• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (придбання комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху)

Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2023 року затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2020 р. № 1287 (із змінами). КПКВК 3107280 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд).

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 436 днів назад

80 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 80 000.00 UAH
Період уточнення: 27.08.2021 12:38 - 18.09.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо вимоги "елементи комплексу повинні розміщуватись в металевих та вандалозахищених шафах"

Номер: be19a48d610c413cb5136516c870086b
Дата опублікування: 17.09.2021 16:00
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику, в загальних вимогах до комплексу вказано, що "елементи комплексу повинні розміщуватись в металевих та вандалозахищених шафах". На даний момент існують поліестерові шафи, армовані скловолокном, які по якісним характеристикам не гірші, а по окремим характеристикам набагато кращі чим застарілі металеві шафи. Поліестерові шафи призначені для встановлення під відкритим небом, в несприятливих кліматичних умовах. Шафи не підтримують горіння, так як виготовлені із спеціальних негорючих, самозатухаючих матеріалів. Рекомендуються для застосування за важких промислових і кліматичних умов експлуатації. Стійкі до впливу дощу, снігу, пилу і хімічних речовин, стійкі до впливу ультрафіолету. Термін служби поліестерових, армованих шаф не менше 30 років, що значно вище, ніж у металевих (які піддаються корозії). Даними шафами можна замінити навіть шафи з нержавіючої сталі. Всі компоненти виготовляються з перероблених матеріалів відповідно до європейського стандарту обмеження вмісту шкідливих речовин. Шафи з такого матеріалу мають високу ступінь ударостійкості IK-10 (IEC - 62208), витримують удари силою до 20 Дж, що порівнюється з міцністю металевої шафи. В зв’язку з зазначеним, з метою усунення порушення та доступу до Участі в закупівлі Учасників в які є постачальниками комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, просимо внести зміни до ТД шляхом заміни вимоги "елементи комплексу повинні розміщуватись в металевих та вандалозахищених шафах" на вимогу "елементи комплексу повинні розміщуватись в вандалозахищених шафах".
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням потреб та специфіки роботи установи. Звертаємо увагу, що у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено таке: "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.".
Дата відповіді: 22.09.2021 10:15
Відповідь надана

