• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4х2))

На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога

Завершена

92 610 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 463 050.00 UAH
Період уточнення: 10.08.2021 19:26 - 16.08.2021 00:00
Відповідь надана

уточнення вимог

Номер: eda63da2e67a465887bc3714ad9e4c8a
Дата опублікування: 13.08.2021 19:33
Опис: Шановний Замовнику, пунктом 8 загальних вимог (перед Таблицею 1) зазначено: «Товар та усі його складові, у тому числі медичні вироби та засоби довгострокового користування (прилади, апарати, пристрої та устаткування, що розміщено та закріплено у АШМД стаціонарно або може використовуватись автономно поза АШМД) повинні відповідати ….. Технічному регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 або Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754…» Станом на сьогодні в зазначених технічних регламентах діють положення 2-3, 2-4, 2-5 (ПКМУ 753) та 2-2, 2-3, 2-4 (ПКМУ 754). Оскільки закупівля проводиться як медичних виробів, що призначені для надання медичної допомоги хворим на COVID-19, та як медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, просимо уточнити чи розповсюджуються положення частин 2-3, 2-4, 2-5 (ПКМУ 753) та 2-2, 2-3, 2-4 (ПКМУ 754) на товар та його складові в частині можливості ввезення та введення в обіг та для підтвердження виконання вимог пункту 8?
Відповідь: Доброго дня! На товар і його складові розповсюджуються положення частин: 2-4 ( за умови наявності Переліку, наразі чинного Переліку немає), 2-5 ПКМУ 753 та 2-3 (за умови наявності Переліку, наразі чинного Переліку немає), 2-4 ПКМУ 754.
Дата відповіді: 16.08.2021 18:03
Відповідь надана

уточнення вимог

Номер: 87186eb527ef42889164ef43a4748cbe
Дата опублікування: 13.08.2021 17:54
Опис: Доброго дня. Враховуючи минулий досвід, просимо відповісти на наступне запитання: чи повинен учасник пропонувати лише медичні вироби, частини та аксесуари до них, які виготовляються зазначеним виробником серійно та/або комплектуються ним (й в тому числі пройшли необхідні випробування та/або сертифікацію та передбачені технічною документацією виробника) або ж допускаються також вироби, які змінено чи модифіковано (в тому числі конструктивно) з метою приведення їх у відповідність до медико-технічних вимог тендеру і якщо такі зміни (чи модифікації) не передбачались виробником у серійних виробах?
Відповідь: Добрий день! Інформуємо, що відповідь на Ваше питання залежить від характеру змін, чи модифікацій, чи доукомплектування. Втручання у конструкцію, яка може вплинути на міцність чи інші характеристики, щодо яких було проведене випробування, без проведення випробування модифікованого виробу не допускається. Зміна чи модифікація виробу можлива за умови, якщо такі дії проводяться уповноваженою на це організацією/фахівцем (із наявними ліцензіями/сертифікатами тощо), при цьому на такий виріб повинна зберігатись гарантія виробника (із наданням підтверджуючих документів/листів тощо). А також змінений/модифікований або доукомплектований виріб повинен відповідати вимогам відповідного техрегламенту та мати документи, що підтверджують таку відповідність, відповідно до вимог документації закупівлі.
Дата відповіді: 16.08.2021 18:02
Відповідь надана

Щодо оподаткування

Номер: ed80fd4dd5d94d23ba911dea2ef78daa
Дата опублікування: 13.08.2021 17:13
Опис: Шановний Замовнику, є запитання щодо оподаткування. Якщо за період виконання договору зміниться податкове законодавство (в тому числі якщо буде відмінено тимчасову на період карантину пільгу по ПДВ), чи буде коригування вартості договору у бік збільшення або ж буде коригування ціни товару та зменшення його кількості відповідно? Або ж коригування не буде можливим і ризики щодо майбутніх додаткових витрат необхідно врахувати в ціні при поданні пропозицій?
Відповідь: Добрий день! Закупівля спеціалізованого санітарного транспорту здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я». Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). У разі втрати актуальності норм щодо звільнення предмету закупівлі від оподаткування податком на додану вартість, встановлених пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України, та відсутністю доведених асигнувань на покриття податків та зборів - кількість товару до закупівлі підлягатиме відповідному пропорційному зменшенню.
Дата відповіді: 16.08.2021 09:47
Відповідь надана

