• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код 55510000-8 по ДК 021:2015 Послуги їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві). (РПЗ - 8.153)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник цеху господарського обслуговування - Слободянюк Валентин Васильович, тел.05136 4-20-53, e-mail:v_slobodyanyuk@sunpp.atom.gov.ua

Торги відмінено

42 988 417.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 300 000.00 UAH
Період уточнення: 18.08.2021 15:15 - 11.09.2021 00:00
Відповідь надана

Запитання, щодо працівників

Номер: 59000f6b8b954f17b66ce236250b843e
Дата опублікування: 10.09.2021 20:50
Опис: Відповідно до п. 5 розділу 3 Тендерної документації до вказаної довідки учасник надає: - копії трудових книжок (усі заповнені сторінки) виробничого персоналу, необхідного для надання послуг та який вказаний в інформації. У зв’язку з чим, просимо Вас повідомити, чи дозволяється подача документів працівників, які на момент подачі тендерної пропозиції працюють в компанії за сумісництвом?
Відповідь: Відповідно до п. 2.11 Технічної специфікації Учасник повинен мати в штаті виробничий персонал відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід та дозволяє надати послуги в об’ємі, зазначеному в цій Технічній специфікації. Відповідно до п. 2.6 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 № 286: «2.6 Не включаються до облікової кількості штатних працівників такі категорії: 2.6.1 прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств. Працівник, який отримує на одному підприємстві дві, півтори ставки, тобто оформлений за сумісництвом на тому самому підприємстві, де й основне місце роботи (внутрішнє сумісництво), або менше однієї ставки, в обліковій кількості штатних працівників враховується як одна фізична особа;». Відповідно до умов Тендерної документації не передбачена подача документів працівників, які на момент подачі тендерної пропозиції працюють в учасника за сумісництвом з інших підприємств.
Дата відповіді: 14.09.2021 15:18
Відповідь надана

Запитання, щодо автотранспорту

Номер: bc87acf938ee4e5e96db5b49ecab9857
Дата опублікування: 10.09.2021 20:49
Опис: Відповідно до п. 5 розділу 3 Тендерної документації до вказаної довідки учасник надає: - на спеціалізований автотранспорт копію(ї) технічного(их) паспорту(ів) або договір на послуги автотранспорту або договір користування (оренда, позика тощо) з терміном дії не менше року та чинним на дату подання пропозицій. У зв’язку з чим, просимо Вас повідомити, який термін дії з дати подання тендерної пропозиції має бути в договорі користування (оренда, позика, тощо)?
Відповідь: Термін дії в договорі користування (оренда, позика, тощо) з дати подання тендерної пропозиції має бути будь-яким, який буде відповідати вимогам, зазначеним у р. 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» ч. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації стосовно кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме - Термін дії договору користування (оренда, позика, тощо) повинен бути не менше року та чинним на дату подання пропозицій.
Дата відповіді: 14.09.2021 15:17
Відповідь надана

Запитання, щодо складу

Номер: 082501354770472a949d0fcca0412c5d
Дата опублікування: 10.09.2021 20:49
Опис: Відповідно до п. 5 розділу 3 Тендерної документації до вказаної довідки учасник надає: - на склад(и) копію документу, підтверджуючого право власності або копію договору користування (оренда, позика тощо) з терміном дії не менше року та чинним на дату подання пропозицій. У зв’язку з чим, просимо Вас повідомити, який термін дії з дати подання тендерної пропозиції має бути в договорі користування (оренда, позика, тощо)?
Відповідь: Термін дії в договорі користування (оренда, позика, тощо) з дати подання тендерної пропозиції має бути будь-яким, який буде відповідати вимогам, зазначеним у р. 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» ч. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації стосовно кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме - Термін дії договору користування (оренда, позика, тощо) повинен бути не менше року та чинним на дату подання пропозицій
Дата відповіді: 14.09.2021 15:17
Відповідь надана