your answer

Номер: d744771ecf59446c8c165744144882b5
Дата опублікування: 10.09.2021 18:23
Опис: Dear Buyer, Thank you for clarification and cooperation. The sentence of your answer "Так, установка і налаштування є відповідальністю Продавця і має здійснюватися Продавцем в рамках виконання договору (див. п. 3.1 Проєкту Договору). Введення Комплексів в експлуатацію, як зазначалося раніше, здійснює балансоутримувач." As we understand, "балансоутримувач" is a final user. If installation is for Seller, but commissionning is for final user - it is acceptable. If no installations are to be made in ORDLO - it is good, as it is a deal killer. But Ukraine has also other problematic zones. We understand that no installations will be made in military zones, controlled AFU as well. As well is not required installation in Crimea, no matter that "Crimea is Ukraine". Please understand, we were confused by your words "the entire territory of Ukraine" and want to be very precise from the beginning. But we see also other problem. We are going to translate your requirements from Ukrainian to English and Chinese. That takes reasonable time. After that factories must study your reqirements. Then is necessary to issue tender documents and translate them to Ukrainian (if you need notarized translations - it will take serious additional time) . But we lost a lot of time for clarifications and instead of 30 days is left only two weeks. Could you please extend deadline of your tender correspondingly? Second important point. As we know, Ukraine is going into the "yellow zone" of quarantine on third wave of COVID-19. Please confirm, that you will not demand for installation of equipment by Seller's workforce in the quarantine time. And, if that happend, such delay shall not be treated as a breach. Respectfully, ---------------------------------------- Шановний покупець, Дякуємо за роз'яснення та співпрацю. Речення вашої відповіді "Так, установка та налаштування є відповідальністю Продавець і має намір реалізувати Продавців у рамках виконання договорів (див. П. 3.1 Проєкту Договору). Введення Комплексів у функціонування, як зазначалося раніше, здійснює балансування підтримки." Як ми розуміємо, "балансоутримувач" - це кінцевий користувач. Якщо установка призначена для Продавця, але введення в експлуатацію для кінцевого користувача - це прийнятно. Якщо в ORDLO не потрібно встановлювати жодних установок - це добре, оскільки це вбивця угод. Але в Україні є й інші проблемні зони. Ми розуміємо, що у військових зонах, підконтрольних ВСУ, також не буде встановлено жодних установок. Також не потрібна установка в Криму, неважливо, що "Крим - це Україна". Будь ласка, зрозумійте, ми були збентежені вашими словами "вся територія України" і хочемо бути дуже точними з самого початку. Але ми бачимо й іншу проблему. Ми збираємося перекласти ваші вимоги з української на англійську та китайську. Це вимагає розумного часу. Після цього заводи повинні вивчити ваші вимоги. Потім необхідно оформити тендерну документацію та перекласти її українською (якщо вам потрібні нотаріально завірені переклади - це займе серйозний додатковий час). Але ми втратили багато часу на роз’яснення і замість 30 днів залишається лише два тижні. Не могли б ви, відповідно, продовжити термін подання тендеру? Другий важливий момент. Як відомо, Україна потрапляє в "жовту зону" карантину на третій хвилі COVID-19. Будь ласка, підтвердьте, що ви не вимагатимете встановлення обладнання робочою силою Продавця під час карантину. І якщо це сталося, така затримка не буде розглядатися як порушення. З повагою,
Відповідь: Шановний учаснику! 1.Постановою Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» з 17 червня 2021 року на території України встановлений “зелений” рівень епідемічної небезпеки. Наразі нам невідомі терміни встановлення інших рівнів епідемічної небезпеки в регіонах України. Також зазначеною постановою визначаються обмеження при введенні визначених рівнів епідемічної небезпеки. У разі виникнення обстави непереборної сили Сторони будуть керуватись п. 9. Проєкту Договору. 2.Щодо продовження термінів проведення тендеру. Права та обов’язки учасників закупівель, зокрема, щодо продовження терміну проведення торгів визначені законодавством України. Наразі у нас немає обґрунтованих підстав для відтермінування зазначеного тендеру.
Дата відповіді: 13.09.2021 19:16
Відповідь надана

