-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання
Завершена
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Період уточнення:
12.08.2021 16:02 - 18.08.2021 00:00
Відповідь надана
Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка. Надати у складі тендерної пропозиції підтвердження трудових відносин з консультантом інтерактивного обладнання — Наказ про прийняття на роботу.
Номер:
0e7f233f75fd48edb02303eee0e75899
Дата опублікування:
17.08.2021 18:17
Опис:
Додатком 5 Документації встановлено, що учасники повинні надати в складі Пропозиції гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Відповідно до 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Повідомляємо, що видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним законом, нормативно-правовим актом та не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Жодним законом не встановлено форму такого сертифікати, строки його видачі, терміни дії, а також не визначено уповноважений на видачу таких сертифікатів орган/установу/організацію.
Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Замовник вимагає (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі» (сертифікат, виданий ТОВ «Академія інноваційного розвитку освіти» під бланком Міністерства освіти і науки України»).
Наголошуємо, що ТОВ «Академія інноваційного розвитку освіти» не являється структурним підрозділом Міністерства освіти і науки України, а є приватною організацією, про що можна пересвідчитися в розділі Перелік засновників із даних єдиного державного реєстру юридичних осіб за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/.
Відповідь:
Доброго дня,Шановний Учасник!
Хочемо зазначити на невірність наведеної інформації у Вашому Запитанні.
Ви Вказуєте:Додатком 5 Документації встановлено, що учасники повинні надати в складі Пропозиції гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Натомість у нашій документації Вказано:Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка.
Тому Ваші подальші аргументи не є доцільними.
Щодо надання сертифікату: Замовник внесе зміни.
Дата відповіді:
19.08.2021 09:24
Відповідь надана
ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій.
Номер:
7c77e7ced073432588f6f4807c0e6bd8
Дата опублікування:
17.08.2021 18:09
Опис:
Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки, відповідно до пункту 4 Наказу Міністерства освіти і науки України (далі - МОН) №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та пункту 1 Наказу МОН №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм.
Зазначена вище інформація підтверджується в Листі від Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року №1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства» (Додаток 1), в якому зазначено, що засоби навчання та обладнання (крім деяких навчальних матеріалів), які поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах та STEAM-лабораторіях, повинні мати такі супровідні документи:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (у частині «сфера застосування та реалізація об’єкту розгляду» повинно бути передбачено застосування об’єкту експертизи в закладах освіти; у частині «висновок дійсний на термін дії» повинно бути зазначено чинні нормативні документи);
- технічний паспорт на виріб;
- декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів;
- інструкції про використання та застосування, викладені українською мовою;
- обов’язкові методичні матеріали для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм.
Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів.
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» №3689-XII від 15.12.1993 року торговельна марка – це позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб. Стаття 16 цього ж Закону зазначає, що свідоцтво надає його власнику право використовувати торговельну марку та інші права, визначені цим Законом. Тобто, Свідоцтво на знак для товарів і послуг ніяким чином не підтверджує надійність Учасника закупівлі, не дає гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не убезпечить Замовника від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Більше того, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку в Україні та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації.
На нашу думку, ще одним доказом того, що Замовник встановив таку вимогу виключно з метою обмеження конкуренції у торгах є те, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні вимагається тільки на торгівельну марку інтерактивних дошок, хоча до предмету закупівлі входять також проектор. Враховуючи це, Замовник навмисне встановив таку вимогу з метою обмеження участі інших Учасників.
Відповідь:
Дана Вимога абсолютно не порушує Закон України “Про публічні закупівлі”, адже на ринку України є як мінімум 2 виробники,які мають відповідні Свідоцтва.
А саме:Tecro, INTBOARD.
Дата відповіді:
19.08.2021 09:24
Відповідь надана
Скарга до АМКУ
Номер:
0648af240ec74652ae49eea9c89162ff
Дата опублікування:
17.08.2021 17:46
Опис:
Шановний замовнику. Аби не іцініювати подання скарги до органів АМКУ та Державної аудиторської служби України стосовно дискримінаційних вимог даної закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації додатку 2, а саме прибрати вимоги які не мають жодного стосунку до наказів МОН, в жодному разі не покращать предмет закупівлі та нададуть можливість прийняти участь більшій кількості учсників в закупівлі. Гарантійний лист про проведення майстеркласу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов“язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення. Гриф МОН на ПО «Схвалено для використання у закладх загальної середньої освіти», що поставляється в комплекті з інтерактивними дошками (ПО та інтерактивна дошка повинні бути однієї торгівельної марки). Авторизаційний лист на спеціалізоване програмне забезпечення до інтерактивної дошки від розробника даного програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника та номера торгів. Надати "сертифікат" (змінити на довідку) офіційного партнера, дійсний на момент відкриття тендернї пропозиції, що надає право реалізовувати даний вид продукції з зазначенням ТМ. Надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей) - яких саме панелей якщо предметом закупівлі є інтерактивні дошки, ноутбуки та проектори?, що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки). Надати гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Якщо Ви зацікавлені в закупівлі саме обладнання INTBOARD та програмного забезпечення цієї ТМ, що досить явно зрозуміло в документації. Надайте обгрунтування зрозуміле іншим можливим потенційним учасникам закупівлі аби більше не виникало запитань до Вас як до замовника.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення!Будуть внесені Зміни!
