-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код 55510000-8 по ДК 021:2015 Послуги їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві). (РПЗ - 8.153)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник цеху господарського обслуговування - Слободянюк Валентин Васильович, тел.05136 4-20-53, e-mail:v_slobodyanyuk@sunpp.atom.gov.ua
Торги відмінено
42 988 417.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 300 000.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2021 15:15 - 17.09.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на відміну Закупівлі
Номер:
09885e2568d247d291dee26aabbcf6f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-18-001753-b.c3
Назва:
Скарга на відміну Закупівлі
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ» вважає рішення Замовника про відміну Закупівлі безпідставним, неправомірним, незаконним, прийнятим у непрозорий спосіб та таким, що підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 15.12.2021 № 27655.pdf 15.12.2021 18:43
- Додаток № 2.pdf 10.12.2021 17:27
- Додаток № 10.pdf 10.12.2021 17:27
- Скарга (КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ) відміна тендеру.docx 10.12.2021 17:27
- Додаток № 11.pdf 10.12.2021 17:27
- Додаток № 9.pdf 10.12.2021 17:27
- Додаток № 14.rar 10.12.2021 17:27
- Скарга (КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ).pdf 10.12.2021 17:26
- Додаток № 3.pdf 10.12.2021 17:26
- Додаток № 13.rar 10.12.2021 17:26
- Додаток № 15.rar 10.12.2021 17:26
- Додаток № 7.pdf 10.12.2021 17:26
- Додаток № 12.pdf 10.12.2021 17:26
- Додаток № 1.rar 10.12.2021 17:27
- Додаток № 6.pdf 10.12.2021 17:27
- Додаток № 17.rar 10.12.2021 17:27
- Додаток № 16.rar 10.12.2021 17:27
- Додаток № 4.pdf 10.12.2021 17:27
- Додаток № 5.pdf 10.12.2021 17:26
- Додаток № 8.pdf 10.12.2021 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 17:41
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.12.2021 18:43
Скарга
Виконана замовником
Скарга в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
ce282ecf910948cca6c8330b054409ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-18-001753-b.b1
Назва:
Скарга в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Предметом даної скарги є незаконне рішення тендерного комітету Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», оформлене протоколом розкриття тендерних пропозицій UA-2021-08-18-001753-b від 19.10.2021.
Вказаним рішенням неправомірно відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпусгруп Фуд» та з порушенням вимог закону допущено до аукціону тендерну пропозицію ПП «Южноукраїнський комбінат харчування».
Пов'язані документи:
Учасник
- список дипломів ЮКХ.pdf 23.10.2021 14:26
- лист з ПФУ від 22.10.2021.PDF 23.10.2021 14:26
- СКАРГА.docx.p7s (1).zip 23.10.2021 14:26
- податковий розрахунок КГФ.PDF 23.10.2021 14:26
- Баланда витяги.pdf 23.10.2021 14:26
- 55510000-8 - Тендерна документація.pdf 23.10.2021 14:26
- попередня довідка про працівників КГФ.PDF 23.10.2021 14:26
- Перелік змін до ТД.pdf 23.10.2021 14:27
- оновлена довідка про працівників КГФ.PDF 23.10.2021 14:27
- диплом Черненко.pdf 23.10.2021 14:27
- Додаток 2 до ТД - Проект договору.pdf 23.10.2021 14:27
- Страхова гарантія 1081030 ЮКХ.pdf 23.10.2021 14:27
- Дзюбенко атестат.pdf 23.10.2021 14:27
- лист_роз_яснення_п_1_10_зауважень..PDF 23.10.2021 14:27
- Додаток 1 до ТД - Технічна специфікація.pdf 23.10.2021 14:27
- Довідка щодо працівників ЮКХ.pdf 23.10.2021 14:27
- лист_роз_яснення_п_5_1_зауважень..PDF 23.10.2021 14:27
- Податковий розрахунок ЮКХ.pdf 23.10.2021 14:27
- протокол розкриття.pdf 23.10.2021 14:27
- Договір № 27-201906.pdf 23.10.2021 14:27
- Додаток 3 до ТД - Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.pdf 23.10.2021 14:27
- трудова Стрєлкова.pdf 23.10.2021 14:27
- лист_роз_яснення_п_1_1_зауважень..PDF 23.10.2021 14:28
- Баланда свідоцтво про шлюб.pdf 23.10.2021 14:28
- трудова Баланда.pdf 23.10.2021 14:28
- рішення від 26.10.2021 № 24209.pdf 27.10.2021 11:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2021 № 25013.pdf 05.11.2021 14:13
- рішення від 04.11.2021 № 25013.pdf 09.11.2021 16:49
- Відповідь замовника на скаргу ТОВ КОРПУСГРУП ФУД 01.11.2021 11:18
- Звітність, 13.10.2021 01.11.2021 11:19
- Запит до ПФУ 01.11.2021 11:19
- Відповідь ПФУ 01.11.2021 11:19
- Звітність Скаржника, 21.09.2021 ч. 1 01.11.2021 11:19
- Запит до ДПІ Криворізька 01.11.2021 11:20
- Звітність Скаржника, 21.09.2021 ч. 2 01.11.2021 11:21
- Відповідь Криворізька ДПІ 01.11.2021 11:22
- Відповідь замовника на скаргу варіант Word 01.11.2021 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2021 15:10
Дата розгляду скарги:
04.11.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2021 11:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.11.2021 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2021 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Державне підприємство
«Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»
Відокремлений підрозділ «Южно-Українська АЕС»
ВИПИСКА з ПРОТОКОЛУ № 616
засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ЮУ АЕС
щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт і послуг
м. Южноукраїнськ 01 грудня 2021 р.
Вів засідання: Голова тендерного комітету – Богатчук В.А.
Були присутні:
Члени тендерного комітету: Захарченко А.В., Петрук А.Ф., Біндюков А.Д., Фальчиков О.Б., Кондратенко В.С., Мітюшев Д.Є., Трушков Д.О., Свернюк С.П.
Секретар: Франко Ю.А.
Запрошені: Каракуц К.А., Волохов П.В., Слободянюк В.В., Бурлака В.А.,
Пелюх О.О., Герун А.М.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
2. Роботи та послуги
2.2 Відміна торгів
2.2.2 Розглянули:
Рішення АМКУ від 03.11.2021 № 24911-р/пк-пз та від 04.11.2021 № 25013-р/пк-пз щодо закупівлі послуг - код CPV 55510000-8 по ДК 021:2015 - Послуги їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві).
Протокол засідання штабу з обговорення проведення заходів щодо обов’язкової вакцинації працівників ВП ЮУАЕС від 30.11.2021 № ПТ.0.0040ц.0058.
Службову записку ЦГО від 30.11.2021 №52 /960 щодо відміни відкритих торгів на закупівлю послуг - код 55510000-8 по ДК 021:2015 Послуг їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві). РПЗ – 8.153. Очікувана вартість закупівлі – 42988417,5 грн без ПДВ. Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-08-18-001753-b.
СЛУХАЛИ: Начальника ЦГО – Слободянюка В.В. з доповіддю по даному питанню
ВИРІШИЛИ:
1. Взяти до відома, що замовником оскаржено рішення АМКУ від 03.11.2021
№ 24911-р/пк-пз та від 04.11.2021 № 25013-р/пк-пз до окружного адміністративного суду (адміністративні позови від 29.11.2021 №32/1225 та від 29.11.2021 №32/1226), що призвело до втрати обов'язку виконати це рішення на протязі 30 днів.
2. Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг - код 55510000-8 по ДК 021:2015 Послуг їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві) Згідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
(В період проведення вказаних відкритих торгів, Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ) України наказом від 01.11.2021 №2393 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.11.2021 за № 1452/37074) включило ДП «НАЕК «Енергоатом» до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України.
Даний наказ МОЗ від 01.11.2021 №2393 набирає чинності 09.12.2021.
Послуги їдалень у ВП ЮУАЕС надаються підрядною організацією (далі – Виконавець послуг), визначеною за результатами тендерних процедур відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Ці послуги надаються безпосередньо в об’єктах харчування ВП ЮУАЕС, цілодобово та безперервно, під час надання яких персонал Виконавця послуг має постійний контакт з персоналом ВП ЮУАЕС (приготування їжі, посуд, роздача блюд, розрахунок за отримання послуг харчування - готівковий, безготівковий та з використанням карток харчування тощо).
Вказаний контакт персоналу Виконавця послуг з персоналом ВП ЮУАЕС унеможливлює виконувати карантинні заходи для запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Тому аналогічна вимога щодо обов’язкового профілактичного щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 персоналу Виконавця послуг, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України повинна міститись у Тендерній документації відкритих торгів на закупівлю Послуг їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві).
Враховуючи вищевикладене з’явилась нагальна потреба внести зміни до Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Послуг їдалень» (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві), код 55510000-8 по ДК 021:2015, ідентифікатор закупівлі – UA-2021-08-18-001753-b), які Замовник не міг передбачити на момент оголошення закупівлі, а саме ПЕРЕДБАЧЕННЯ В УМОВАХ ТД КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ ГОСТРОЇ РЕСПІРАТОРНОЇ ХВОРОБИ COVID-19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-COV-2: «На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, забезпечити наявність у працівників Виконавця, які безпосередньо будуть виконувати роботи/ надаватимуть послуги на території ВП ЮУАЕС діючих сертифікатів про вакцинацію або медичних висновків про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, а у разі їх відсутності – чинних на момент надання послуг негативного результату ПЛР-тестування на COVID-19 або експрес-тесту на визначення антигену, які чинні 72 години», що на даний час неможливо, оскільки відбулось розкриття тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.09.2021).
Голосували:
- «за» - Богатчук В.А., Захарченко А.В., Петрук А.Ф., Фальчиков О.Б.,
Біндюков А.Д., Кондратенко В.С., Мітюшев Д.Є., Франко Ю.А., Свернюк С.П.
- «утримався» - Трушков Д.О.
Секретар Ю.А. Франко
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
d75915568bd942458cdd8e779a00f0c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-08-18-001753-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ» (надалі – Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, а також рішення про допуск до аукціону ТОВ "Комбінат громадського харчування АЕС" неправомірним та прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України та вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія податкового розрахунку з квитанціями.pdf 23.10.2021 17:31
- Скарга ТОВ КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ.docx 23.10.2021 17:31
- Скарга ТОВ КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЕЙТЕРІНГ.pdf 23.10.2021 17:31
- Лист від Головного управління ДПС у Дніпровській області додається до Скарги.pdf 23.10.2021 17:31
- рішення від 26.10.2021 № 24197.pdf 27.10.2021 13:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2021 № 24911.pdf 04.11.2021 11:42
- рішення від 03.11.2021 № 24911.pdf 08.11.2021 13:25
- Відповідь замовника на скаргу 01.11.2021 11:08
- Запит ДПІ Дніпровська 01.11.2021 11:11
- Відповідь Дніпровська ДПІ 01.11.2021 11:13
- Запит до ПФУ 01.11.2021 11:13
- Відповідь ПФУ 01.11.2021 11:14
- Відповідь замовника варіант Word 01.11.2021 11:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.10.2021 17:47
Дата розгляду скарги:
03.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2021 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2021 13:26
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2021 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Державне підприємство
«Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»
Відокремлений підрозділ «Южно-Українська АЕС»
ВИПИСКА з ПРОТОКОЛУ № 616
засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ЮУ АЕС
щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт і послуг
м. Южноукраїнськ 01 грудня 2021 р.
Вів засідання: Голова тендерного комітету – Богатчук В.А.
Були присутні:
Члени тендерного комітету: Захарченко А.В., Петрук А.Ф., Біндюков А.Д., Фальчиков О.Б., Кондратенко В.С., Мітюшев Д.Є., Трушков Д.О., Свернюк С.П.
Секретар: Франко Ю.А.