Terms, regions, payment

Номер: 38d4794220b2419cb663289e7d4019e2
Дата опублікування: 07.09.2021 20:53
Опис: Dear Buyer, Please clarify the following: 1. Neither in Technical Task, nor in Contract is written, that responsibility of Seller is to make certification, installations and commissioning in regions. Contract is for delivery of the certified goods to Kyiv. Full stop. If installations and commissionning is included - it should be clearly written and it is another work. So, please clarify that promptly as it is a principle question. I have an impression that installation is made by local users. Otherwise what is the reason to ship the goods to you, not to them directly? 2. From your contract we understand, that payment is made within 10 days from delivery to Kyiv. If nevertheless installation and commissionning is included in price and is Seller's responsibility, part of payment for goods shall be separate, part for commissioning - separate. We did not evaluate the costs yet, but I afraid that installation of 100 devices may be a critical point. 3. Question about ORDLO is also critical. If you insist on installation in ORDLO and other dangerous areas, known to you, by Seller's workforce - we quit from the beginning. Or Contract will require additional agreement about installation in dangerous areas - you shall do it yourself and Seller will not take any responsibility for that. In general, requirement for installation of equipment for non-resident shall be applicable only in non-quarantine time. As for now, no foreign worker will go to Ukraine for any money. Sincerely, -------------------------------- Шановний покупець, Будь ласка, роз'ясніть наступне: 1. Ні в Технічному завданні, ні в Контракті не написано, що відповідальність Продавця полягає у проведенні сертифікації, монтажу та введення в експлуатацію в регіонах. Договір розрахований на доставку сертифікованого товару до Києва. Повна зупинка. Якщо включені установки та введення в експлуатацію - це має бути чітко написано, і це інша робота. Тож будь ласка, негайно роз’ясніть це, оскільки це принципове питання. У мене враження, що установку здійснюють місцеві користувачі. В іншому випадку, що є причиною доставки товару вам, а не безпосередньо їм? 2. З вашого договору ми розуміємо, що оплата здійснюється протягом 10 днів з моменту доставки до Києва. Якщо все ж установка та введення в експлуатацію входять у ціну та є відповідальністю Продавця, частина оплати товару повинна бути окремою, частина за введення в експлуатацію - окремою. Ми ще не оцінювали витрати, але я боюся, що встановлення 100 пристроїв може стати критичним моментом. 3. Питання про ORDLO також є критичним. Якщо ви наполягаєте на встановленні в ORDLO та інших небезпечних районах, відомих вам, робочою силою Продавця - ми відмовляємось від початку. Або Договір вимагатиме додаткової угоди щодо встановлення в небезпечних зонах - ви повинні зробити це самостійно, і Продавець не несе за це жодної відповідальності. Загалом, вимога щодо встановлення обладнання для нерезидента застосовується лише у не карантинний час. Поки що жоден іноземний працівник не поїде в Україну ні за які гроші. З повагою,
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо поставки товару на централізований склад. Зазначене зумовлено внутрішніми наказами та регламентами руху матеріальних цінностей. В подальшому буде здійснено розподіл та передача Комплексів відповідним балансоутримувачам. Щодо вартості установки і введення в експлуатацію та відповідальності Продавця. Так, установка і налаштування є відповідальністю Продавця і має здійснюватися Продавцем в рамках виконання договору (див. п. 3.1 Проєкту Договору). Введення Комплексів в експлуатацію, як зазначалося раніше, здійснює балансоутримувач. Щодо монтажних та пусконалагоджувальних робіт в окремих районах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження. Проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт в окремих районах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, не передбачається.
Дата відповіді: 10.09.2021 17:29
Відповідь надана

Certification

Номер: fae59d44b20a46c9877e909ce0f221e4
Дата опублікування: 07.09.2021 20:24
Опис: Dear Buyer, Please clarify the following: In your last answer you say that Supplier must certify the equipment in each of 5 regions. You are serious? Is Ukraine now Federal Republic, where each republic has own laws? Is ORDLO - one of the regions? Why it is not possible to make certification for whole lot in Kyiv? Sincerely, ---------------------------- Шановний покупець, Будь ласка, роз'ясніть наступне: У своїй останній відповіді ви говорите, що Постачальник повинен сертифікувати обладнання в кожному з 5 регіонів. Ви серйозно? Чи зараз Україна Федеративна Республіка, де кожна республіка має власні закони? ОРДЛО - один із регіонів? Чому неможливо зробити сертифікацію на весь лот у Києві? З повагою,
Відповідь: Шановний учаснику! Нам не зрозумілі питання щодо серйозності наших намірів, територіального устрою Держави України і чому ОРДЛО – один з регіонів (ОРДЛО – окремі райони Донецької та Луганської областей – це райони, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження), тому залишаємо ці питання без відповіді як такі що не стосуються предмету закупівель. Проте, як ми вже неодноразово пояснювали (дивись відповіді на попередні запитання), сертифікацію виробу по модулю “F”, яка передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/95-2016-%D0%BF#Text), необхідно виконувати після проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт на місті встановлення виробу. Місця встановлення будуть визначені у подальшому балансоутримувачами за погодженням з підрозділами Національної поліції у відповідних регіонах. Додатково звертаємо увагу на те, що у Додатку 2 до Тендерної документації наведено вимоги до документації (пункт 5), зокрема, щодо наявності у виробу сертифікату по модулю «B» та позитивного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації. За відсутності зазначених документів сертифікація виробу по модулю “F” неможлива. Введення Комплексу в експлуатацію здійснює балансоутримувач. (див. Порядок технічної експлуатації Системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, затвердженого наказом МВС від 06.04.2020 № 326, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 08.05.2020 за № 421/34704, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0421-20#Text). Довідково: наприклад, якщо переможцем у всіх 5 лотах виявиться один і той же учасник, і буде встановлювати та сертифікувати по одному приладу в день (що мало ймовірно), то йому знадобиться 100 робочих днів без урахування часу на переїзди по всій Україні.
Дата відповіді: 10.09.2021 17:27
Відповідь надана

