• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові

Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а також у інших випадках передбачених статтею 27 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1). Методика оцінки міститься у вимогах до предмета спрощеної закупівлі

Завершена

1 485 863.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2021 18:58 - 05.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі, намір укласти договір про закупівлю від 17.08.2021 з Товариством з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"

Номер: 5ce8e60fd3f24596a04df5d677d5d14b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-008747-b.c2
Назва: Оскарження рішення щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі, намір укласти договір про закупівлю від 17.08.2021 з Товариством з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс"
Вимога:
Замовник: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради _____________________________________ Україна, 79006, м. Львів, пл. Ринок, 1 код ЄДРПОУ 34814670 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» _______________________________________ 33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24 код ЄДРПОУ 33001226 СКАРГА на проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-30-008747-b) Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові (45000000-7) Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради було проведено спрощену закупівлю (ідентифікатор закупівлі № UA-2021-07-30-008747-b) згідно з предметом закупівлі Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові (45000000-7). ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вищезгаданій закупівлі шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель. Протоколом уповноваженої особи департаменту з організації та проведення спрощених закупівель щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі, намір укласти договір про закупівлю від 17.08.2021, Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" визначено переможцем спрощеної закупівлі Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові (45000000-7) та прийнято рішення оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником. ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з результатами закупівлі та вважає що рішення уповноваженої особи департаменту з організації та проведення спрощених закупівель щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі, намір укласти договір про закупівлю від 17.08.2021 з Товариством з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" прийнято з порушеннями та не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові (45000000-7) та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" із наступних підстав: 1. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Примітки*, вказано, що "- подання учасником пропозиції по даній спрощеній закупівлі означає, що він за запропоновану ціну (в пропозиції зазначається для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників ПДВ – «без ПДВ») зобов’язується поставити товар (надати послуги, виконати роботи) у кількості та якості, визначеній додатком №1 та погоджується з умовами договору, визначеними додатком №2" Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" в складі наданих документів не надав цінову пропозицію із зазначенням з ПДВ чи без ПДВ, та відповідно не виконав умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Технічними вимогами, Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказано Модель ліфта ЛП-0401К, виробництва ВАТ "Могильовліфтмаш" Республіка Білорусь. Також, вимогу ТОВ "ФАВОРИТЛІФТ" по даній закупівлі, щодо можливості надання еквівалентного ліфта, замовник відхилив вказавши, що технічні вимоги до закупівлі сформовано замовником на основі розробленої на замовлення ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирних будинків) проектно-кошторисної документації, згідно пропозицій ОСББ. Фінансування закупівлі здійснюється на умовах співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів об’єднання співвласників багатоквартирних будинків. Тобто ліфт повинен бути тільки ЛП-0401К Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" в складі наданих документів надав довідку від 06.08.2021 № 31/і де вказав що планує поставити ліфт ЛП-040К, що не відповідає моделі ліфта ЛП-0401К яка передбачена умовами закупівлі. Оскільки ліфт ЛП-040К - це ліфт складського зберігання старого зразка який влаштований без застосування частотного регулювання, також цей ліфт не відповідає вимогам Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017, не відповідає Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077. Відповідно Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" запропонував ліфт що не відповідає умовам оголошення та навіть не є еквівалентним. Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" не відповідає умовам оголошення та не відповідає предмету закупівлі. Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, Замовник оголосив переможцем учасника, документи якого не відповідають умовам оголошення. Замовник оголосив переможцем учасника, пропонований ліфт якого не відповідає чинному законодавству України та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та є ліфтом старого зразка складського зберігання, що не задоволить потреби ОСББ та мешканців багатоповерхівки. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 5 та статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: Скасувати рішення рішення уповноваженої особи департаменту з організації та проведення спрощених закупівель щодо розгляду та прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі, намір укласти договір про закупівлю від 17.08.2021, яким визначено Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліфтсервіс" переможцем спрощеної закупівлі, прийнято рішення оприлюднити Повідомлення про намір укласти Договір, по предмету закупівлі Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові (45000000-7), оголошення про проведення якого оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-30-008747-b. В іншому випадку ТОВ "АРМ-ЕКО" відповідно до п.20, ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернеться до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду. 18 серпня 2021 Додатки: 1.Лист ВАТ "Могильовліфтмаш" від 18.08.2021 № 52/10969ф 2.Переклад листа ВАТ "Могильовліфтмаш" від 18.08.2021 № 52/10969ф Директор Єдін А. А.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відносно подачі учасниками спрощеної закупівлі пропозиції, замовником вже надано відповідь на подібне задане питання. А саме, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція спрощеної закупівлі подається учасником шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на електронному майданчику, де, зокрема, зазначається інформація про ціну. Перелік документів, що вимагаються для подання учасником спрощеної закупівлі зазначено у п.4 вимог до предмета спрощеної закупівлі. У переліку п.4 вимог до предмета спрощеної закупівлі не міститься такого документу як зазначена Вами «цінова пропозиція». Учасником ТзОВ «Ліфтсервіс» подано пропозицію де зазначено інформацію про ціну, відповідно до умов визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета спрощеної закупівлі сформованих у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення відповідних полів в електронних формах на електронному майданчику системи «Прозорро» відповідно до технічної реалізації системи. 2. Вичерпний перелік документів, що вимагаються для подання учасником спрощеної закупівлі зазначено у п.4 вимог до предмета спрощеної закупівлі. Необхідну модель ліфта зазначено в єдиному документі, що вимагається для подання учасником це, відповідно до пп.б п.4 вимог до предмета спрощеної закупівлі – інформація щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до закупівлі (додатку № 1), а саме надати технічні вимоги подані в додатку № 1 на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника (пропозиція учасника закупівлі (усі технічні, якісні та кількісні характеристики) повинна відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені у Додатку №1). Технічними вимогами визначено модель ліфта - «ЛП-0401К». Учасником ТзОВ «Ліфтсервіс» на дану вимогу подано документ – «Технічні вимоги» від 06.08.2021 №31/б усі технічні, якісні і кількісні характеристики зазначені в ньому відповідають технічним вимогам замовника, що зазначені у Додатку №1 вимог до предмета спрощеної закупівлі та у якому вказано модель ліфта: «ЛП-0401К». Даний документ поданий учасником ТзОВ «Ліфтсервіс» у відповідності до вимог до предмета спрощеної закупівлі, в т.ч. відповідає вимогам вказана у ньому учасником ТзОВ «Ліфтсервіс» модель ліфта: «ЛП-0401К». Під час розгляду пропозиції учасника замовник перевіряє її на відповідність всім умовам закупівлі, зокрема щодо наявності усіх передбачених згідно вимог документів. Слід зазначити що учасником ТзОВ «Ліфтсервіс» у пропозиції подано усі документи, що вимагаються у вимогах до предмета спрощеної для подання учасником спрощеної закупівлі в повному обсязі та у повній відповідності до вимог. Подання інших документів від учасників не вимагалось умовами закупівлі. Зважаючи на вищенаведене підстави для відхилення пропозиції учасника ТзОВ «Ліфтсервіс» - відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога що стосується дискримінаційних дій замовника