Запрошені: Каракуц К.А., Волохов П.В., Слободянюк В.В., Бурлака В.А.,
Пелюх О.О., Герун А.М.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
2. Роботи та послуги
2.2 Відміна торгів
2.2.2 Розглянули:
Рішення АМКУ від 03.11.2021 № 24911-р/пк-пз та від 04.11.2021 № 25013-р/пк-пз щодо закупівлі послуг - код CPV 55510000-8 по ДК 021:2015 - Послуги їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві).
Протокол засідання штабу з обговорення проведення заходів щодо обов’язкової вакцинації працівників ВП ЮУАЕС від 30.11.2021 № ПТ.0.0040ц.0058.
Службову записку ЦГО від 30.11.2021 №52 /960 щодо відміни відкритих торгів на закупівлю послуг - код 55510000-8 по ДК 021:2015 Послуг їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві). РПЗ – 8.153. Очікувана вартість закупівлі – 42988417,5 грн без ПДВ. Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-08-18-001753-b.
СЛУХАЛИ: Начальника ЦГО – Слободянюка В.В. з доповіддю по даному питанню
ВИРІШИЛИ:
1. Взяти до відома, що замовником оскаржено рішення АМКУ від 03.11.2021
№ 24911-р/пк-пз та від 04.11.2021 № 25013-р/пк-пз до окружного адміністративного суду (адміністративні позови від 29.11.2021 №32/1225 та від 29.11.2021 №32/1226), що призвело до втрати обов'язку виконати це рішення на протязі 30 днів.
2. Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг - код 55510000-8 по ДК 021:2015 Послуг їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві) Згідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
(В період проведення вказаних відкритих торгів, Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ) України наказом від 01.11.2021 №2393 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.11.2021 за № 1452/37074) включило ДП «НАЕК «Енергоатом» до Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним щепленням проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України.
Даний наказ МОЗ від 01.11.2021 №2393 набирає чинності 09.12.2021.
Послуги їдалень у ВП ЮУАЕС надаються підрядною організацією (далі – Виконавець послуг), визначеною за результатами тендерних процедур відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Ці послуги надаються безпосередньо в об’єктах харчування ВП ЮУАЕС, цілодобово та безперервно, під час надання яких персонал Виконавця послуг має постійний контакт з персоналом ВП ЮУАЕС (приготування їжі, посуд, роздача блюд, розрахунок за отримання послуг харчування - готівковий, безготівковий та з використанням карток харчування тощо).
Вказаний контакт персоналу Виконавця послуг з персоналом ВП ЮУАЕС унеможливлює виконувати карантинні заходи для запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Тому аналогічна вимога щодо обов’язкового профілактичного щеплення проти гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 персоналу Виконавця послуг, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України повинна міститись у Тендерній документації відкритих торгів на закупівлю Послуг їдалень (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві).
Враховуючи вищевикладене з’явилась нагальна потреба внести зміни до Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю «Послуг їдалень» (Організація лікувально-профілактичного харчування, забезпечення молоком і молоком з пектином персоналу та харчування працівників на виробництві), код 55510000-8 по ДК 021:2015, ідентифікатор закупівлі – UA-2021-08-18-001753-b), які Замовник не міг передбачити на момент оголошення закупівлі, а саме ПЕРЕДБАЧЕННЯ В УМОВАХ ТД КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ ГОСТРОЇ РЕСПІРАТОРНОЇ ХВОРОБИ COVID-19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-COV-2: «На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, забезпечити наявність у працівників Виконавця, які безпосередньо будуть виконувати роботи/ надаватимуть послуги на території ВП ЮУАЕС діючих сертифікатів про вакцинацію або медичних висновків про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, а у разі їх відсутності – чинних на момент надання послуг негативного результату ПЛР-тестування на COVID-19 або експрес-тесту на визначення антигену, які чинні 72 години», що на даний час неможливо, оскільки відбулось розкриття тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.09.2021).
Голосували:
- «за» - Богатчук В.А., Захарченко А.В., Петрук А.Ф., Фальчиков О.Б.,
Біндюков А.Д., Кондратенко В.С., Мітюшев Д.Є., Франко Ю.А., Свернюк С.П.
- «утримався» - Трушков Д.О.
Секретар Ю.А. Франко
Задовільнена:
Так