Редуктор з вимірювачем потоку

Номер: db2181d48f5a4c50968a1237ffe25978
Дата опублікування: 13.08.2021 16:37
Опис: Просимо уточнити наступні вимоги. У пункті 2.1 Таблиці 2 зазначено: «Редуктор з вимірювачем потоку з максимальною межею вимірювання не менше ніж 15 л/хв. Редуктор повинен мати можливість від’єднання у разі потреби». Тобто редуктор має приєднуватись безпосередньо до балону. Оскільки балонів вимагається 2, то редукторів також потрібно 2? Або достатньо буде 1 (оскільки зазначено що він повинен зніматися у разі потреби)? При цьому згідно ДСТУ EN 1789:2019 балони з стаціонарним киснем розміщуються в шафці в задній частині медичного салону, а медичний салон повинен мати відповідну кількість кисневих розеток для подачі кисню безпосередньо пацієнту. Де при цьому повинен бути розміщений вимірювач потоку – безпосередньо на кожному редукторі (у шафці, на відстані близько 2 м від пацієнта) або ж бути окремим пристроєм, який приєднується до кисневої розетки в безпосередній близькості до пацієнта і в доступності до регулювання медперсоналом? Чи достатньо буде в останньому випадку одного такого пристрою? Чи є необхідність комплектувати систему стаціонарного кисню ємністю для зволоження кисню (з можливістю її автоклавування), або ж у зволоженні кисню в умовах АШМД немає потреби?
Відповідь: Для запобігання випадкового витоку кисню з балону під високим тиском, кожен балон повинен мати редуктор. З метою забезпечення швидкого переключення подачі кисню з одного балону на інший повинно бути передбачено або механічний (чи електронний) перемикач між балонами, або редуктори повинні мати швидке з’єднання з системою подачі кисню. Вимірювач потоку з регулюванням (не менше ніж 15 л/хв.) повинен бути розміщений у робочій зоні медичного салону та підключений до кисневої розетки. Достатньо одного вимірювача потоку. Замовником та ДСТУ EN 1789:2019 не регламентовано наявність зволожувача та його характеристик, але й не заперечується можлива його наявність у комплекті АШМД.
Дата відповіді: 16.08.2021 18:01
Відповідь надана

Вимога відповідності

Номер: c3fdad37759f42328414b1c313bb8855
Дата опублікування: 13.08.2021 16:08
Опис: Якщо до конкретного виробу застосована вимога відповідності ДСТУ EN 1789:2019 та/або ДСТУ EN 1865-1 та/або ДСТУ EN 1865-4 та/або ДСТУ EN 1865-5, - відповідність зазначеним стандартам повинна бути забезпечена в повному обсязі (тобто повинні бути виконані повністю всі вимоги зазначеного стандарту), або ж тільки частково - лише у розрізі конкретних вимог (параметрів, функцій, характеристик), які перелічені в Таблиці 2?
Відповідь: Усі конструктивні та функціональні особливості виробів, що вказані у МТВ, мають відповідати вимогам ДСТУ 1789 та відповідного профільного стандарту, на який наявне посилання у частині, що стосується конкретного виробу. У разі, якщо МТВ не містить уточнюючих описів виробів - ці вироби повинні відповідати усім регламентуючим стандартам. Якщо у МТВ є додатковий/деталізований опис конструкції/функції, що перевищує вимогу відповідних стандартів, то слід керуватися вимогами МТВ.
Дата відповіді: 16.08.2021 17:58
Відповідь надана

Вимоги

Номер: f0f69117071145f4b7a7bdee03498330
Дата опублікування: 13.08.2021 16:07
Опис: 1. У таблиці 2 до деяких виробів, окрім самих вимог таблиці, також застосовуються вимоги ДСТУ EN 1789:2019 та ДСТУ EN 1865 (ДСТУ EN 1865-1, ДСТУ EN 1865-4, ДСТУ EN 1865-5). Які з перелічених вимог мають домінуюче значення? Або ж всі вимоги мають бути виконані стосовно конкретного виробу? 2. У продовження попереднього запитання: ДСТУ EN 1789:2019 містить в собі посилання на вимоги інших (більш спеціалізованих) стандартів, відповідність яким має бути забезпечено (наприклад EN 1865-1 щодо вакуумного матрацу). Чи достатньо буде надання підтвердження про відповідність стандарту EN 1865-1 для задоволення вимог також і відповідності цього виробу ДСТУ EN 1789:2019?
Відповідь: 1. Усі конструктивні та функціональні особливості виробів, що вказані у МТВ, мають відповідати вимогам ДСТУ 1789 та відповідного профільного стандарту, на який наявне посилання у частині, що стосується конкретного виробу. У разі, якщо МТВ не містить уточнюючих описів виробів - ці вироби повинні відповідати усім регламентуючим стандартам. Якщо у МТВ є додатковий/деталізований опис конструкції/функції, що перевищує вимогу відповідних стандартів, то слід керуватися вимогами МТВ. 2. Надання підтвердження відповідності стандарту EN 1865-1 у зазначеному випадку буде означати відповідність цього виробу стандарту EN 1865-1. Відповідність ДСТУ EN 1789:2019 підтверджується наданням Сертифікату відповідності ДСТУ EN 1789:2019 або наданням підтвердження відповідності загальним вимогам ДСТУ EN 1789:2019. Тобто, виріб повинен бути придатним для використання його в умовах АШМД.
Дата відповіді: 16.08.2021 17:57
Відповідь надана

