• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт спуску до центрального пляжу у селі Юр'ївка від пров. Набережного за кодом ДК 021: 2015: 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2021 09:49 - 02.09.2021 09:54
Вимога
Залишено без розгляду

Акт огляду об’єкту

Номер: ec01676d4e9649679b1302929f634762
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000521-c.b4
Назва: Акт огляду об’єкту
Вимога:
Шановний Замовник! У вимогах до спрощеної закупівлі є умови, що Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції Підписаний з обох сторін акт огляду об’єкту. Вимога є безпідставною та необґрунтованою, яка звужує коло учасників. Ми вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки розташовуємося в іншому місті, та наразі замовник просто ігнорує наші телефонні дзвінки. Користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує принцип «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Вимагаємо виключити вимогу щодо надання акту огляду об’єкту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідь на аналогічне звернення вже було надано, протокол від 01.09.2021 № 153. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання ремонту з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.09.2021 20:09
Вимога
Залишено без розгляду

Технічне завдання

Номер: 353bfb8aacf5484ea07e1a7f223befd8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000521-c.b2
Назва: Технічне завдання
Вимога:
Шановний Замовик! Наполегливо Вимагаємо надати кваліфіковану відповідь на запитання та внести зміни до технічного завдання: 1).По-перше зазначаємо, що Обсяги по Улаштуванню пiдстильних та вирiвнювальних шарів, які вказані в технічному завдані некоректні!!! В технічному завданні в таблиці з найменуванням та обсягами робіт в п.2 вказано , що площа Улаштування покриття складає 200 м2. Відповідно Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарів основи iз шлаку товщиною 10 см необхідно 20 м3 (200м2 х 0,10 м=20 м3), а у Вас в технічному завданні 15 м3??? Для Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарів основи iз шлаку в кількості 15 м3, як зазначено в тех. завдання тоді необхідно змінити товщину на 7,5 см (15м3 / 200 м2=7,5 см). Вимагаємо внести зміни в технічне завдання, для того, щоб мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», або відмови від підписання договору, що може призвести до затягування процедури і як наслідок затримки виконання робіт. 2).По-друге Технічне завдання містить роботи по перевезенню сміття, тоді виникає питання Яка вартість утилізації будівельного сміття на Полігоні ТПВ (вартість талонів)? 3).По-третє, вимоги щодо надання копії договору з Полігоном ТПВ не має в оголошенні та документації по цій спрощеній закупівлі, тому відсутність договору не може буде підставою для відхилення пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У зв’язку з тим, що практично неможливо передбачити весь обсяг послуг з поточного ремонту, зазначені обсяги є орієнтованими. Щодо другого та третього питання: так, надання копії договору с полігоном не передбачено оголошенням, тоді не доречне третє питання. Ви складаєте договір з полігоном самостійно та керуєтесь тарифами відповідного полігону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.09.2021 19:57
Вимога
Відхилено

Акт огляду об’єкта

Номер: 6a55a037aa784aafabbbd296022f6d04
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-28-000521-c.c1
Назва: Акт огляду об’єкта
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з частиною 3 статті 14 редакції Закону про проведення спрощеної закупівлі в оголошенні може зазначатися інша інформація. Але по-перше, загальна інформація про закупівлю та документи для підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника це різні речі. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону про проведення спрощеної закупівлі Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів ДО оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Отже акт огляду об’єкта, не є складовою оголошення, а є Вимогою до предмета закупівлі. Враховуючи вищезазначене Ви порушуєте Закон «Про публічні закупівлі» п.5 стаття 14 редакції Закону про проведення спрощеної закупівлі, а саме ваші вимоги обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наполегливо просимо внести зміни до оголошення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу щодо відвідування об’єкта та надання акту огляду об’єкту. Дана вимога передбачена для надання можливості учасникам ознайомитись з об’єктом, оцінити свої можливості, отримати при необхідності інформацію для підготовки пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», або відмови від підписання договору, що може призвести до затягування процедури і як наслідок затримки виконання робіт. Крім того Мангушська селищна рада (далі – Замовник) не є проектувальником, не виробляє і не реалізує проектну документацію відповідно до діючих державних будівельних норм України. Тому, для повноцінного виконання цифрових даних, щоб можна було зробити розрахунки по собівартості для взяття участі у закупівлі і зробити кошторисні розрахунки для надання у складі пропозиції та отримання даних для розрахунків, Замовником і було передбачено, що учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції Учасник надає у строки які не перевищують терміни подання пропозиції акт огляду.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні