-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного огляду та випробовувань (код 71630000-3 за ДК 021:2015) (Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (2 лоти: Лот 1. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Львів); Лот 2. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Кременчук)
Торги не відбулися
8 465 711.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 896.90 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 896.90 UAH
Період уточнення:
17.08.2021 16:35 - 19.09.2021 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
126a720c8b584c67841fb2f35019c404
Дата опублікування:
09.09.2021 15:57
Опис:
Доброго дня.
Дякуємо за надану відповідь (від 01.09.2021) на наше звернення (від 28.08.2021) щодо усунення встановленої у Додатку 6 до тендерній документації надмірної та законодавчо невмотивованої вимоги у п.2.5 таблиці 1. Однак надана вами віповідь жодним чином не надає відповіді на наше звернення (питання) щодо вимоги п.2.5. таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації.
Ви надали відповідь тільки на додаткове питання щодо застосування ДСТУ ISO 9712. Отже надана вами відповідь є не повною та такою, що не відповідає вимогам ч.1 ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі". І тому питання внесення змін до п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерній документації залишається відкритим. Так у п.2.5 таблиці 1 вказано: «Учасник надає скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця і посвідчень фахівців з неруйнівного контролю не нижче другого рівня кваліфікації встановленого взірця (сертифікованих згідно з НПАОП 0.00-1.63-13 “Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю” для кожного із зазначених методів неруйнівного контролю: а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14 (трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні конструкції) – не менше трьох; б) ультразвуковий (UT) у виробничих секторах 10, 11 (трубопроводи, хімія та нафтохімія) – не менше двох.» Враховуючи затверджені наказом від 03.09.2007 №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого «Вимоги до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687» (далі – Вимоги) та умови даного предмету закупівлі, яким передбачено проведення технічного огляду повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта», то додаткові вимоги до суб’єктів господарювання, які проводять технічний огляд устаткування, встановлюються розділом 3 Вимог. Згідно вказаного розділу 3 Вимог: «Суб'єкт господарювання повинен мати в штаті фахівців, які працюють на постійних засадах: не менше одного фахівця не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю з кожного заявленого виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 №118, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за №374/2178.» Відповідно вимога Замовника щодо необхідності наявності у Учасника фахівців за видами неруйнівного контролю: а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14 (трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні конструкції) – не менше трьох; б) ультразвуковий (UT) у виробничих секторах 10, 11 (трубопроводи, хімія та нафтохімія) – не менше двох є помилковою, надмірною та законодавчо невмотивованою вимогою, яка також обмежує коло потенційних учасників і відповідно не відповідає меті ЗУ "Про публічні закупівлі" та вимогам ч.4 ст.22 цього закону.
Виходячи зі сказаного звертаємось до вас шановний замовнику внести зміни до тендерної документації, зокрема п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації передбачивши вимогу наявності у Учасника фахівців за видами неруйнівного контролю: а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14 (трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні конструкції) – не менше одного; б) ультразвуковий (UT) у виробничих секторах 10, 11 (трубопроводи, хімія та нафтохімія) – не менше одного.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.09.2021 10:30
Відповідь надана
термін надання послуг
Номер:
411dbd84c8ea41d3ad596fb9950ed915
Дата опублікування:
09.09.2021 15:31
Опис:
Доброго дня.
Дякуємо за надану відповідь (від 01.09.2021) на наше звернення (від 28.08.2021) щодо усунення встановленої у тендерній документації умови, яку практично тяжко або взагалі неможливо виконати при якісному виконанні всього обсягу робіт (надання послуг) згідно умов тендерної документації, а саме умову п.1.4.4. тендерної документації. Ознайомившись зі змістом відповіді вважаємо її такою, що не стосується зазначеної нами проблематики, а відповідно такою, що не може вважатися прийнятною та відповідати ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" виходячи з наступного. У відповіді ви посилаєтеся на загальний можливий термін надання послуг (включаючи і оплату) до 31.12.2022 р., однак цей термін жодним чином не знімає наше питання щодо встановленого строку згідно п.1.4.4. тендерної документації «Строки надання послуг – 120 календарних днів з дати, зазначеної Замовником у письмовій заявці.» Враховуючи те, що даний строк не регламентується вимогами нормативно-правових актів та/або нормативних документів, які стосуються предмету закупівлі, та зважаючи на термін початку процедури, який нівелює поняття "критична потреба" вважаємо відсутніми обмеження щодо перегляду строку надання послуг. Також повторно наголошуємо, що враховуючи відсутність у тендерній документації умов (термінів) тощо надання Замовником письмової заявки то існує ймовірність та можливість надання такої письмової заявки на наступний день після підписання договору. Відповідно якісно виконати роботи (надати послуги) в зимовий період не видається можливим. Слід також зважати на обмеження щодо охорони праці при виконання робіт на висоті та/або верхолазних в зимовий період та період весняних паводків.
