• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий 50% жирності, фасований; сир кисломолочний 9% жирності

Завершена

116 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 160.00 UAH
Період уточнення: 05.08.2021 16:21 - 11.08.2021 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 57a08f6049b7447b838df9b1df9a5216
Дата опублікування: 09.08.2021 13:00
Опис: 1) Відповідно до п. 1 Додатку 4 вимагається надати «копію акту за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42) виданий на обстеження складських спеціалізованих приміщень та транспорту. Дата видачі акту не повинна бути раніше ніж 3 місяці до дати оприлюднення оголошення про проведення торгів». Звертаємо Вашу увагу на те, що законодавством не встановлена частота проведення заходів контролю. У зв’язку з цим вимога про тримісячний строк видачі акту є дискримінаційною для потенційних учасників, які отримали такий акт хоча б на один день раніше. 2) Просимо пояснити, чому у якості аналогічного договору згідно з п. 1 Додатку 4 вважається договір на постачання вершкового масла і саме 73% жирністю ураховуючи, що предметом закупівлі є сири. Окрім того вимога щодо дати договору (2019/2020/2021 р.) є також дмскримінаційною, оскільки немає об’єктивних причин неможливості виконати договір з постачання предмету Вашого тендеру підприємтвом, що має виконані аналогічні договори, укладені раніше 2019 року. 3) Вимоги надати велику кількість документів, а саме окрім самого аналогічного договору, довідки, яка має містити інформацію, що вже є у договорі, накладних, відгуку від контрагента, виписку, завірену банком, з рахунку на який були отримані кошти за виконання наданого договору ще й акт(и) звіряння розрахунків у своїй сукупності, вочевидь, мають на меті спотворити результати тендеру, не допустивши перемоги не бажаних для Вас учасників. 4) Відповідно до п. 14 Додатку 4 вимагається надати «сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO 22000 та інші пов’язані документи), видане на ім’я керівника учасника». Вимога також є дискримінаційною, оскільки згідно із законодавством субє’кт господарування не зобов’язаний отримувати такий сертифіка саме на свого керівника, і може на свій розсуд призначати особу, що пройде відповідне навчання як числа своїх працівників (не обов’язково тих, що займають керівні посади) так і з іншими особами, наприклад, на договірній основі. Те саме стосується вимоги надати скан-копію сертифікату виданий саме на керівника або працівника Учасника «Внутрійшній аудитор систем управління відповідно до вимог та положень ДСТУ ISO 2200:2019/ ДСТУ ISO 19011:2019. Також просимо чітко зазначити, які саме «інші пов’язані документи» маються у п. 14 Додатку 4. З огляду на те, що дана документації закупівлі містить вимоги, що необгрунтовано суттєво звужують коло потенційних учасників порівняно з іншими закупівлями з аналогічним предметом (наприклад UA-2019-12-07-000048-c, UA-2018-12-06-000023-a) вбачається ймовірна особиста зацікавленість керівництва та/або уповноваженої особи Замовника у перемозі певного учасника у супереч інтересам самої установи-замовника, його підопічних осіб похилого віку та осіб з інвалідністю та суспільним інтересам. Така ситуація має стати предметом уваги для компетентних органів Держаудитслужби, Антимонопольного комітету та правоохоронних органів. Вимагаємо виключити з документації закупівлі дискримінаційні вимоги.
Відповідь: На надані запитання та зауваження було внесено рішенням ТК МГП від 10.08.2021 за № 51 зміни та оновлено Тендерну документацію. Документація розроблена з урахуванням вимог як до предмету закупівлі так і до вимог діючих законодавчих норм та Законів, закупівля проводиться на засадах колегіальності та неупередженості, що відповідає інтересам самої установи замовника МГП, його підопічних- осіб похилого віку та осіб з інвалідністю та суспільним інтересам. Умови тендерної документації та її вимоги запобігають співпраці з потенціальними Постачальниками, які у своїй діяльності постійно порушують умови договорів, не маючі відповідних інструментів (умов, документів, проходження навчання), які свідчать про якісну підготовку до співпраці з бюджетними установами соціального напрямку.
Дата відповіді: 10.08.2021 14:47