• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

61. Автоматизована система документообігу (ліцензії)

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 27.06.2017 11:35 - 03.07.2017 18:00
Відповідь надана

Щодо функціональності системи документообігу

Номер: fe0bf0d058974fc09182f8911cb3a626
Дата опублікування: 03.07.2017 16:34
Опис: Питання 1: Відповідно до Постанови від 30.11.2011р №1242 Кабінету міністрів України п. 207, Система не має права проводить автоматичне зняття з контролю. Просимо надати роз’яснення на п 2.2.3 «Вимоги до організації процесу реєстрації Проектів», а саме : при реєстрації Проекту із постановчим статусом "зняття з контролю", АСД автоматично проводить зняття з контролю усіх (або обраних) документів пов'язаних з історією питання документа в Секретаріаті. Питання 2: Просимо надати роз’яснення, на п. 2.2.7 «Вимоги до автоматизованого зняття документів з контролю», щодо правомірності проведення системою автоматизованого зняття документів з контролю. Питання 3: Просимо надати роз’яснення щодо процесу п. 2.4.6 «Вимоги до організації проведення літературної та юридичної експертиз проекту акта», а саме: можливість адміністративно задати граничну кількість Проектів, що надійшли на експертизу після чого поточному користувачу неможливо передати Проект на літературну або юридичну експертизу через інтерактивний моніторинг. При умові перевищення граничної кількості Проектів заборонити створювати користувачу проекти документів? Питання 4: Просимо надати інформацію про АРІ та регламент обміну для ознайомлення відповідно вимоги п. 2.7.2 «Вимоги до автоматичного експорту звернень громадян до Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади» Питання 5: Просимо деталізувати вимоги до п. 2.8.8 «Мобільний клієнт», а саме : можливість обміну інформацією з іншими програмними комплексами інших розробників; - можливість інтеграції сторонніх модулів
Відповідь: Питання 1: Відповідно до Постанови від 30.11.2011р №1242 Кабінету міністрів України п. 207, Система не має права проводить автоматичне зняття з контролю. Просимо надати роз’яснення на п 2.2.3 «Вимоги до організації процесу реєстрації Проектів», а саме : при реєстрації Проекту із постановчим статусом "зняття з контролю", АСД автоматично проводить зняття з контролю усіх (або обраних) документів пов'язаних з історією питання документа в Секретаріаті. Відповідь на питання 1: Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затверджена Постановою Кабінету міністрів України від 30.11.2011р №1242 не регулює всі питання електронного документообігу. Питання 2: Просимо надати роз’яснення, на п. 2.2.7 «Вимоги до автоматизованого зняття документів з контролю», щодо правомірності проведення системою автоматизованого зняття документів з контролю. Відповідь на питання 2: Типова інструкція з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затверджена Постановою Кабінету міністрів України від 30.11.2011р №1242 не регулює всі питання електронного документообігу. Питання 3: Просимо надати роз’яснення щодо процесу п. 2.4.6 «Вимоги до організації проведення літературної та юридичної експертиз проекту акта», а саме: можливість адміністративно задати граничну кількість Проектів, що надійшли на експертизу після чого поточному користувачу неможливо передати Проект на літературну або юридичну експертизу через інтерактивний моніторинг. При умові перевищення граничної кількості Проектів заборонити створювати користувачу проекти документів? Відповідь на питання 3: Мається на увазі що навантаження на юриста та літредактора обмежується по кількості завдань і якщо в них вже є завдання кількість яких дорівнює максимальній то їм неможливо поставити нове завдання Питання 4: Просимо надати інформацію про АРІ та регламент обміну для ознайомлення відповідно вимоги п. 2.7.2 «Вимоги до автоматичного експорту звернень громадян до Національної системи опрацювання звернень громадян до органів виконавчої влади» Відповідь на питання 4: Для ознайомлення з можливостями перейдіть за посиланням http://ukc.gov.ua/ Питання 5: Просимо деталізувати вимоги до п. 2.8.8 «Мобільний клієнт», а саме: можливість обміну інформацією з іншими програмними комплексами інших розробників; - можливість інтеграції сторонніх модулів. Відповідь на питання 5: З широко розповсюдженим програмним забезпеченням, наприклад Microsoft Office.
Дата відповіді: 06.07.2017 15:33
Відповідь надана

Питання стосовно умов Договору

Номер: c8b5f4364fd642c8b71d21aa2b478fe0
Дата опублікування: 03.07.2017 15:20
Опис: Питання 1. Просимо внести зміни в Додаток 4, якими було б передбачено звільнення від відповідальності Виконавця, якщо збільшення термінів надання послуг викликане затримкою зі сторони Замовника та третіх осіб (невчасне погодження вимог, затримка візування тощо). Питання 2. Розділ 4 Додатку 3 тендерної документації містить опис приймання системи в дослідну експлуатацію. Просимо надати додаткові документи, які детально описують процес та критерії визначення відповідності запропонованого програмного забезпечення Технічним вимогам. Питання 3. Чи правильно ми розуміємо, що приймання послуг буде здійснюватися лише на підставі технічних вимог (Додаток 4 тендерної документації) без можливості внесення змін до вказаних вимог ?
Відповідь: Питання 1: Просимо внести зміни в Додаток 4, якими було б передбачено звільнення від відповідальності Виконавця, якщо збільшення термінів надання послуг викликане затримкою зі сторони Замовника та третіх осіб (невчасне погодження вимог, затримка візування тощо). Відповідь на питання 1: Вважаємо внесення змін недоцільним. Питання 2: Розділ 4 Додатку 3 тендерної документації містить опис приймання системи в дослідну експлуатацію. Просимо надати додаткові документи, які детально описують процес та критерії визначення відповідності запропонованого програмного забезпечення Технічним вимогам. Відповідь на питання 2: Таблиця з пунктами технічних вимог, та полем відповідності вимогам. Питання 3: Чи правильно ми розуміємо, що приймання послуг буде здійснюватися лише на підставі технічних вимог (Додаток 4 тендерної документації) без можливості внесення змін до вказаних вимог ? Відповідь на питання 3: Так, рішення приймається саме на підставі технічних вимог.
Дата відповіді: 06.07.2017 15:29
Відповідь надана

Опис технічної частини

Номер: 01feb5c8c31f456a95e7d8a15ec0386f
Дата опублікування: 29.06.2017 15:10
Опис: Пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації містить склад тендерної пропозиції де вказані наступні складові: 1) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; 2) інформацією щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно з додатком № 1 до цієї тендерної документації; 3) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 4) документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. В той же час, Додаток 3 тендерної документації містить технічні вимоги щодо предмету закупівлі, та наступну вимогу: "Невиконання вимог цього розділу тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Неповні пропозиції відхиляються та участі у процедурі закупівлі не беруть, як такі, що не відповідають вимогам замовника та тендерній документації." При цьому, в тендерній документації не вказано, яким чином Учасник торгів повинен подати інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам. Просимо надати пояснення, яким чином Учасник торгів повинен підтвердити відповідність запропонованих послуг вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Відповідь: Відповідність запропонованих послуг вимогам Додатку 3 тендерної документації Учасник торгів повинен в своїй пропозиції підтвердити по кожному абзацу Технічних вимог в таблиці відповідності у форматі: 1 Зміст абзацу Відповідність (так/ні)
Дата відповіді: 03.07.2017 18:03