• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 (ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони ДК 021:2015 – 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) - об’єкт Національного історико-архітектурного музею «Київська фортеця»

Завершена

343 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 715.60 UAH
Період оскарження: 13.08.2021 12:16 - 27.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Обов’язковість виїзду представника Учасника на місце надання послуг

Номер: 8c7d5d8c5c434a9dbfe2249cc9c1ea9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-13-002181-b.c1
Назва: Обов’язковість виїзду представника Учасника на місце надання послуг
Вимога:
В п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається». По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається у п. 5 розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу п. 5 Розділу ІІ. (Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до Тендерної документації, а саме: «Обов’язково – виїзд представника Учасника на місце надання послуг (м. Київ, вул. Старонаводницька 2) для детального ознайомлення з об’єктом охорони. (Складається довідка у довільній формі та подається разом із тендерною пропозицією. Довідку підписує як представник Учасника, так і представник Замовника). Підпис представника Замовника не вимагається». Звертаємо ще раз увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, втановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесено відповідні зміни. Вимогу, щодо обов'язкового виїзда представника Учасника на Об'єкт скасовано
Статус вимоги: Задоволено