Зважаючи на описане просимо Замовника переглянути строк надання послуг та встановити його «240 днів» або «до 30.09.2022 року» та внести відповідні зміни до п.1.4.4 тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.09.2021 10:29
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
3b5846875b844d0d96817a1d3bad149b
Дата опублікування:
09.09.2021 15:14
Опис:
Доброго дня.
Ознайомившись зі змістом відповіді (від 01.09.2021) на наше звернення (від 28.08.2021) щодо усунення встановленої у тендерній документації надмірної та законодавчо невмотивованої вимоги, яка також обмежує коло потенційних учасників, а саме вимоги у п.2.2 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації, вважаємо надану відповідь формальною і такою, що не відповідає на поставлене нами питання, містить загальну нічим не підкріплену (ні посиланнями на вимоги нормативно-правових актів, ні розрахунками нормативної кількості трудовитрат експертів технічних на проведення технічного огляду тощо), яка має на меті нібито забезпечити виконання вимог ч.1 ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Звертаємо увагу замовника, що наприклад ми, як потенційний учасник, плануємо прийняти участь у закупівлі тільки по одному лоту №2. Відповідно аргументація щодо значної сукупної кількості та необхідного значного часу на обстеження цієї сукупної кількості переходів (повторимось - не підкріплено нормативно) є необгрунтованою і неприйнятною.
Також неприйнятним є аргументація про нібито "стислі терміни виконання" - даруйте але терміни встановлює замовник, з нашого досвіду знання нормативно-правових актів та нормативних документів, що регламентують умови виконання послуг за предметом закупівлі, немає вимоги щодо встановлення стислих термінів, особливо зважаючи на фактичну дату початку процедури закупівлі.
Тому враховуючи те, що вимога п.2.2 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації: «Учасник надає скановану(-і) копію(-ї) (з оригіналу або з копії) чинного (-их) посвідчення(-нь) встановленого взірця п. 4.1 Наказ від 03.09.2007 №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» не менше двох експертів технічних з промислової безпеки, що перебуває у штаті Учасника (атестованих згідно з НПАОП 0.00-6.08-07 “Порядок атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки”) за напрямком діяльності: проведення технічного огляду та/або експертного обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв.» не стосується предмету закупівлі, а відповідно вимоги щодо послуг предмету даної закупівлі регламентуються розділом 3 зазначених "Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687" за яким: «Суб'єкт господарювання повинен мати в штаті фахівців, які працюють на постійних засадах: не менше одного експерта технічного з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N16, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370;» все ще актуальним є питання внесення замовником змін до тендерної документації.
Ми також бачимо, що інші потенційні учасники висувають подібну вимогу щодо усунення порушення законодавства за описаною проблематикою.
Зважаючи на описане вище та враховуючи аргументовану вимогу іншого потенційного учасника ПОВТОРНО просимо замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема п.2.2 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації передбачивши вимогу наявності у Учасника не менше одного експерта технічного, який має право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.09.2021 10:28
Відповідь надана
Що до сертифікації фахівців згідно застарілого НПАОП 0.00-1.63-13
Номер:
34015617996f4fbeae202ec47041b4be
Дата опублікування:
31.08.2021 08:23
Опис:
Погоджуючись з іншими учасниками наполягаємо Замовнику переглянути доцільність встановлення обмеження щодо сертифікації фахівців з неруйнівного контролю тільки згідно з НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Дійсно вказаний НПАОП є морально застарілим і програми навчання фахівців з НК, досі прив`язані до законодавства СРСР, на заміну цьому НПАОП вже є сучасний ДСТУ EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю», гармонізований з технічними регуляторними документами ЄС, що більш актуально враховуючи договір про асоційоване членство України з Європейським Союзом. Окрім того застосування тільки вказаного НПАОП 0.00-1.63-13 є сумнівним виходячи зі змісту його п.1.1 де йде посилання на перелік обладнання згідно додатку, який відмінений Постановою КМУ №77 від 03.02.2020. Відповідно з метою розширення кола потенційних учасників та допуску більшої кількості кваліфікованих та компетентних учасників які працюють за міжнародними стандартами визнаними в Україні, дійсно слід доповнити вимогу п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації можливістю наявності у Учасника фахівців з неруйнівного контролю сертифікованих не тільки згідно НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» а й за ДСТУ EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю».
