• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6)

1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44118485. 4. Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради Філімоненко Олексій Юрійович, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, 2а, 04851 3-14-74, osvita.ovidiopol@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1) Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6 – 10 штук. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Миру 19. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021. 11. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195 000,00 грн. (сто дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: За рахунок співфінансування: кошти Державного бюджету України – 64 350,00 грн. (шістдесят чотири тисячі триста п’ятдесят гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 130 650,00 грн. (сто тридцять тисяч шістсот п’ятдесят гривень). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 18. Період уточнення інформації про закупівлю: «20» серпня 2021 року 19. Кінцевий строк подання пропозицій: «27» серпня 2021 року 20. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Номер: 88e381fdaba14b138f16a2d5c04c9d88
Внутрішній номер закупівлі: 11128157
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-16-008001-a   
Замовник: "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Олексій Філімоненко +380977778078 osvita.ovidiopol@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 195 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 950.00 UAH
Період уточнення: 16.08.2021 15:36 - 20.08.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 20.08.2021 00:00 - 27.08.2021 00:00
Аукціон: з 31.08.2021 11:24
Період кваліфікації: 27.08.2021 00:00 - 30.08.2021 12:33
Період завантаження договору: 30.08.2021 12:33 - 19.09.2021 12:33
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук для вчителя код за ДК 021:2015 - 30213100-6
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 10 штуки
Період постачання до 30.09.2021
Місце постачання 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Миру 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Оскарження: 30.08.2021 12:33 - 02.09.2021 00:00
Початкова пропозиція 181 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
181 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.08.2021 12:33
Документи 51
Скарги 0

Контракти

Номер: bda845cfccc149dabc5894b1359c742e
Ідентифікатор договору: UA-2021-08-16-008001-a-a1
Постачальник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Номер договору: 220
Сума договору: 181 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 151 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.09.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 03.09.2021 10:35
Статус:
Виконаний
PDF
Договір 220.PDF
PDF
Додаткова угода №1.PDF
p7s
sign.p7s
docx
Звіт (13. Ноутбук).docx
p7s
sign.p7s