• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного огляду та випробовувань (код 71630000-3 за ДК 021:2015) (Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (2 лоти: Лот 1. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Львів); Лот 2. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Кременчук)

Торги не відбулися

8 465 711.61 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 896.90 UAH
Період оскарження: 17.08.2021 16:35 - 25.09.2021 00:00
Вимога
Вирішена

зміни до тендерної документації

Номер: a5fcd76f112044be86a5e063118499fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.b7
Назва: зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику. У своїй відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.c4 ви зазначили, що "Вимога задоволена" та "Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації". Однак станом на даний момент зміни до тендерної документації згідно нашої вищезазначеної вимоги не внесені. Відповідно ВИМАГАЄМО усунути порушення та внести зміни до тендерної документації згідно тексту задоволеної вами нашої вимоги UA-2021-08-17-010295-a.c4
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Ваша вимога буде врахована при внесені змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

зміни до тендерної документації

Номер: a5a08cf1a6ff41fdb29c8cbdc27d055b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.b6
Назва: зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику. У своїй відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.c3 ви зазначили, що "Вимога задоволена" та "Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації". Однак станом на даний момент зміни до тендерної документації згідно нашої вищезазначеної вимоги не внесені. Відповідно ВИМАГАЄМО усунути порушення та внести зміни до тендерної документації згідно тексту задоволеної вами нашої вимоги UA-2021-08-17-010295-a.c3
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Ваша вимога буде врахована при внесені змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо наданої відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.a1

Номер: d77fbf7071524771817e87469bbab93a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.b5
Назва: Щодо наданої відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.a1
Вимога:
Доброго дня. Щодо наданої відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.a1 то змушені зазначити, що замовником надано формальну відписку, яка за своїм змістом не відповідає вимогам частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформування нас про те, що «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» (затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 10.12.2012 № 1387 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542) є чинним нормативно-правовим актом, який є обов’язковим для всіх суб'єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю ....., не є роз'ясненням по суті нашої вимоги. Можемо запевнити замовника, що ми володіємо інформацією щодо чинності та ступеня обов'язковості виконання тих чи інших нормативно-правових актів. Однак крім чинності згаданого нормативно-правового акту нікуди не ділась обмеженість його використання через несвоєчасне внесення змін до нього. Тобто п.1.1 згаданих «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» посилається на конкретний додаток 3 конкретного нормативно-правового акту ("Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" затверджений постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р.) Згідно чинної редакції нормативно-правового акту (затверджений постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р.) додатку на який йде посилання в п.1.1 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» не існує, також не введено нового замість нього. Натомість чинним є сучасний ДСТУ EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю», гармонізований з технічними регуляторними документами ЄС, що більш актуально враховуючи договір про асоційоване членство України з Європейським Союзом. Крім того вимоги згаданого ДСТУ EN ISO 9712 є більш високими. Відповідно повторно вимагаємо у замовника усунути вимогу, яка звужує коло потенційних виконавців та ніяким чином не впливає на якість виконання послуг, та доповнити вимогу п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації можливістю наявності у Учасника фахівців з неруйнівного контролю сертифікованих не тільки згідно НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» а й за ДСТУ EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю». Задоволення нашої вимоги розширить коло потенційних учасників при збереженні вимог щодо якості виконання послуг та основне забезпечить дотримання вимог законодавства, а саме: п.2, ч.1, ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідатиме меті вказаного закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» (затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 10.12.2012 № 1387 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542) є чинним нормативно-правовим актом, який є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (п.1.1 Правил…), а атестація фахівців відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9712:2014 є добровільним до застосування. Крім цього пунктом 1 «Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, визначено, що дія цього Порядку поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які проводять огляд, випробування та/або експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України Постановою Кабінетом Міністрів України 03.02.2021 № 77 затверджено «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та внесені зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України, зокрема до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок № 1107), у тому числі, в частині виключення додатку 3 до Порядку № 1107, на який йде посилання у п.1.1 «Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Таким чином, Постановою №77 встановлюється новий «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» замість «Переліку…», наведеному у скасованому додатку 3, а не скасовує «Перелік…» як такий. Додатково повідомляємо, що відповідно до листа Міністерства юстиції України від 26.12.2008 № 758-0-2-08-19 щодо практики застосування норм права у випадку колізії, у разі існування неузгодженості між нормами, виданими одним і тим самим нормотворчим органом, застосовується акт, виданий пізніше, навіть якщо прийнятий раніше акт не втратив своєї чинності. У разі існування суперечності між актами, прийнятими різними за місцем в ієрархічній структурі органами – вищестоящим та нижчестоящим, застосовується акт, прийнятий вищестоящим органом, як такий, що має більшу юридичну силу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо фахівців сертифікованих виключно по НПАОП

