-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони ДК 021:2015 – 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) - об’єкт Національного історико-архітектурного музею «Київська фортеця»
Завершена
343 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 715.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 715.60 UAH
Період уточнення:
13.08.2021 12:16 - 21.08.2021 00:00
Відповідь надана
З чим саме необхідно ознайомитись представнику учасника під час виїзду на місце надання послуг
Номер:
130350ccd2d3493bbe1138213e123a7d
Дата опублікування:
18.08.2021 11:38
Опис:
В п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається».
Просимо роз’яснити, що означає «детальне ознайомлення з об’єктом охорони»? Також просимо надати конкретний перелік територій, будівель, приміщень, обладнання, тощо, які необхідно охороняти та з якими повинен ознайомитись представник Учасника.
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
19.08.2021 14:44
Відповідь надана
Встановлення факту виїзду представника Учасника
Номер:
ab0390ec305445dbbf562655f26de955
Дата опублікування:
18.08.2021 11:32
Опис:
В п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається».
Просимо роз’яснити, яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг?
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
19.08.2021 14:44
Відповідь надана
Виїзд представника Учасника
Номер:
23528eb984da49698e0c0ce8789ab2bb
Дата опублікування:
18.08.2021 11:31
Опис:
В п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається».
Просимо роз’яснити, чи буде відхилена пропозиція учасника, представник якого не здійснював виїзд на місце надання послуг, але надав відповідну довідку.
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
19.08.2021 14:44
Відповідь надана
Довідка про детальне ознайомлення з об’єктом охорони
Номер:
e1ba6470feeb40d8910e8f3620b63e67
Дата опублікування:
18.08.2021 11:26
Опис:
В п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається».
Просимо роз’яснити, що саме необхідно зазначити в такій довідці з наданням прикладу або орієнтовного зразку такої довідки.
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
19.08.2021 14:45
Відповідь надана
Виїзд представника Учасника
Номер:
30876ff8797942129d6ba65fc8412eb4
Дата опублікування:
18.08.2021 11:23
Опис:
В п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається».
Просимо роз’яснити:
Чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо так, то просимо надати контактні дані вашого представника.
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
19.08.2021 14:45
Відповідь надана
Додаток 4 до тендерної документації
Номер:
fc2aa3d653644d7da7c56439882c59e3
Дата опублікування:
18.08.2021 09:18
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! В Додатку 4 "Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" в колонці 3 таблиці вказано - "кількість" що носить загальний характер інформації, просимо уточнити форму таблиці та внести до неї зміни так як подальші колонки таблиці визначають інформацію персонального характеру. Дякуємо.
Відповідь:
Внесено зміни
Дата відповіді:
18.08.2021 10:54
Відповідь надана
Розрахунок
Номер:
fffd0084f8be4eecb064c73d1a02a4c4
Дата опублікування:
17.08.2021 11:34
Опис:
У документації встановлена вимога надати: "розрахунок ціни тендерної пропозиції: договірна ціна з підтверджуючими розрахунки за статтями витрат у відповідності до державних будівельних норм". Яким чином стосуються охоронні послуги до державних будівельних норм? Дана вимога відноситься до іншого предмету закупівлі і є такою, яку неможливо виконати в умовах даного предмету закупівлі. Просимо внести зміни в даній частині документації
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
17.08.2021 19:12
Відповідь надана
Огляд
Номер:
f5b2a71da46a4f8288af4952b5543c80
Дата опублікування:
17.08.2021 09:34
Опис:
Відповідно до тендерної документації встановлена: «Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією).».
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. , Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b.
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
17.08.2021 19:12
Відповідь надана
сертифікат
Номер:
55b18828bf9d47e4b85becd5c2579763
Дата опублікування:
16.08.2021 16:26
Опис:
Шановний Замовнику, абзацом третім, п. 6 - інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, розділу ІІІ "Інстркуція з підготовки тендерної пропозиції" встановлено вимогу до Учасника щодо надання в складі тендерної пропозиції копії дійсного сертифікату системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001-2015. В листі Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07 вказано, що Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018 та зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації". Предметом закупівлі Замовника є послуги з охорони майна, для суб'єктів даної сфери діяльності визначена лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше ніяких вимог законодавець не визначає. Частина 2 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» - стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати незаконну та неправомірну вимогу про надання копії сертифікату
Відповідь:
аконодавчо не встановлено заборону замовнику з-поміж інших документів вимагати надання учасниками відповідного сертифікату. Наведене підтверджується також практикою Органу оскарження, зокрема, в аналогічній справі №52-р/пк-ск від 18.01.2016 р, як згодом і в ряді інших схожих рішень, АМКУ не визнає дискримінаційним положення в тендерній документації до закупівлі про вимогу сертифікату ISO 9001-2015, по відношенню до інших учасників.
Дата відповіді:
17.08.2021 19:11
Відповідь надана
субпідряд
Номер:
7025a0eb320e4b64aba850495ac79d19
Дата опублікування:
16.08.2021 16:09
Опис:
Шановний Замовнику в п. 7 - інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт або послуг), Розділу ІІІ "Інструкція з підгототвки тендерної пропозиції" тендерної документації зазначено, що дана інформація не передбачена, однак, п. 18, частини 2, статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовника зобов'язано вносити до тендерної джокументації вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг, а абхацом 2, частини 3, статті 16 Закону передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців,. Просимо розяснити трактування п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації або ж внести відповідні зміни
Відповідь:
Внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
17.08.2021 19:20