• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт спуску до центрального пляжу у селі Юр'ївка від пров. Набережного за кодом ДК 021: 2015: 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення: 28.08.2021 09:49 - 02.09.2021 09:54
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: cb6b751befa74f9c9dc7d1c2d9865d49
Дата опублікування: 31.08.2021 13:29
Опис: Добрий день! Розглянувши технічне завдання (Додаток 9) виникли наступні питання: 1) Чи необхідно включати талони по розміщенню будівельного сміття на Полігоні ТБО та яка їх вартість? 2). Для того, щоб улаштувати 10 см підстилаючих та вирівнювальних шарів основи із шлаку на площі 200 м2 необхідно 20м3, а в технічному завданні в таблиці з найменуванням та обсягами робіт в п.2 вказано 15 см.? Надайте, будь ласка, роз’яснення по вищезазначеним питанням.
Відповідь: Доброго дня. Потрібно надати копію договору с полігоном. Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарів, вказані в технічному завдані.
Дата відповіді: 01.09.2021 14:13
Відповідь надана

Розрахунок договірної ціни та кошторис

Номер: ca9cb9eccb5245a0823cdc64fd010379
Дата опублікування: 31.08.2021 10:51
Опис: Вимогу щодо надавати розрахунку договірної ціни та кошторису на етапі подання пропозиції вважаємо недоцільною. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону "Про публічні закупівлі" та Цивільного кодексу України. Також Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до оголошення.
Відповідь: Вимоги щодо проведення спрощеної закупівлі наведені у статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Так згідно з частиною третьою статті 14 редакції Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Дата відповіді: 31.08.2021 10:58
Відповідь надана

Акт огляду об’єкта

Номер: 78bd61baacf145eeabd35fff7c8d0c4b
Дата опублікування: 31.08.2021 10:20
Опис: Згідно Додатку №1 п.12 для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника в складі пропозиції потрібно надати акт огляду об’єкту. Яку інформацію повинен містити цей документ? Або додайте форму цього документа до оголошення, будь ласка.
Відповідь: Доброго дня, акт огляду складається у довільній формі, на підставі технічного завдання.
Дата відповіді: 31.08.2021 10:57
Відповідь надана

Протокол узгодження цін.

Номер: 0381ef6d339a4922a582399b6124b11c
Дата опублікування: 30.08.2021 10:56
Опис: Шановний Замовник! Вимагаємо скасувати в Додатку №1 до Тендерної документації п. 11 «Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних)» як такий, що є недоцільним документом на етапі подання пропозицій. Початкова ціна пропозиції буде змінюватись на етапі проведення аукціону, що призведе до внесення змін до протоколу узгодження цін на матеріали.
Відповідь: Вимоги щодо проведення спрощеної закупівлі наведені у статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Так згідно з частиною третьою статті 14 редакції Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Дата відповіді: 30.08.2021 12:51
Відповідь надана

Акт огляду об’єкту

Номер: 0fdcc5c47f9f416f83d328f91d262871
Дата опублікування: 30.08.2021 10:15
Опис: Шановний Замовник! уОзнайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника спрощеної закупівлі, що засвідчує огляд учасником об'єкта у строки, які не перевищують терміни подання пропозиції. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, учаснику достатньо інформації зазначеної в технічном завданні. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту будівництва до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь: Вимоги щодо проведення спрощеної закупівлі наведені у статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Так згідно з частиною третьою статті 14 редакції Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Дата відповіді: 30.08.2021 12:51