Таблиця 2 «Медична частина»

Номер: 3077a781f57345b8b839470c8b021ae9
Дата опублікування: 13.08.2021 15:54
Опис: Таблиця 2 має назву «Медична частина», хоча по суті містить не тільки медичні вироби. Відповідно вимога щодо надання документів про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 або Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 на ці немедичні вироби не може бути виконана. Чи достатньо при цьому буде інформаційного листа від учасника, що виріб не є медичним?
Відповідь: Добрий день! У випадку, якщо виріб не є медичним, Учасник може в листі зазначити, що даний виріб не є медичним виробом, але є складовою медичного виробу (АШМД), тому на підтвердження відповідності замість документів про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 або Технічному регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754, буде наданий сертифікат відповідності ДСТУ 1789:2019.
Дата відповіді: 16.08.2021 09:43
Відповідь надана

Пункт 5.3 Таблиці 2.

Номер: 901edc68309d4f509aa2b819e4bbce4c
Дата опублікування: 13.08.2021 15:52
Опис: Пункт 5.3 Таблиці 2. В назві обладнання «Дошка довга спінальна для дорослих та дітей з пристроєм іммобілізації голови та ременями для фіксації та пристроєм іммобілізації голови» частково перелічені вимоги щодо призначення та комплектації виробу. При цьому пристрій імобілізації голови згадується двічі. Але в самих вимогах чітко не вказано яким чином це має бути забезпечено. Просимо уточнити, як саме має бути виконана вимога щодо призначення «для дорослих та дітей»? Це якось стосується конструкції самої дошки (наприклад дошка повинна мати додаткові слоти для можливості закріплення ременів на різній довжині та на різній ширині) та комплектації двома іммобілізаторами голови для різних вікових груп (для дорослих і дітей)? Чи зазначена назва обладнання не містить будь-яких вимог щодо конструкції та комплектації виробу?
Відповідь: Добрий день! На виконання пункту 5.3 Таблиці 2 медико-технічних вимог, учасником має бути забезпечена наявність у складі АШМД дошки довгої спінальної з пристроєм для іммобілізації голови та ременями для фіксації, призначеної для надання допомоги як дорослим, так і дітям. Це може бути як універсальна дошка з можливістю фіксації дорослих пацієнтів та дітей, так і наявність двох дошок (одна - для дорослих, друга - для дітей). Проте, обидва запропонованих вироби мають відповідати вимогам як цього пункту, так і медико-технічним вимогам загалом. Варіант, описаний у запитанні, "дошка з додатковими слотами для можливості закріплення ременів на різній довжині та на різній ширині та комплектації двома іммобілізаторами голови для різних вікових груп -дорослих і дітей" - може бути запропонований у складі АШМД.
Дата відповіді: 16.08.2021 09:42
Відповідь надана

