-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Заміна застарілих дерев’яних вікон у Костянтинівському дошкільному навчальному закладі "Ромашка" смт. Костянтинівка, Вознесенського району, Миколаївської області
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
11.08.2021 18:28 - 20.08.2021 00:00
Відповідь надана
сертифікати на вироби та протоколи випробувань на вироби
Номер:
5e67d330ae4d42dd80a2ed97cc77e2d4
Дата опублікування:
13.08.2021 11:58
Опис:
просимо вас внести зміни в тендерну документацию оскільки виробник не надає сертифікати на вироби та протоколи випробувань на вироби до виготовлення вироби.
Відповідь:
Доброго дня! Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Дата відповіді:
13.08.2021 15:08