Номер: 790838a170634e0189434832eac361e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-30-008747-b.b1
Назва: Вимога що стосується дискримінаційних дій замовника
Вимога:
Вимога що стосується дискримінаційних дій замовника, які відбулися при ознайомлені з Тендерною Документацією потенційного учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАВОРИТЛІФТ» (надалі – Учасник) має намір взяти участь у спрощеній закупівлі робіт «Капітальний ремонт із заміною пасажирського ліфта в/п 320 кг на 14 зупинок в другому під'їзді ж/б №59 по вул. Стрийській, Сихівського району у м.Львові (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення UA-2021-07-30-008747-bвід 30.07.2021р. Підстава подання вимоги. Замовником були порушені права та законні інтереси, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» подає цю вимогу на наступні дії, дискримінаційні вимоги Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є подання в Тендерній Документації у Додатку №1 в технічних, якісних та кількісних вимогах до нового ліфта до Тендерної Документації, де було зазначено бажане ліфтове обладнання Модель «ЛП-0401К» виробника ВАТ «Могильовліфтмаш» (Республіка Білорусь» . Згідно Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, рішення суперечить ст. 29 Закону та оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є упередженим і таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в ст.5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визнання переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми, ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» вважаємо Тендерну Документацію дискримінаційною, та такою, що суперечить добросовісній конкуренції учасників, адже ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» (надалі Учасник) має намір поставити ліфтове обладнання європейського виробника та вважає його кращим, ніж вказано в Тендерній Документації до закупівлі. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми, ТОВ «ФАВОРИТЛІФТ» вважаємо Тендерну Документацію дискримінаційною, та такою, що суперечить добросовісній конкуренції учасників, тому просимо, Вас, змінити умови Тендерної Документації, а саме Додатку №1 і додати усюди в тексті, де міститься найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело/місце походження чи виробників, або міститься посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання чи спосіб виробництва слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами , виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів ,виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами (або краще).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Оприлюднені Замовником оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). По даній закупівлі Законом не передбачено наявності тендерної документації. Статтею 14 Закону не передбачено обов’язку замовника зазначати еквіваленти чи аналоги обладнання, що міститься у вимогах до предмета закупівлі. Також повідомляємо Вас, що технічні вимоги до закупівлі сформовано замовником на основі розробленої на замовлення ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирних будинків) проектно-кошторисної документації, згідно пропозицій ОСББ. Фінансування закупівлі здійснюється на умовах співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів об’єднання співвласників багатоквартирних будинків. Зважаючи на вищенаведене необхідність у внесенні змін до технічних вимог (Додатку №1 вимог до предмета спрощеної закупівлі) відсутня
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні