• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АС (6-13) - ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо)

1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42272715. 4. Місцезнаходження замовника: 57160, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сел. Радісний Сад, вул. Миру, буд. 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гончарова Альона Анатоліївна, уповноважена особа, старший інспектор, 57160, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сел. Радісний Сад, вул. Миру, буд. 5, телефон +38(0512)51-85-73, e-mail: rsrosvita@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки АС (6-13) - ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 тонни. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Зарічненський заклад загальної середньої освіти Радсадівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області – 57164, Миколаївський район, Миколаївська область, село Зарічне, вулиця Шкільна, 1-А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у Специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 379 977,00 грн. (триста сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок). 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «28» серпня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

379 977.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 799.77 UAH
Період уточнення: 12.08.2021 09:40 - 18.08.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: cef6142c7a404c28b145817d532b5af0
Дата опублікування: 16.08.2021 15:23
Опис: Шановна, уповноважена особа, Альона Гончарова, Ваша вимога у п. 5:"Оригінал дійсних на момент подання пропозиції сертифікату відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC (ISO/IEC) 17065; атестат про акредитацію органу, що видав сертифікат відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами." є дискримінаційною. Сертифікат відповідності не вимагається чинним законодавством України для вугілля кам'яного, крім того, такий документ є платним, що призведе до збільшення ціни пропозиції. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Просимо усунути цю вимогу.
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Разом з тим, хоча сертифікація в Україні не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат відповідності у добровільному порядку. Таку саму позицію має Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших. Отже, встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності не є дискримінацією. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Дата відповіді: 18.08.2021 08:35
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3e9d5ed30646440b9683036578a05299
Дата опублікування: 16.08.2021 15:13
Опис: Шановна, уповноважена особа. У Додатку 2 до тендерної документації п.3 ви вимагаете: "Оригінал сертифікату якості, відповідності та протоколу випробувань, відповідно до вимог ДСТУ 4096-2002 на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами ...видані незалежною лабораторією... на ім'я учасника торгів".Замовником у цій частині тендерної документації встановлена вимога, яку можуть виконати лише ті потенційні учасники процедури закупівлі, які мають виданий на їх ім’я: - оригінал сертифікату якості, - оригінал сертифікату відповідності, - оригінал протоколу випробувань. Замовник обмежив коло потенційних учасників тільки тими, які мають всі вищевказані документи. Тобто, якщо ми маємо вказані документи, але вони видані не на наше ім’я, а нашому постачальнику (виробнику вугілля), або ми раніше не замовляли відповідні лабораторні дослідження, то ми не можемо взяти участь у цій закупівлі. Оскільки, ми, як потенційний учасник, не маємо всіх вище вимагаємих Замовником документів, то ми не можемо взяти участь у цій закупівлі. Встановивши таки вимоги, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів якості, відповідності, протоколів випробувань тощо. Якщо Ви дійсно ще ні разу не замовляли відповідні лабораторні дослідження, то нічого не заважає Вам провести відповідні лабораторні дослідження для протоколу випробувань та сертифікату якості і відповідності, щоб упевнитися в тому, що запропоноване вугілля дійсно відповідає вимогам Замовника.
Дата відповіді: 18.08.2021 08:36