Відповідь:
Доброго дня. «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» (затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 10.12.2012 № 1387 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542) є чинним нормативно-правовим актом, який є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Дата відповіді:
01.09.2021 12:19
Відповідь надана
Терміни надання послуги
Номер:
692d4ba5c218452f97517dc8ba02e6f2
Дата опублікування:
28.08.2021 15:03
Опис:
Ми, як потенційні Учасники тендеру, уважно ознайомилися з умовами
тендерної документації та вважаємо за доцільне звернутися до Замовника з
питанням щодо виправлення встановленої умови, яку практично тяжко або
взагалі неможливо виконати при якісному виконанні всього обсягу робіт
(надання послуг) згідно умов тендерної документації. Зокрема п.1.4.4.
передбачає, що:
«Строки надання послуг – 120 календарних днів з дати, зазначеної
Замовником у письмовій заявці.»
При оптимальному розвитку подій щодо проходження даної процедури
закупівлі (коли не буде оскаржень закупівлі) укладення договору можливе
наприкінці листопада поточного року. Враховуючи відсутність у тендерній
документації умов (термінів) тощо надання Замовником письмової заявки то
існує ймовірність та можливість надання такої письмової заявки на
наступний день після підписання договору. Відповідно якісно виконати
роботи (надати послуги) в зимовий період не видається можливим. Слід
також зважати на обмеження щодо охорони праці при виконання робіт на
висоті та/або верхолазних в зимовий період та період весняних паводків.
Враховуючи наведене просимо Замовника переглянути строк надання послуг
та встановити його «240 днів» або «до 30.09.2022 року» та внести
відповідні зміни до п.1.4.4 тендерної документації.
Відповідь:
ДОброго дня. Умовами тендерної документації встановлено кінцевий строк надання послуг - 31 грудня 2022 року. Терміни, встановлені Замовником обґрунтовані критичною необхідністю у закупівлі даних послуг. Коригування у цій частині не передбачається.
Дата відповіді:
01.09.2021 12:20
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
9a352965a79448c1b96880f057bb7971
Дата опублікування:
28.08.2021 13:55
Опис:
Провівши ознайомлення з вимогами Додатку 6 до тендерної документації
вбачаємо за доцільне звернути увагу Замовника на встановлення надмірних
та законодавчо невмотивованих вимог у п.2.5 таблиці 1.
Так у п.2.5 таблиці 1 вказано:
«Учасник надає скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних
сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця і
посвідчень фахівців з неруйнівного контролю не нижче другого рівня
кваліфікації встановленого взірця (сертифікованих згідно з НПАОП
0.00-1.63-13 “Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю” для
кожного із зазначених методів неруйнівного контролю:
а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14
(трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні
конструкції) – не менше трьох;
б) ультразвуковий (UT) у виробничих секторах 10, 11 (трубопроводи, хімія
та нафтохімія) – не менше двох.»
Враховуючи затверджені наказом від 03.09.2007 №195 Державного комітету
України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого «Вимоги до
спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою
Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №687» (далі – Вимоги) та умови
даного предмету закупівлі, яким передбачено проведення технічного огляду
повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта», то
додаткові вимоги до суб’єктів господарювання, які проводять технічний
огляд устаткування, встановлюються розділом 3 Вимог. Згідно вказаного
розділу 3 Вимог:
«Суб'єкт господарювання повинен мати в штаті фахівців, які
працюють на постійних засадах:
не менше одного фахівця не нижче другого рівня кваліфікації з
візуально-оптичного методу контролю з кожного заявленого виду
устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців
неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від
06.05.97 №118, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97
за №374/2178.»
Відповідно вимога Замовника щодо необхідності наявності у Учасника
фахівців за видами неруйнівного контролю:
а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14
(трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні
конструкції) – не менше трьох;
б) ультразвуковий (UT) у виробничих секторах 10, 11 (трубопроводи, хімія
та нафтохімія) – не менше двох
є помилковою, надмірною та законодавчо невмотивованою вимогою, яка також
обмежує коло потенційних учасників.
Враховуючи вказане просимо Замовника внести зміни до тендерної
документації, зокрема п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної
документації передбачивши вимогу наявності у Учасника фахівців за видами
неруйнівного контролю:
а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14
(трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні
конструкції) – не менше одного;
б) ультразвуковий (UT) у виробничих секторах 10, 11 (трубопроводи, хімія
та нафтохімія) – не менше одного.
Також просимо Замовника переглянути доцільність встановлення обмеження
щодо сертифікації фахівців з неруйнівного контролю тільки згідно з НПАОП
0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю».
Вказаний НПАОП є морально застарівшим та його вимоги є нижчими аніж ДСТУ
EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація
персоналу неруйнівного контролю». Окрім того застосування тільки
вказаного НПАОП 0.00-1.63-13 є сумнівним виходячи зі змісту його п.1.1
де іде посилання на перелік обладнання згідно додатку, який відмінений
Постановою КМУ №77 від 03.02.2020. Відповідно з метою розширення кола
потенційних учасників та допуску більшої кількості кваліфікованих та
компетентних учасників які працюють за міжнародними стандартами
визнаними в Україні, слід доповнити вимогу п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до
тендерної документації також можливістю наявності у Учасника фахівців з
неруйнівного контролю сертифікованих або за НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила
сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» або за ДСТУ EN ISO 9712
«Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу
неруйнівного контролю».