Умови постачання

Номер: 1d533253f62441c1997eafc7f022e99f
Дата опублікування: 12.08.2021 16:27
Опис: Шановний Вікторе Кириловичу! ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» має досвід виробництва та постачання на адресу ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкових автомобілів (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) на базі RENAULT MASTER в кількості 56 одиниць в 2021 році . Договір на постачання виконаний в повному обсязі, в найкоротший термін та якість товару відповідає усім вимогам Замовника. Цим ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» звертаємось до Вас з приводу наступного питання. Наше підприємство ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» планує взяти участь у процедурах закупівлі, оголошених ДП «МЕДЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ», на закупівлю товару – ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) – ідентифікатори закупівель UA-2021-08-10-012659-a, UA-2021-08-10-012724-a, UA-2021-08-10-012725-a, UA-2021-08-10-012727-a. Період поставки товару за вказаними процедурами закупівель – до 15 грудня 2021р. За умовами вказаних процедур оплата за партію поставленого товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або акту приймання товару за місцем призначення. Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 9 грудня 2020р. №1236 (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 червня 2021 р. №611) з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України установлено карантин до 01 жовтня 2021р. Відповідно до абз. 5 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019р. №1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (Офіційний вісник України, 2020 р., N 63, ст. 2029), надалі за текстом – «Постанова КМУ №641». Згідно пункту 151 Постанови КМУ №641 заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, крім іншого, за товари, роботи і послуги, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України» (Офіційний вісник України, 2020 р., N 31, ст. 1074, ст. 1077, N 42, ст. 1361), , надалі за текстом – «Постанова КМУ №225». До переліку, затвердженого Постановою КМУ №225 входять транспортні засоби для закладів охорони здоров'я системи екстреної медичної допомоги та санітарної авіації (авіаційної медицини), зокрема і спеціалізований санітарний автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги (код згідно з УКТЗЕД 8703 32 19 00). Відповідно до ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника код товару 34110000-1 Легкові автомобілі включає в себе код 34114000-9 Транспортні засоби спеціального призначення, який в свою чергу включає в себе коди 34114120-6 Санітарні транспортні засоби та 34114121-3 Автомобілі швидкої допомоги. Таким чином, закупівлі ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип В 4*2) – ідентифікатори закупівель UA-2021-08-10-012659-a, UA-2021-08-10-012724-a, UA-2021-08-10-012725-a, UA-2021-08-10-012727-a підпадають під виключення із заборони щодо здійснення попередньої оплати розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів. В той же час, ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» планує здійснювати постачання вказаних автомобілів, які будуть виготовлятись на базі імпортованих автомобілів. В свою чергу, іноземний завод-виробник може поставити виготовлення необхідної кількості автомобілів у план виробництва після отримання відповідного замовлення. Таке замовлення на завод можливо розмістити після отримання ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» оплати за вказані автомобілі і строк виготовлення заводом вказаних автомобілів може становити до шести місяців. Виготовлення спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги в необхідній кількості на базі імпортованих автомобілів також потребує певного часу, від 2-ох до 4-ьох місяців після імпорту базових автомобілів в Україну, яке, в тому числі, залежить і від постачальників обладнання та відповідних матеріалів. На терміни виготовлення та постачання ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» санітарних автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги також впливає ситуація та відповідні обмеження, як за кордоном так і в Україні, які мають місце у світовій економіці у зв’язку з пандемією COVID-19. Вказані об’єктивні обставини свідчать про те, що ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» фактично не має змоги виконати зазначені у вказаних процедурах закупівель умови. При цьому, наше підприємство готово поставити якісні та відповідаючи всім вимогам замовника спеціалізовані санітарні автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги. Тобто фактично умови вказаних процедур закупівель про оплату товару після постачання та поставки товару до 15 грудня 2021 року є дискримінаційними для ТОВ «АДАМАНТ МОТОРС ЗАПОРІЖЖЯ» та такими, що обмежують конкуренцію під час проведення процедури закупівлі. На підставі наведеного просимо Вас розглянути питання щодо зміни процедури оплати за вказаними процедурами закупівель з оплати за партію поставленого товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або акту приймання товару за місцем призначення на попередню оплату партії товару та зміни кінцевого строку постачання товару з 15 грудня 2021 на 1 липня 2022 року.
Відповідь: Добрий день! Інформуємо, що наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а, отже, здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим. Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я». Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Дата відповіді: 12.08.2021 18:01
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 743900d62a0e49c4b5874626991c9840
Дата опублікування: 11.08.2021 17:37
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство є постачальником автомобілів швидкої медичної допомоги та планує прийняти участь в процедурах закупівлі Автомобілів швидкої допомоги, Тип В 4х2 В умовах оплати договору (порядок здійснення розрахунків) вказано про 100% післяоплату протягом 30 банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. Проте виходячи з нашого досвіду, поставку на таких умовах неможливо виконати, оскільки сума закупівлі значна, усі поставки імпортних розхідних матеріалів, медичного обладнання, базових автомобілів та іншої техніки, що імпортуються та монтуються, здійснюються на умовах 100% попередньої оплати з моменту підтвердження замовлення та готовності до відвантаження. З врахуванням вище наведеного, пропонуємо розглянути можливість попередньої оплати у Договорі з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Зі свого боку гарантуємо своєчасну поставку АШМД, відповідної якості та за оптимальною ціною згідно вимог тендерної документації.
Відповідь: Добрий день! Просимо звернути увагу, що в розділі 3 проєкту Договору передбачено, що Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених в проєкті Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Дата відповіді: 11.08.2021 18:26