• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові

Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а також у інших випадках передбачених статтею 27 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1). Методика оцінки міститься у вимогах до предмета спрощеної закупівлі

Завершена

1 485 863.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 30.07.2021 18:58 - 05.08.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо цінової пропозиції

Номер: 051593de909e4ca48faf9605c24c851f
Дата опублікування: 04.08.2021 10:29
Опис: Шановний замовник! Зазначена інформація у пп.10.2. вимога в т.ч. щодо розрахунку договірної ціни стосується лише переможця спрощеної закупівлі, вказані у пп. 10.2. документи не вимагаються для подання учасниками у складі пропозиції): - Додаток 1 до договору – Договірна ціна - Додаток 2 до договору – Календарний план Та в *Примітці вказано, що подання учасником пропозиції по даній спрощеній закупівлі означає, що він за запропоновану ціну (в пропозиції зазначається для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників ПДВ – «без ПДВ») зобов’язується поставити товар (надати послуги, виконати роботи) у кількості та якості, визначеній додатком №1 та погоджується з умовами договору, визначеними додатком №2. Надайте роз`яснення щодо того де вказувати ціну з ПДВ/без ПДВ, якщо цінової пропозиції у вашому оголошенні нема.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція спрощеної закупівлі подається учасником шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на електронному майданчику, де, зокрема, зазначається інформація про ціну. У випадку наявних у Вас питань щодо роботи електронного майданчика Ви можете звернутись до відповідного консультанта на майданчику. У випадку наявних у Вас питань щодо чинного законодавства України Ви можете звернутись за консультацією до відповідного фахівця із юридичних питань.
Дата відповіді: 04.08.2021 10:50
Відповідь надана

Щодо банківської гарантії

Номер: 56e436b96577494093cfb99886730613
Дата опублікування: 04.08.2021 08:54
Опис: Шановний замовник! В п.10.3 Замовник вимагає внесення переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю (вид, розмір та умови зазначено в проекті договору). Та надалі зазначає, у випадку надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, гарантія повинна відповідати наступним вимогам. Надайте роз`язнення надавати банківську гарантію потрібно переможцю чи учаснику?
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Відповідно до вимог до предмета спрощеної закупівлі та проекту договору про закупівлю (додаток №2 вимог до предмета спрощеної закупівлі) підрядник (переможець закупівлі з яким укладається договір про закупівлю) зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Зважаючи на вищенаведене забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається від переможця закупівлі.
Дата відповіді: 04.08.2021 09:33
Відповідь надана

Уточнення щодо вимог до учасників

Номер: ae9da637916840d6a60c43231c1c43e9
Дата опублікування: 01.08.2021 16:38
Опис: Просимо уточнити, чи необхідна наявність хоча б якогось дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки в учасників, чи не обов"язково? Чи потрібно хоч якось підтверджуватти відповідність пропонованого ліфта? Чи все це на власний розсуд та на совісті учасників?
Відповідь: Перелік документів, що вимагаються для подання учасником спрощеної закупівлі зазначено у п.4 вимог до предмета спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 8.3. проекту договору про закупівлю підрядник несе відповідальність за наявність ліцензій та / або дозволів, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами. Відповідно до част.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом. Вимоги до ліфтового обладнання сформовано відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації і вказано у додатку №1 вимог до предмета спрощеної закупівлі. Відповідно до п.4 вимог до предмета спрощеної закупівлі, пропозиція учасника закупівлі, усі технічні, якісні та кількісні характеристики повинні відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені у Додатку №1. Перед початком виконання робіт на об’єкті замовником буде укладено договір на здійснення технічного нагляду за веденням робіт. Відповідно до порядку здійснення технічного нагляду, під час будівництва об’єкта архітектури, особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об’єкта, — технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; проводять перевірку відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; перевірку відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації. Відповідно до рекомендацій від 17.06.2020 розміщених на інформаційному ресурсі системи закупівель «Прозорро»: infobox.prozorro.org, при оголошенні спрощеної закупівлі рекомендується не вимагати велику кількість документів від учасників
Дата відповіді: 03.08.2021 08:37