Дата відповіді:
19.08.2021 09:23
Відповідь надана
Авторизаційний лист
Номер:
4247920f0a3f4af1b0f2cf6ad9709268
Дата опублікування:
14.08.2021 14:21
Опис:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 5 Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій:
7.3. Авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистриб’ютора виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивну дошку,проєктор.
Обгрунтуйте будь ласка, чьому ви не вимагаете авторизаційний лист на ноутбук який також є предметом закупівлі? Чи Вас тільки цікавить закупівля дошки та проектора а ноутбук може бути завезено в Україну не офіційно? З метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання та запобіганню можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі, а також запобігають можливим порушенням з боку використання авторських та суміжних прав, які також поширюються на використання програмного продукту, згідно чинного законодавства. Отримання підтвердження легально завезеного товару (через офіційні канали постачання) надає гарантію на звернення до авторизованих виробником сервісних центрів у випадку, якщо техніка потребуватимуть ремонту. Інформація що надається від виробника повинна підтверджувати характеристики, які надає учасник на запропонований ним товар. Наполягаємо на внесенні змін до п 7.3 з такою редакцією: 7.3. Авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистриб’ютора виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару із зазначенням кількості, на інтерактивну дошку,проєктор, НОУТБУК.
Відповідь:
Доброго дня,Шановний Учасник!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник вважає,що вимог,зазначених у тендерній документації достатньо для здійснення закупівлі!
Дата відповіді:
17.08.2021 16:42
Відповідь надана
ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Номер:
ce504ded9d2b46308689c85d17c01200
Дата опублікування:
14.08.2021 14:11
Опис:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 5 Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марки інтерактивної дошки) з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг фактично позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви НАВМИСНО встановили таку вимогу з метою ОБМЕЖННЯ КОНКУРЕНЦІЇ у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ вимогу щодо необхідності надання Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марки інтерактивної панелі) з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав, що вплине на збільшення строків проведення закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за звернення!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації.
Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання того чи іншого дозволу/посвідчення/декларації відповідності/висновку СЕЕ/грифу чи свідоцтва МОН з метою участі в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила.
Звертаємо Вашу увагу, що налаштування інтерактивного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечить безпечність та якість встановлення інтерактивного обладнання.
Шановний Учасник, на сьогодні сертифікат спікера від МОН має декілька організацій на території України. По-друге, нічого не заважає відповідальним особам пройти таке навчання у відповідних підрозділах МОН. Тому, ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
17.08.2021 16:39
Відповідь надана
Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України
Номер:
926298b7a4134f7195fb4dd9c576e09f
Дата опублікування:
14.08.2021 14:10
Опис:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 2 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивну дошку. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та комісія, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, ВИМАГАЄМО привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та ПРИБРАТИ з тендерної документації вимогу щодо необхідності надання учасниками торгів Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Також повідомляємо, що залишаємо за собою право оскаржити процедуру в АМКУ в разі невиконання наших законних вимог щодо усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ умов тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних
документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам". Вимога щодо свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам передбачена п. 2.2. наказу МОН від 02.12.2004р. № 903: «При використанні комп'ютерних програм і комп'ютерної техніки з попередньо встановленими комп'ютерними програмами навчальні заклади зобов'язані:
- дотримуватися вимог, що передбачені нормативними актами МОН України, які регламентують склад, кількість та основні технічні характеристики комп'ютерної техніки для облаштування і використання кабінетів інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах;
- придбати і використовувати в навчальному процесі комп'ютерні програми і комп'ютерну техніку з попередньо встановленими комп'ютерними програмами, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України;
- придбати і використовувати комп'ютерні програми навчального призначення, що мають відповідний гриф та/або Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам МОН України.».
Вимоги, зазначені у документації ніяким чином не обмежують коло учасників тендерних торгів, оскільки партнери виробників, представники чи офіційні дистриб'ютори повинні мати відповідну документацію від виробника на навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти та підтверджує його безпечність та має дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.
Також зазначаємо, що у наведеному Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на комп'ютерні та інтерактивні комплекси, комп'ютерне та навчальне обладнання, а також на допоміжні матеріали і засоби навчання для закладів освіти (станом на червень 2021 року) зазначається не лише 1 підприємство, а перелік складається з 41 постачальників.
Також наголошуємо, що тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей, тощо. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.