Запитання, щодо працівників субпідрядних організацій

Номер: d95249cf9b9243069e867cda8d3ddbd1
Дата опублікування: 10.09.2021 20:48
Опис: В разі залучення до виконання договору працівників субпідрядних організацій, які документи в складі тендерної пропозиції необхідно подавати по працівникам субпідрядної організації?
Відповідь: Відповідно до р. 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» ч. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник може залучити працівників субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення таких працівників учасник в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід які дозволяють надати послуги на умовах та в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» (далі – довідка) повинен зазначити «залучено у субпідрядників/ співвиконавців». В довідці повинна міститися наступна інформація: 1. Кількість персоналу, в тому числі виробничого персоналу, необхідного для надання послуг. 2. Посада виробничого персоналу, необхідного для надання послуг. 3. Відомості з документа про освіту (назва документа, номер, дата видачі, спеціальність, назва закладу, який закінчив) кваліфікованого виробничого персоналу (завідувачі виробництвом, кухарі), необхідного для надання послуг. До вказаної довідки учасник надає: - копії трудових книжок (усі заповнені сторінки) виробничого персоналу, необхідного для надання послуг та який вказаний в інформації; - копії документів про освіту кваліфікованого виробничого персоналу (завідувачі виробництвом, кухарі), необхідного для надання послуг; - копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2021 року з відміткою контролюючого органу про отримання, за формою затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773).
Дата відповіді: 14.09.2021 15:17
Відповідь надана

Запитання, щодо доставки продукті харчування

Номер: 0fce78e4f6a5408ea970a08e85a62838
Дата опублікування: 10.09.2021 20:47
Опис: Чи дозволяється доставка від постачальників продуктів харчування напряму на територію АЕС? Чи лише зі складу Виконавця?
Відповідь: Доставка продуктів харчування може здійснюватись як від постачальників, так і зі складу Виконавця спеціалізованим автотранспортом з дотриманням санітарних норм. При цьому, для безперебійного надання послуг харчування персоналу за роботу зі шкідливими умовами праці на стратегічному об’єкті державного рівня, який являється об’єктом критичної інфраструктури І категорії критичності, п. 2.11 Технічної специфікації та п. 5.1.7 проекту договору передбачено, що учасник повинен мати, зокрема, склад(и), де здійснювати заготовку, закладку, зберігання плодоовочевої продукції на міжсезонний період та зберігання продуктів харчування, достатніх для зберігання двотижневого резервного запасу.
Дата відповіді: 14.09.2021 15:16
Відповідь надана

Уточення щодо комунальних послуг

Номер: 478af12a86ea4d5ca25fbe26dd14dd44
Дата опублікування: 10.09.2021 20:47
Опис: Відповідно до п. 2.16 Технічної специфікації: «Комунальні послуги, які використовуються в об’єктах харчування (приміщеннях) Замовника для надання послуг ЛПХ, надаються за окремим договором, вартість цих комунальних послуг підлягає відшкодуванню Замовнику за тарифами, встановленими виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради». У зв’язку з чим, просимо Вас надати інформацію про вартість сплачених комунальних витрат в попередніх періодах, а саме за лютий 2021 та червень 2021.
Відповідь: Вартість комунальних послуг з урахуванням ПДВ: - Лютий 2021 року – 158500,66 грн; - Червень 2021 року – 110646,41 грн.
Дата відповіді: 14.09.2021 15:16
Відповідь надана

щодо підтвердження досвіду надання послуг

Номер: ea59708caa2d4bbebd5e3f7af442cbef
Дата опублікування: 10.09.2021 17:05
Опис: Пункт 5 Розділу ІІІ Тендерної документації містить вимогу для учасника надати копії актів наданих послуг за договором, який підтверджує наявність досвіду надання послуг за предметом закупівлі. Однак Замовником не вказано конкретну кількість актів наданих послуг, яку має подати учасник у складі тендерної пропозиції, не вказано мінімальну кількість таких актів. Зважаючи на це, прошу роз'яснити, скільки (не менше, не більше або точна кількість) актів наданих за договором послуг у складі тендерної пропозиції учасника буде достатньо Замовнику?
Відповідь: Відповідно до п.1 р.1 ч. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні завантажити Файл у форматі pdf, відсканований з документів, складених у довільній формі і підписаних уповноваженою особою учасника, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений у р. 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» ч. ІІІ Тендерної документації. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – довідка), в якій вказати не менше одного виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме «Послуги їдалень». В підтвердження належного виконання вказаного договору до наданої довідки Учасник надає, зокрема, копії актів наданих послуг. Тобто, для підтвердження виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати усі копії актів наданих послуг за договором, зазначеним у довідці.
Дата відповіді: 14.09.2021 15:15