Наявність документально підтвердженого досвіду

Номер: 6e162e236d974686a0cd75e598ba9a97
Дата опублікування: 02.09.2021 15:52
Опис: Чи буде вважатися підтвердженням досвіду виконання аналогічного міжнародного договору, поставка за межі України з аналогічним предметом договору або він обов'язково повинен бути внутрішнім, поставка на території України?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору відповідно до пункту третього частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В тендерній документації не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, має бути внутрішній договір, поставка, яка відбувалась на території України.
Дата відповіді: 02.09.2021 19:35
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: fd2e3e52bac6442ab2c0cdd11c1b3de1
Дата опублікування: 31.08.2021 11:59
Опис: Відповідно до ТД КАФИ, прошу надати Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток 2. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток 2 розміщений в першому лоті,але відповідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 31.08.2021 13:16
Відповідь надана

Щодо вимоги Аналогічності договору «за кодом ДК 021:2015: 35710000-4»

Номер: 06cd0438067342428b99e13b82c67723
Дата опублікування: 30.08.2021 15:42
Опис: Шановний Замовник, відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації Вами визначено наступну вимогу щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: «*Аналогічним є договір на товари за кодом ДК 021:2015: 35710000-4». Наше підприємство є постачальником та офіційним дистриб’ютором комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху в Україні, має аналогічні договори з постачання та подальшого пуско-налагодження комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, однак зазначені договори хоча і повністю повторюють Товар, який Вами закуповується в цій закупівлі, були закуплені іншими Замовниками за іншим кодом ДК! Фактично, Наше підприємство має аналогічний договір та постачало зазначений Товар, однак Код ДК є іншим – хоча як Товар так і всі його технічні характеристики повністю відповідають Вашим вимогам. Зазначення аналогічності договору саме за кодом ДК «021:2015: 35710000-4» є дискримінаційним по відношенню до нашого підприємства, обмежує коло учасників - конкуренцію серед них та порушують загальні принципи здійснення Публічних закупівель! Зазначена вимога призведе до суттєвого здорожчання предмета закупівлі, оскільки участь в ній зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які постачали запитуваний Вами Товар за кодом ДК «021:2015: 35710000-4». Замовники того самого обладнання, яке закуповується Вами, визначали інший Код ДК за зазначеними «комплексами автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху», приклади: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-17-013311-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-13-001777-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-13-002102-c. В зв’язку з зазначеним, з метою усунення порушення та доступу до Участі в закупівлі Учасників в які є постачальниками комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху, просимо внести зміни до ТД шляхом заміни вимоги Аналогічності договору «за кодом ДК 021:2015: 35710000-4» на вимогу аналогічність договору саме предметом закупівлі «комплексів автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху».
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 31.08.2021 13:13
Відповідь надана

Наявність документально підтвердженого досвіду

Номер: d839708187434017afe7717d1373201a
Дата опублікування: 30.08.2021 15:15
Опис: Чи буде вважатися підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, якщо постачання здійснювалось приватній компанії у відповідності до предмету договору згідно за кодом ДК 021 : 2015 : 3571000-4.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору відповідно до пункту третього частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" є наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Дата відповіді: 31.08.2021 13:06