.» 2. Доповнено таблицю №1 Додатка 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА» тендерної документації наступним пунктом: «2.3. Учасник має право залучати до надання послуг з налаштування та введення в експлуатацію запропонованого обладнання третіх осіб (кваліфікованих спеціалістів чи спеціалізовані організації) на умовах субпідряду. Особи, залучені до надання послуг на умовах субпідряду, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, які висуваються Замовником до Учасника згідно пунктів 2.1 та 2.2.»
Дата відповіді: 21.06.2017 12:36
Відповідь надана

Неоднозначність тлумачення вимоги Додаток 2, Таблиця 1, №3.2

Номер: d35b8aa89ea840b9ade99ef9d8159397
Дата опублікування: 09.06.2017 15:56
Опис: Прошу прокоментувати неоднозначність тлумачення сполучника "або" у вимозі 3.2. Учасник має надати копії усіх договорів (із додатками), що вказані у довідці згідно п. 3.1. та копію не менше 1 накладної до кожного наданого договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та/або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів. Офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів можуть замінити копії усіх договорів та копії накладної до кожного наданого договору, або лише копії накладної?
Відповідь: «Для підтвердження виконання договорів, вказаних Учасником в п.3.1. тендерної документації, необхідно надати наступні документи: або копії договорів з усіма додатками та не менше однієї накладної (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів; або копії договорів з усіма додатками та не менше однієї накладної (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів. Таким чином, надання Учасником одного з трьох вище приведених переліків документів у складі тендерної пропозиції буде вважатися виконанням вимог тендерної документації.»
Дата відповіді: 13.06.2017 17:41