• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6)

1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44118485. 4. Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради Філімоненко Олексій Юрійович, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, 2а, 04851 3-14-74, osvita.ovidiopol@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1) Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6 – 10 штук. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Миру 19. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021. 11. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: За рахунок співфінансування: кошти Державного бюджету України – 64 350,00 грн. (шістдесят чотири тисячі триста п’ятдесят гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 130 650,00 грн. (сто тридцять тисяч шістсот п’ятдесят гривень). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 18. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» серпня 2021 року 19. Кінцевий строк подання пропозицій: «27» серпня 2021 року 20. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період уточнення: 16.08.2021 15:36 - 20.08.2021 00:00
Відповідь надана

1

Номер: 1f8230dbe6f5486d8687e98e083e7152
Дата опублікування: 17.08.2021 14:04
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) ? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Щодо легальної та ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідь: Розглянувши питання від «17» серпня 2021 року Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради (далі – Замовник) повідомляє наступне. Щодо еквіваленту. Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить наступні роз’яснення: Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. Враховуючи викладене, Замовник надає можливість учасникам у своїй пропозиції надавати еквівалент. Щодо авторизаційного листа. Звертаємо увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником але й офіційним представником виробника - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Таким чином, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Відповідна вимога додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та забезпечення його ремонту. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, «Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації». Тобто, лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога Додатку 1 сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення від 10.10.2018 № 10459-р/пк-пз: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до додатку 2 Документації все звукове обладнання повинно бути придбано через офіційного імпортера (дистриб'ютора) обладнання в Україну, з відповідними підтверджуючими документами. Враховуючи викладене, відсутня дискримінація в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та невід’ємних додатків до нього.
Дата відповіді: 18.08.2021 10:02