Номер: 9f7a8c2cff5840e397128a5a5d88c057
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.c4
Назва: Щодо фахівців сертифікованих виключно по НПАОП
Вимога:
Доброго дня. Ознайомившись з вимогами Додатку 6 до тендерної документації, а саме п. 2.5 таблиці 1, що має наступний зміст: "2.5. Учасник надає скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця і посвідчень фахівців з неруйнівного контролю не нижче другого рівня кваліфікації встановленого взірця (сертифікованих згідно з НПАОП 0.00-1.63-13 “Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю” для кожного із зазначених методів неруйнівного контролю: а) візуально-оптичний (VТ) у виробничих секторах 10, 11, 14 (трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні конструкції) – не менше трьох;..." Вважаємо вимогу наявності у учасника не менше трьох фахівців з візуально-оптичного (VT) методу контролю дискримінаційних, надмірних та законодавчо невмотивованих вимог, які направлені на звуження кола потенційних учасників, та суперечать "Вимогам до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687», які затверджені наказом від 03.09.2007 за №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2007 р. за №1247/14514), а саме розділу 3. Згідно вимог вказаного розділу 3 у організації повинно бути: "...не менше одного фахівця не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю з кожного заявленого виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 N 118 ( z0374-97 ), зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за N 374/2178." Акцентуємо увагу замовника на тому, що згідно предмету закупівлі та вимог тендерної документації передбачається проведення саме технічного огляду повітряних переходів. Отже виходячи з вимог нормативно-правових актів та інших обов'язкових до виконання документів, також враховуючи фактичний обсяг виконання наприклад за лотом №2 встановлена вимога щодо мінімальної кількості не менше трьох фахівців з візуально-оптичного (VT) методу контролю є дискримінаційною, надмірною та законодавчо невмотивованою. З метою дотримання вимог чинного законодавства, зокрема але цим не обмежуючись:ч.4 ст.22 та ч.1 і ч.1 і ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" , ВИМАГАЄМО від замовника усунути порушення чинного законодавства, а саме усунути встановлення дискримінаційних, надмірних та законодавчо невмотивованих вимог, які направлені на звуження кола потенційних учасників, та внести зміни до тендерної документації, зокрема до п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації передбачивши наявність у Учасника в штаті не менше одного фахівця з візуально-оптичного (VТ) контролю у виробничих секторах 10, 11, 14 (трубопроводи, хімія та нафтохімія, металоконструкції та будівельні конструкції).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо наданої відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.a2