Дата відповіді:
17.08.2021 16:35
Відповідь надана
Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка
Номер:
acfb2584642b4671b938cee3cb1f435d
Дата опублікування:
14.08.2021 14:09
Опис:
Відповідно до вимог Додатку 5 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Більше того, Ви вимагаєте Сертифікат тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, тому що вигідний Вам постачальник зробив собі цей Сертифікат конкретно на обладнання "INTBOARD". А як же навчання по користуванню іншим обладнанням, що є також предметом цієї закупівлі, наприклад, проектором чи інтерактивним комплексом в цілому??? Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонована інтерактивна дошка, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Відповідь:
Дякуємо за звернення!
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації.
Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання того чи іншого дозволу/посвідчення/декларації відповідності/висновку СЕЕ/грифу чи свідоцтва МОН з метою участі в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила.
Звертаємо Вашу увагу, що налаштування інтерактивного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечить безпечність та якість встановлення інтерактивного обладнання.
Шановний Учасник, на сьогодні сертифікат спікера від МОН має декілька організацій на території України. По-друге, нічого не заважає відповідальним особам пройти таке навчання у відповідних підрозділах МОН. Тому, ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
17.08.2021 16:28
Відповідь надана
Дискриминаційні вимоги
Номер:
eaf6a24887c0485095f271b5fb1118f5
Дата опублікування:
14.08.2021 14:08
Опис:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики Інтерактивної дошки та Програмного забезпечення підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Інтерактивна дошка та Програмне забезпечення Intboard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня,Шановний Учасник!
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація вимог до програмного забезпечення є необхідністю для отримання найбільш якісного обладнання та його подальшого використання. Замовник детально вивчив пропозиції аналогічного обладнання на ринку України. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Ні Наказом МОН №574, ні іншим нормативно-правовим актом не заборонено встановлювати кращі технічні параметри, враховуючи наявну суму коштів, виділену на закупівлю. Відповідно тендерним комітетом у Тендерній документації зазначено набагато кращі технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у вище вказаному Наказі.
Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими. На підставі викладеного замовник відхиляє дану вимогу.
Дата відповіді:
17.08.2021 16:27
Відповідь надана
Допуск з електробезпеки для осіб
Номер:
ad8140f1da10420e8bc83fd5ff51211b
Дата опублікування:
14.08.2021 14:06
Опис:
Доброго дня. Просимо надати відповідь щодо встановленню вами наступної вимоги: Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції підтвердження трудових відносин з особою, яка буде виконувати монтаж - Наказ про прийняття на роботу. Предметом закупівлі є товар, а така вимога стосується виконання робіт, тобто закупівлю послуг. Скажіть будь ласка ви спеціально уникаєте додаткової закупівлі послуг (монтаж обладнання) чи просто обмежуєте конкуренцію? Якщо вставити вилку з проектора до розетки потрібен допуск, тоді вважаємо за потрібне, нагадати Вам аби такі допуски було надано всім надавачам освіти НУШ відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради з 1-го вересня 2021року. Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за звернення та інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114 від 19.09.2019 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерстваосвіти україни.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо Вашу увагу, що налаштування інтерактивного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника. Це забезпечить безпечність та якість встановлення інтерактивного обладнання.
Порядок робіт з електроустановками та електрообладнанням визначений Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом № 4 від 09.01.1998 р. Міністерства праці та соціальної політики України Комітетом по нагляду за охороною праці.
Згідно з п. 2.1.4. Забороняється допускати до роботи в електроустановках осіб, які не пройшли навчання і перевірку знань цих Правил.
Форма посвідчення про перевірку знань, допуску до робіт з електроустановками передбачена Додатком 2 до пункту 2.1.3 Правил.
Тому з метою повної відповідності очікуваного предмету закупівлі вимогам навчального процесу та безпечності монтажу та подальшого обслуговування інтерактивного електрообладнання Замовником визначено надання Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання.
Данна вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
Дата відповіді:
17.08.2021 16:25
Відповідь надана
Обов’язково надати посилання на офіційний сайт виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні інтерактивної дошки для перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником обладнання.
Номер:
aec3aac9b5804cd88b1e169f2f31f015
Дата опублікування:
14.08.2021 14:04
Опис:
Шановний замовнику аргументуйте будь ласка цю вимогу. Чьому саме посилання на офіційний сайт виробника дошки, для перевірки відповідності технічних характеристик? Чьому Вас не цікавить перевірка відповідності технічних характеристик проектора? Можливо тому, що дошка повинна бути тільки Intboard виходячи з вимог додатку №5 тендерної документації?
Відповідь:
Доброго дня,Шановний учасник!
Дякуємо Вам за звернення та інтерес до даної закупівлі.
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" №114 від 19.09.2019 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеричтики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерстваосвіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник буде ретельно перевіряти технічні характеристики на відповідність ВСЬОГО ОБЛАДНАННЯ.
Тому Учасник може залишати посилання на все обладнання,яке Він пропонує.
Дата відповіді:
17.08.2021 16:24