• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Виготовлення облікової документації (коротку історичну довідку, облікову картку, акт стану збереження об'єкта (пам'ятки) культурної спадщини, матеріали фотофіксації) на 14 об'єктів у 5 примірниках згідно з вимогами наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501) CPV ДК 021:2015: 98370000-7 — Поховальні та супутні послуги

джерело фінансування кошти міцевого бюджету

Торги не відбулися

410 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 100.00 UAH
Період уточнення: 02.09.2021 14:15 - 09.09.2021 00:00
Відповідь надана

Запитання щодо п.2.2 Додатку 3 тендерної документації.

Номер: b11f2eaf8ae7412087e88da3161b71c7
Дата опублікування: 07.09.2021 20:50
Опис: В п.2.2 Додатку 3 Тендерної документації вимагається: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід для надання послуг, передбачених цією документацією, складається учасником у довільній формі. Довідка повинна містити інформацію про: – не менше одного доктора (кандидата) архітектури, що має досвід роботи у сфері дослідження та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини не менше 10 років та досвід роботи з розробки пам’яткоохоронної документації, що перебуває у трудових відносинах з Учасником; – не менше одного архітектора, що має досвід роботи у сфері дослідження та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини не менше 10 років та досвід роботи з розробки пам’яткоохоронної документації, що перебуває у трудових відносинах з Учасником; – не менше одного фахівця-мистецтвознавця або історика, що має науковий ступінь кандидата наук або доктора наук за спеціальністю «музеєзнавство, пам’яткознавство» або доктора (кандидата) історичних наук, що має досвід роботи у сфері дослідження та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини не менше 10 років та досвід роботи з розробки пам’яткоохоронної документації, що перебуває у трудових відносинах з Учасником; – не менше одного фахівця-мистецтвознавця або історика, що має досвід роботи у сфері дослідження та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини не менше 10 років та досвід роботи з розробки пам’яткоохоронної документації, що перебуває у трудових відносинах з Учасником. У довідці обов’язково зазначити прізвище, ім’я, по- батькові; дані про освіту, загальний стаж роботи (не менше 10 років); дані про конкретні розробки пам’яткоохоронної документації, в яких брав участь працівник. Довідка повинна містити підпис та погодження вище вказаних працівників на участь у наданні послуг «Виготовлення облікової документації (коротка історична довідка, облікова картка, акт стану збереження об'єкта (пам'ятки) культурної спадщини, матеріали фотофіксації) на 14 об'єктів у 4 паперових примірниках та в електронному вигляді на цифровому носії, згідно з вимогами наказу Міністерства культури України від 27.06.2019 № 501». З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає стосовно виконавців: - копії дипломів про повну вищу освіту; - копію диплома доктора/кандидата наук; копії наказів про прийняття на роботу. 1) Прошу пояснити вимагається лише як мінімум один фахівець з переліку, чи мається на увазі, що має бути не менше як мінімум 4 фахівців перелічених фахів? Прошу звернути увагу, що згідно п2. р.3 Порядку обліку об’єктів культурної спадщини «Розробником облікової документації є наукові установи, в тому числі заклади культури, одним із основних видів діяльності яких є проведення наукових досліджень у сфері охорони культурної спадщини, та які мають у своєму складі чи залучають для проведення досліджень особу, що має науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук або доктора наук) за спеціальністю «музеєзнавство, пам’яткознавство» або таких наук: мистецтвознавство, культурологія, архітектура - для об’єктів монументального мистецтва; архітектури - для об’єктів архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва, а також ландшафтних; історії - для археологічних, історичних об’єктів та об’єктів науки і техніки». Тобто потрібен як мінімум один фахівець відповідного фаху. Для пам'яток архітектури та/або історії (як в тендерній документації) має бути достатньо, наприклад, одного фахівця «музеєзнавство, пам’яткознавство» або двох - «архітектура» та «історія». 2) Прошу пояснити в згаданому пункті вимоги до 10-річного досвіду роботи в сфері. Вищенаведений «Порядок обліку об'єктів культурної спадщини» встановлює вичерпні вимоги до фахівців, в яких 10-річний стаж, досвід та т.ін. відсутні. Крім того неможливо визначити, чи є стаж, або досвід саме в потрібній сфері, бо в штатних розкладах згадані фахівці працюють зазвичай архітекторами, істориками (приналежність пам'яткоохорони є такою, що не визначається в штатних розкладах), крім того досвід не означає стаж, і пункт залишається на розсуд замовника. Чи можна не надавати докази 10-річного досвіду та/або стажу? 3) Прошу пояснити в згаданому пункті вимоги до наказів про прийняття на роботу. Все той же «Порядок…» явно встановлює, що фахівці(фахівець) можуть бути як в складі так і залученими. Чи можна не надавати накази та т.ін., а надати гарантійний лист або договір щодо залучення до роботи фахівців(фахівця), що потрібний згідно вимог «Порядку…»? Також прошу зауважити, що з огляду на п.1.2 розділу V тендерної документації де вказано «1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)…», пункти з надмірними вимогами до кваліфікації (що перевищують вимоги нормативної документації, а саме Порядку обліку об’єктів культурної спадщини) мають ознаки дискримінації учасників торгів, яку може бути розцінено як порушення Закону про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення розглянуто, до тендерної документації, будуть внесені зміни із дотриманням норм ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 09.09.2021 14:48