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення.
«Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» (затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 10.12.2012 № 1387 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542) є чинним нормативно-правовим актом, який є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (п.1.1 Правил…), а атестація фахівців відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2014 є добровільним до застосування.
Крім цього пунктом 1 «Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, визначено, що дія цього Порядку поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які проводять огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінетом Міністрів України 03.02.2021 № 77 затверджено «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та внесені зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України, зокрема до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), у тому числі, в частині виключення додатку 3 до Порядку № 1107, на який йде посилання у п.1.1 «Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Таким чином, Постановою №77 встановлюється новий «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» замість «Переліку…», наведеному у скасованому додатку 3, а не скасовує «Перелік…» як такий.
Додатково повідомляємо, що відповідно до листа Міністерства юстиції України від 26.12.2008 № 758-0-2-08-19 щодо практики застосування норм права у випадку колізії, у разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності.
У разі існування суперечності між актами, прийнятими різними за місцем в ієрархічній структурі органами – вищестоящим та нижчестоящим, застосовується акт, прийнятий вищестоящим органом, як такий, що має більшу юридичну силу.
Дата відповіді:
01.09.2021 12:17
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
7ff0f07933794422a7e759051d687be1
Дата опублікування:
28.08.2021 11:41
Опис:
Провівши ознайомлення з вимогами Додатку 6 до тендерної документації
вбачаємо за доцільне звернути увагу замовника на встановлення надмірних
та законодавчо невмотивованих вимог у п.2.2 таблиці 1.
Так у п.2.2 таблиці 1 вказано:
«Учасник надає скановану(-і) копію(-ї) (з оригіналу або з копії)
чинного (-их) посвідчення(-нь) встановленого взірця п. 4.1 Наказ від
03.09.2007 №195 Державного комітету України з промислової безпеки,
охорони праці та гірничого «Про затвердження Вимог до спеціалізованих
та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів
України від 26.05.2004 N 687».не менше двох експертів технічних з
промислової безпеки, що перебуває у штаті Учасника (атестованих згідно з
НПАОП 0.00-6.08-07 “Порядок атестації фахівців, які мають право
проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування
підвищеної небезпеки”) за напрямком діяльності: проведення технічного
огляду та/або експертного обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних,
хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв.»
Вказаний п.4.1 Наказу від 03.09.2007 №195 Державного комітету України з
промислової безпеки, охорони праці та гірничого «Про затвердження Вимог
до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою
Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» (далі – Наказ №195) та
наказ в цілому не встановлюють вимог до посвідчення.
Але основним є те, що згаданий п.4.1 Наказу №195 не стосується даного
предмету закупівлі, яким передбачено проведення технічного огляду
повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта», а
отже додаткові вимоги до суб’єктів господарювання, які проводять
технічний огляд устаткування встановлюються розділом 3 Наказу №195.
Згідно вказаного розділу 3 Наказу №195:
«Суб'єкт господарювання повинен мати в штаті фахівців, які
працюють на постійних засадах:
не менше одного експерта технічного з промислової безпеки з кожного
заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації
фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне
обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом
Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N16, зареєстрованим у Міністерстві
юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370;»
Відповідно вимога Замовника щодо необхідності наявності у Учасника не
менше двох експертів технічних, які мають право проводити технічний
огляд та/або експертне обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних,
хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв є помилковою,
надмірною та законодавчо невмотивованою вимогою, яка також обмежує коло
потенційних учасників.
Враховуючи вказане просимо замовника внести зміни до тендерної
документації, зокрема п.2.2 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної
документації передбачивши вимогу наявності у Учасника не менше одного
експерта технічного, який має право проводити технічний огляд та/або
експертне обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних,
нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення!
Згідно з додатком 1 до тендерної документації – «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, послуги з технічного огляду та випробовувань» (код 71630000-3 за ДК 021:2015) (Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (2 лоти: Лот 1. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Львів); Лот 2. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Кременчук) вказані обсяги послуг з технічного огляду повітряних переходів магістральних трубопроводів, а також у додатку 1.1 до тендерної документації – «Відомість повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ "Укртранснафта" м. Львів (Лот 1) та м. Кременчук (Лот 2) наведено перелік повітряних переходів в кількості 350 одиниць, що територіально розташовані у п’ятнадцяти областях України.
З огляду на значну кількість, територіальне розташування та стислі терміни виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, для забезпечення безперервної роботи двох бригад, мінімальна кількість експертів технічних повинна становити не менше двох.
Дата відповіді:
01.09.2021 12:15