Номер: eb275a76b1be447c8b34a81decbf9152
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.c3
Назва: Щодо наданої відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.a2
Вимога:
Доброго дня. Щодо наданої відповіді на нашу вимогу UA-2021-08-17-010295-a.a2 то змушені зазначити , що вона в своєму підсумку містить загальну та нічим не підкріплену інформацію типу "переходів багато, терміни стислі тому хочемо саме два експерти". Таке твердження, окрім намагання втручатися в організацію господарської діяльності майбутнього виконавця, також не має під собою обгрунтування у вигляді нормативного розрахунку трудовитрат. При цьому, враховуючи поділ закупівлі на лоти, абсолютно недопустимим є намагання обгрунтовувати потребу в персоналі описуючи загальну кількість об'єктів діагностування, у такому випадку розрахунок нормативних трудовитрат необхідно виконати для кожного лоту (Лот №1 - 302 переходи, Лот №2 - 48 переходів) адже учасник може мати намір прийняти участь в закупівлі тільки за одним лотом!. Також не є обґрунтуванням встановлені терміни виконання, адже вони не нормуються вимогами нормативно-правових актів та виходячи з фактичного терміну початку закупівлі не є критичним для замовника. Ми вже не акцентуємо увагу, що є ймовірність свідомого встановлення надмірних та законодавчо не обгрунтованих вимог з метою звуження кола учасників. не має нічого спільного з дотриманням Замовником вимог чинного законодавства, нормативно-правових документів та дійсних обставин. Отже відомо і зрозуміло, що при публічних закупівлях замовник зобов'язаний дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" метою якого є "забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Отже з метою безумовного дотримання замовником затверджених наказом від 03.09.2007 за №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2007 р. за №1247/14514) вимог, а саме розділу 3, ВИМАГАЄМО від замовника усунути порушення чинного законодавства, а саме усунути встановлення дискримінаційних, надмірних та законодавчо невмотивованих вимог, які направлені на звуження кола потенційних учасників, та внести зміни до тендерної документації, зокрема до п.2.2 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації передбачивши наявність у Учасника в штаті не менше одного експерта технічного, який має право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв. Інакше наголошуємо, хоч і Замовник хоче вважати по іншому, що у випадку не врахування цієї вимоги тендерна документацію і надалі порушуватиме ч.4 ст.22 та ч.1 і ч.1 і ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Порядок атестації фахівців

Номер: 4bef72c60ad4432db1a19b1f249be689
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.a2
Назва: Порядок атестації фахівців
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Так в Додатку 6 встановлені надмірні та законодавчо невмотивовані вимоги в п.2.2 таблиці 1. Так у п.2.2 таблиці 1 де вказано: «Учасник надає скановану(-і) копію(-ї) (з оригіналу або з копії) чинного (-их) посвідчення(-нь) встановленого взірця п. 4.1 Наказ від 03.09.2007 №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687».не менше двох експертів технічних з промислової безпеки, що перебуває у штаті Учасника (атестованих згідно з НПАОП 0.00-6.08-07 “Порядок атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки”) за напрямком діяльності: проведення технічного огляду та/або експертного обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв.» Вказаний п.4.1 Наказу від 03.09.2007 №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» (далі – Наказ №195) та наказ в цілому не встановлюють вимог до посвідчення. Але основним є те, що згаданий п.4.1 Наказу №195 не стосується даного предмету закупівлі, яким передбачено проведення технічного огляду повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта», а отже додаткові вимоги до суб’єктів господарювання, які проводять технічний огляд устаткування встановлюються розділом 3 Наказу №195. Згідно вказаного розділу 3 Наказу №195: «Суб'єкт господарювання повинен мати в штаті фахівців, які працюють на постійних засадах: не менше одного експерта технічного з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N16, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370;» Відповідно вимога Замовника щодо необхідності наявності у Учасника не менше двох експертів технічних, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв є помилковою, надмірною та законодавчо невмотивованою вимогою, яка також обмежує коло потенційних учасників. Тому вимагаємо від замовника внести зміни до тендерної документації, зокрема до п.2.2 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації передбачивши наявність у Учасника в штаті не менше одного експерта технічного, який має право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження обладнання вибухопожежонебезпечних, хімічних, нафтохімічних, нафтогазопереробних виробництв. Інакше, чинна редакція тендерної документації буде порушувати ч.4 ст.22 та ч.1 і ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Документальним підтвердженням наявності в штаті Учасника експертів технічних є посвідчення експерта технічного з промислової безпеки, яке згідно з п.12 “Порядку атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки” (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 лютого 2007 р. за № 103/13370), видається навчальним закладом за результатами успішного іспиту за формою, наведеною у додатку до даного Порядку. Крім того, згідно з п.13 зазначеного Порядку для підтвердження своєї кваліфікації експерт технічний з промислової безпеки проходить у навчальних закладах періодичне (але не рідше одного разу на 3 роки) підвищення кваліфікації за типовими навчальними програмами. За результатами проходження підвищення кваліфікації навчальний заклад видає свідоцтво (сертифікат) про підвищення кваліфікації. Згідно розділу 3 Наказу від 03.09.2007 №195 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2007 р. за N 1247/14514) «Суб'єкт господарювання повинен мати в штаті фахівців, які працюють на постійних засадах: не менше одного експерта технічного з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки», але не обмежується виключно одним експертом. Крім того згідно з п.2.6 розділу 2 зазначеного Наказу №195 «Структура суб'єкта господарювання, склад його працівників та їх кваліфікація повинні забезпечувати належний рівень проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування відповідно до заявлених напрямів діяльності». Тому звертаємо Вашу увагу, що згідно з додатком 1 до тендерної документації – «Технічна специфікація. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, послуги з технічного огляду та випробовувань» (код 71630000-3 за ДК 021:2015) (Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (2 лоти: Лот 1. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Львів); Лот 2. Технічний огляд повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ «Укртранснафта» (м. Кременчук) вказані обсяги послуг з технічного огляду повітряних переходів магістральних трубопроводів, а також у додатку 1.1 до тендерної документації – «Відомість повітряних переходів магістральних нафтопроводів АТ "Укртранснафта" м. Львів (Лот 1) та м. Кременчук (Лот 2) наведено перелік повітряних переходів в кількості 350 одиниць, що територіально розташовані у п’ятнадцяти областях України. З огляду на значну кількість та територіальне розташування повітряних переходів, вимоги та терміни надання послуг відповідно до предмету закупівлі, забезпечення одночасного обстеження декількох переходів, мінімальна кількість експертів технічних повинна становити не менше двох. З огляду на вище викладене Замовник не вбачає у вимогах Тендерної документації порушення ч.4 ст.22 та ч.1 і ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Що до сертифікації фахівців згідно застарілого НПАОП 0.00-1.63-13

Номер: 90480cf820e245749e4c454997c7d89a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-17-010295-a.a1
Назва: Що до сертифікації фахівців згідно застарілого НПАОП 0.00-1.63-13
Вимога:
Погоджуючись з іншими учасниками вимагаємо переглянути доцільність встановлення обмеження щодо сертифікації фахівців з неруйнівного контролю тільки згідно з НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю». Дійсно вказаний НПАОП є морально застарілим і програми навчання фахівців з НК, досі прив`язані до законодавства СРСР, на заміну цьому НПАОП вже є сучасний ДСТУ EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю», гармонізований з технічними регуляторними документами ЄС, що більш актуально враховуючи договір про асоційоване членство України з Європейським Союзом. Окрім того застосування тільки вказаного НПАОП 0.00-1.63-13 є сумнівним виходячи зі змісту його п.1.1 де йде посилання на перелік обладнання згідно додатку, який відмінений Постановою КМУ №77 від 03.02.2020. Відповідно з метою розширення кола потенційних учасників та допуску більшої кількості кваліфікованих та компетентних учасників які працюють за міжнародними стандартами визнаними в Україні, дійсно слід доповнити вимогу п.2.5 таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації можливістю наявності у Учасника фахівців з неруйнівного контролю сертифікованих не тільки згідно НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» а й за ДСТУ EN ISO 9712 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю» (затверджені наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 10.12.2012 № 1387 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 2 січня 2013 р. за № 10/22542) є чинним нормативно-правовим актом, який є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Статус вимоги: Відхилено