• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (планшети, ноутбуки, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)

Завершена

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
Період уточнення: 28.07.2021 16:21 - 04.08.2021 00:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: d62bff8842924a8d9003ded69e33a2ab
Дата опублікування: 28.07.2021 22:33
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: Відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району встановлюючи вимогу тендерної документації, як «надати у складі пропозиції скановану копію з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання тендерних пропозицій», виходив з наступного. По-перше, надання таких документів, надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів, неавторизованого обладнання, обладнання, яке не має підтримки від виробника, або обладнання, (адже виробник або, представництва, філії виробника, або дистриб'ютор надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє або завозить). По-друге, отримання подібних листів від листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), допомагає усунути ризики про викривлення відомостей про обладнання, неузгодженості з останніми термінів гарантійного обслуговування обладнання, або навмисного надання неправдивої інформації про характеристики обладнання, параметри його роботи, гарантійні терміни, тощо. По-третє, тендерною документацією встановлено достатній час для отримання таких документів для виконання цієї вимоги тендерної документації Учасником. Скаржник, у свою чергу не окреслює проблему отримання та не надає відповідних доказів не можливості отримання від листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів). По-четверте, Відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району повинен мати підтвердження можливості виконання договору постачання техніки не тільки від Учасника, а й від виробника, тому що на момент подання тендерних пропозицій не відомо чи зможе учасник самостійно без підтримки виробника виконати таку поставку. До того ж відомо, що на сьогоднішній день коронавірусної інфекції Covid-19, яка, законодавчо визнана форс-мажором, тому вкрай важливо отримати підтвердження виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки. Ця вимога не обмежує ані коло можливих виробників обладнання, ані коло потенційних учасників закупівлі. Крім того, поширеною ситуацією є випадки постачання техніки, що є предметом закупівлі в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до негативних наслідків, адже мова йде про техніку необхідну для забезпечення освітнього процесу. Виробники техніки,яка є предметом закупівлі це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, виробники (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представники, дистриб'ютори на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Таким чином, Відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району вважає, що така вимога, як «надати у складі пропозиції скановану копію з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання тендерних пропозицій», не є дискримінаційною вимогою.
Дата відповіді: 02.08.2021 15:46