• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в гуртожитках №3 за адресою: м. Київ, вул. Гарматна, 51; №5 за адресою: м. Київ, вул. Борщагівська, 193

№ 57

Торги не відбулися

3 531 199.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 656.00 UAH
Період уточнення: 18.08.2021 13:46 - 24.08.2021 00:00
Відповідь надана

інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики

Номер: 160c3492eea84674a6504dfd16a9c9e6
Дата опублікування: 20.08.2021 14:04
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до імперативної вимоги п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Однак, уважно проаналізувавши завантажені Вами документи, було виявлено наявність в документації лише зведеного кошторису з вартістю робіт. Жодної іншої інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики завантажена Вами документація не містить. Зазначені вище обставини роблять неможливим прорахування цінової пропозиції, а отже і участі в торгах. Враховуючи викладене вище, просимо Вас опублікувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (локальний кошторис, або підсумкову відомість, або специфікацію з проекту (в разі наявності проекту). В іншому випадку ми будемо вимушені звертатися в АМК України для усунення дискримінаційних умов, адже за теперішніх умова участь в тендері можуть взяти лише «свої» компанії, що мають доступ до повної редакції кошторисної документації. Прошу відповідально поставитись до нашого прохання.
Відповідь: Шановний Учасник. За результатом опрацювання Вашого звернення, було встановлено, що в підрозділах Університету наявна додаткова інформація, що містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі. Зважаючи на принципи публічних закупівель, маючи на меті забезпечити максимальну прозорість проведення закупівлі та встановлення рівних умов для всіх її Учасників, надаємо відповідну інформацію для можливості формування Вами належної тендерної пропозиції. Доповнення до тендерної документації будуть опубліковані найближчим часом. Бажаємо успіху при підготовці тендерної пропозиції!
Дата відповіді: 26.08.2021 15:11
Відповідь надана

Акредитація Національним Агентством з акредитації України

Номер: a67041eb9fe74630b5fa87bc6dea25a8
Дата опублікування: 20.08.2021 10:42
Опис: Додатком 1 до тендерної документації передбачається надання: «Для підтвердження наявності в Учасника технологій необхідно надати: Наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; Наявність сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України.». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Листа Мінекономрозвитку від 12.01.2018 № 3433-06/1382- 07 "Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" з 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Відповідно до наведеного повідомляємо, що не існує Закону для обов'язкової акредитації органів з сертифікації. Таким чином, вимога, Додатку 1 до тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO виданих органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України є дискримінаційною, оскільки безпідставно та штучно обмежують коло потенційних учасників. Просимо виключити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учасник. За результатом опрацювання вимоги по закупівлі повідомляємо таке. Сертифікат ISO 9001 - це документ, який видається компаніям по всьому світу після успішного проходження процедури оцінки відповідності за стандартом ISO 9001 «Системи менеджменту якості. Вимоги». Цей документ містить вимоги до систем управління якістю. Він може бути впроваджений в будь-якій компанії, незалежно від її особливостей, пов'язаних з розміром, країною, де вона працює, галузі. Сертифікат ISO 14001 - це офіційний документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Сертифікат ISO 14001 засвідчує відповідність роботи підприємства вимогам і нормам, встановленим в законодавчому порядку. Тобто, зазначені документи є загальновизнаними та такими, що можуть бути отримані будь-якою компанією, за умови дотримання ними певних засад в галузі якості, управлінні документацією, процесами, коригувальними діями тощо. Національний авіаційний університет є державним закладом вищої освіти, що знаходиться в сфері підпорядкування Міністерства освіти і науки України. Стратегічною метою Національного авіаційного університету є вихід на позиції лідерства в освітньо-професійній сфері і бути кращим у нашій державі в наданні освітніх послуг, підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів та ступенів, виконанні наукових досліджень та дослідно-конструкторських розробок. Політика університету в сфері якості (затверджено у 2008 році) базується на засадах міжнародного стандарту якості ISO 9001 і спрямована на гарантоване забезпечення вимог та очікувань замовників фахівців та студентів освітніми послугами на рівні, визначеному світовим ринком, і безперервне підвищення якості цих послуг з використанням ефективного зворотного зв’язку із замовниками, працівниками та студентами. Основними принципами Політики університету в сфері якості є:  Максимальне задоволення вимог та очікувань замовників фахівців та студентів.  Лідерство та персональної відповідальності керівників усіх рівнів.  Професіоналізм та компетентність працівників.  Системний та процесний підхід до менеджменту.  Прозорість та логічність процесів прийняття рішень.  Корпоративна культура.  Високі технології.  Оптимізація видатків.  Здоров’я та безпека. Реалізація Політики університету в сфері якості здійснюється шляхом:  впровадження, забезпечення ефективного функціонування та безперервного вдосконалення системи менеджменту якості, яка охоплює всі процеси і працівників та студентів університету і відповідає його стратегічній меті;  залучення всіх працівників та студентів до культури якості та стимулювання їхньої творчої участі в її забезпеченні;  безперервного та творчого вдосконалення змісту та розширення номенклатури освітніх послуг з урахуванням розвитку освіти, науки, практики та змін на ринку праці;  збалансованості теоретичної та практичної підготовки фахівців;  постійного оновлення та модернізації матеріально-технічної бази університету;  інтеграції освітнього процесу та наукової діяльності;  повної інформатизації всіх процесів діяльності університету;  вивчення та впровадження в освітній процес кращих досягнень вітчизняних та зарубіжних педагогічних та наукових шкіл;  створення в університеті довірчої обстановки та творчої співпраці;  забезпечення ефективної реалізації принципів соціального менеджментe для працівників та студентів;  безперервного самоконтролю та самоаналізу на всіх рівнях. Тобто, вимога наявності сертифікатів ISO 9001 та 14001 прямо випливає з політики Національного авіаційного університету в сфері якості. Зазначена політики розроблена та впроваджена в тому числі на виконання Указу Президента України від 23 лютого 2001 року № 113/2001 «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/113/2001/conv#Text яким прямо зобов’язано Кабінет Міністрів України, Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації розробити і забезпечити реалізацію відповідно галузевих, регіональних програм впровадження систем управління якістю на підприємствах, здійснювати державну підтримку впровадження систем управління якістю на підприємствах відповідно до стандартів Міжнародної організації із стандартизації (ISO) серії 9000, що охоплюють системи забезпечення якості, та серії 14000, що охоплюють сферу управління навколишнім природним середовищем. Окрім того, Замовник формує умови тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України, а також частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Основним функціонуючим органом у Системі сертифікації УкрСЕПРО є органи із сертифікації продукції (послуг), які проводять сертифікацію продукції, процесів, послуг, видають сертифікати і ліцензії на застосування знаків відповідності, здійснюють усі дії, що пов'язані з оцінкою відповідності та сертифікацією продукції у галузі їх акредитації, мають право призупиняти або анулювати дію виданих документів. Вони надають також й інформаційні послуги. Основні правила організації, напрями діяльності, вимоги до органу із сертифікації продукції та порядок його акредитації визначені у ДСТУ 3411:2004. Акредитація органів з оцінки відповідності проводиться Національним органом з акредитації згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» відповідно до вимог міжнародних та європейських стандартів з акредитації. Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі – Закон), акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. За даними статті 5 Закону, діяльність з акредитації базується на таких основних принципах:  забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін;  загальнодоступності та неупередженості проведення робіт з акредитації;  прозорості діяльності з акредитації;  професійної компетентності виконавців робіт;  добровільності акредитації;  забезпечення участі органів виконавчої влади та громадських організацій на паритетній основі;  застосування гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами вимог щодо акредитації;  дотримання суспільних інтересів;  конфіденційності інформації, отриманої в процесі акредитації. Статтею 11 Закону визначено порядок проведення акредитації. Основними етапами здійснення акредитації є:  подання заявки органом з оцінки відповідності (заявником) на акредитацію чи розширення сфери його акредитації;  надання заявником інформації та документації, необхідної для акредитації;  призначення групи аудиторів з акредитації;  складання програми робіт з акредитації та інформування про це заявника;  проведення аналізу наданої інформації та документації;  проведення оцінки заявника на місці;  аналіз зібраних матеріалів і складання акта оцінки з рекомендаціями щодо акредитації заявника (розширення сфери його акредитації) або відмови в акредитації заявника (відмови в розширенні сфери його акредитації);  прийняття рішення про акредитацію заявника (розширення сфери його акредитації) або про відмову в акредитації заявника (відмову в розширенні сфери його акредитації). Національний орган України з акредитації на підставі заявки органу з оцінки відповідності оцінює компетентність цього органу для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку. У разі прийняття рішення про відмову в акредитації чи відмову в розширенні сфери акредитації заявникові видається (надсилається) письмове повідомлення про таку відмову, в якому зазначаються її підстави. Національний орган України з акредитації проводить моніторинг шляхом здійснення нагляду, повторних, позачергових та інших оцінок акредитованих органів. Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що акредитований орган з оцінки відповідності втратив компетентність для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності або вчинив грубе порушення своїх обов'язків, національний орган України з акредитації вживає всіх належних заходів до обмеження сфери акредитації, тимчасового зупинення дії або скасування атестата про акредитацію. Таким чином, наявні правові підстави для акредитації органів сертифікації Національним агентством з акредитації України. Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням № 10631-р/пк-пз від 14.05.2021 року та рішенням № 8764-р/пк-пз від 22.04.2021 року. Зважаючи на вищевикладене, а також те, що впровадження стандарту ISO 9001 «Системи менеджменту якості. Вимоги» та стандарту ISO 14001 можливе в будь-якій компанії, незалежно від її особливостей, пов'язаних з розміром, країною, де вона працює, галузі, Вами не було доведено факту того, що вимоги тендерної документації в частині «Наявність сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; Наявність сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України.» є дискримінаційними. З огляду на викладене озвучена Вами вимога задоволенню не підлягає. З метою підвищення якості та конкурентоспроможності Вашої продукції, забезпечення захисту інтересів споживачів, сприяння входженню України в європейський та світовий економічний простір пропонуємо Вам активізувати зусилля на досягнення Вашою організацією вимог, необхідних для отримання відповідних сертифікатів та запрошуємо до участі в закупівлях Університету. Голова тендерного комітету Василь ЄГУНЬКО Секретар тендерного комітету Володимир БІЛИЙ
Дата відповіді: 25.08.2021 16:49