• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АС (6-13) - ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо)

1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Радсадівської сільської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42272715. 4. Місцезнаходження замовника: 57160, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сел. Радісний Сад, вул. Миру, буд. 5. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гончарова Альона Анатоліївна, уповноважена особа, старший інспектор, 57160, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, сел. Радісний Сад, вул. Миру, буд. 5, телефон +38(0512)51-85-73, e-mail: rsrosvita@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки АС (6-13) - ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 Тверде паливо. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 тонни. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Зарічненський заклад загальної середньої освіти Радсадівської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області – 57164, Миколаївський район, Миколаївська область, село Зарічне, вулиця Шкільна, 1-А. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.12.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у Специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 379 977,00 грн. (триста сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят сім гривень 00 копійок). 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «28» серпня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

379 977.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 799.77 UAH
Період оскарження: 12.08.2021 09:40 - 24.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінація

Номер: 71202a72cae846dc811790a4562de22f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-08-12-001249-a.a1
Назва: дискримінація
Вимога:
Шановник Замовник!!! В Додатку 2 До тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" пункту 6: "Оригінал дійсного на момент подання пропозиції та постачання товару дозволу наексплуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий Держпраці України вітчизняному виробнику товару, що становить предмет закупівлі за даними торгами." повідомляємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною Ми, як потенційний учасник закупівлі, фактично штучно обмежені у можливості взяти у ній участь, оскільки ми співпрацюємо та маємо договірні відносини не безпосередньо з виробником вугілля, а з його постачальником. Більш того, виробником вугілля марки АС(за станом не цей час, антрацитова група вуглю не видобувається на підконтрольній Україні території), яке ми плануємо постачати Замовнику, є іноземна компанія – нерезидент України, на яку не розповсюджуються вимоги щодо отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці України. Таким чином, можливість нашої участі у закупівлі, при фактичній наявності якісного товару, залежить від волі третіх осіб, які ще й є нерезидентами України. і пов’язана з тим, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці оформлюється тими суб’єктами господарювання, які «виконують роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зокрема підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. А ні ми, а ні наш постачальник вугілля, не «виконуємо роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а отже не маємо змоги отримати відповідну Декларацію.Наведені вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику, який підготував та прописав ці Вимоги, а саме ( ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ ОБЛПАЛИВО). Вимога пункту 5:"Оригінал дійсних на момент подання пропозиції сертифікату відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, який акредитований національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC (ISO/IEC) 17065; атестат про акредитацію органу, що видав сертифікат відповідності на відповідну марку вугілля, що становить предмет закупівлі за даними торгами." Повідомляємо щодо сертифікату відповідності, то він також не вимагається чинним законодавством України для вугілля камяного, крім того, такий документ є платним і його ціна в свою чергу буде впливати на формування ціни пропозиції та призведе до її здорожчання. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Статтею 21 Закону України «Про охорону праці» регламентовано обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі. Вимога щодо надання в складі пропозиції дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий Держпраці України встановлена на виконання вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок) та стосується без винятку усіх учасників, тому не є дискримінаційною. Отже, виробник вугілля зобов’язаний мати такий дозвіл, а його відсутність означає, що виробництво вугілля здійснюється незаконно. Разом з тим, Вами не доведена та документально не підтверджена необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, оскільки Ви не надали жодних документальних доказів, які б могли свідчити про дискримінаційність по відношенню до Вас вказаної вимоги, а саме документів, які б підтверджували той факт, що ви дійсно пропонуєте вугілля іноземного виробництва. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Разом з тим, хоча сертифікація в Україні не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат відповідності у добровільному порядку. Таку саму позицію має Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших. Отже, встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату відповідності не є дискримінацією. Зрештою, неможливість надання того чи іншого документу, що вимагається чинним законодавством України та тендерною документацією, не дає Вам право висувати безпідставні та огульні звинувачення, посягаючи на честь, гідність та ділову репутацію уповноваженої особи Замовника, та оперувати такими термінами як: «дискримінація», «підігрування учаснику» тощо, ігноруючи елементарні правила моральності та добропристойності. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Враховуючи викладене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено