• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по утепленню навчального корпусу Державного навчального закладу "Жашківський аграрно - технологічний професійний ліцей", розташованого за адресою: Черкаська область, м. Жашків, вул. Перемоги, 38 (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Обсяг виконання робіт – згідно додатку 2 до тендерної документації; згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Торги не відбулися

8 174 077.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 000.00 UAH
Період уточнення: 26.07.2021 16:03 - 02.08.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо оприлюднення документів на ТЗ

Номер: 902ed536c16b4cdf88a911b93d29d92d
Дата опублікування: 29.07.2021 15:38
Опис: Шановний Замовнику! Прошу видалити з тендерної документації вимогу про надання "копії свідоцтв про реєстрацію таких транспортних засобів (технологічних транспортних засобів), що визначені у змісті договору про оренду", оскільки компанія, яка надає технологічний транспорт в оренду, має право, згідно законодавства, не давати дозвіл на публікування документів на власний транспорт у відкритих джерелах. Ми, компанія-учасник, для підтвердження наявності транспорту, можемо долучити лише договір оренди та акт передачі транспорту в користування! Чи буде це порушенням ТД та підставою для відхилення нашої пропозиції? Дякую
Відповідь: Згідно п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій, та шляхом видачі свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу. Згідно п. п.1 ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При цьому згідно ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються в тому числі відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію встановлюється замовником самостійно, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та згідно із законодавством. Оскільки видача свідоцтва встановленого зразка про державну реєстрацію транспортного засобу передбачена чинним законодавством України, а так само з урахуванням тієї обставини, що Вами не обґрунтовано неможливість подання такого документу, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі в тому числі (але не виключно), якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; 2. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дата відповіді: 03.08.2021 09:09
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3de1bd10f91f4f5db63891c8fba459d3
Дата опублікування: 27.07.2021 10:37
Опис: Шановний замовнику! Ваша тендерна документація написана під одне-максимум два учасника з усієї україни, а отже є дискримінаційною по всім вимогам! Щодо наявності працівниківне менше 15 осіб...навіщо ви ускладнюєте учаснику роботу, вимагаючи: «копію податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітний період, з відміткою про прийняття уповноваженим органом, при цьому зміст такого розрахунку повинен підтверджувати наявність в учасника прийнятих на роботу працівників, інформація про яких зазначена у складі тендерної пропозиції учасника, а у разі, якщо працівник прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати у складі тендерної пропозиції повідомлення про прийняття такого працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», разом з квитанцією про отримання такого повідомлення органом Державної податкової служби України;», - це все конфіденційна інформація товариства, для підтвердження трудових відносин достатньо наказу про призначення, штатного розпису чи договору ЦПХ або трудових книжок; З приводу: "учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж двох аналогічних договорів - «та інформація про укладення кожного з таких договорів повинна міститись в електронній системі закупівель», а нікого не бентежить, що в період з 19.04.2020р, тендери по утепленню вигравало 1 (одне підприємство) і ще одне пару разів..., тобто, згідно ваших вимог, до даної закупівлі допускається лише 2 учасника, - дискримінація. А великі забудовники, у власності яких є об’єкти щодо яких надавались послуги по утепленню, проводять внутрішні тендери та не публікують договори у відкритих платформах. Щодо сертифікації ISO 9001:2015; копія діючого сертифікату відповідності системи екологічного менеджменту, в Україні діє принцип добровільної сертифікації, тому ця вимога є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідь: 1. Згідно порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (наказ Мінфіну від 13.01.2015р. № 4) останній визначає порядок заповнення і подання до органів ДПС (далі - податкові органи) Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) платниками єдиного внеску, визначеними пунктами 1, 16 частини першої статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон), відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту 170.4.2 пункту 170.4 статті 170 та підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 розділу IV, підпункту 1.6 пункту 16-1 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та пункту 4 частини другої статті 6 Закону. Дія вказаного Порядку поширюється на податкових агентів, а саме: юридичних осіб (їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи), самозайнятих осіб, представництва нерезидентів - юридичних осіб, інвесторів (операторів) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) нараховують (виплачують, надають) доходи фізичній особі та/або зобов’язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, а також військовий збір, передбачений пунктом 16-1 підрозділу 10 розділу XX Кодексу, та на платників єдиного внеску, визначених пунктами 1 та 16 частини першої статті 4 Закону. Розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Отже, складення суб’єктом господарювання передбаченого тендерною документацією розрахунку та додатків до нього, а так само їх подання до контролюючих органів у встановлені строки передбачено чинним законодавством України. При цьому, така інформація не є конфіденційною в розумінні чинного законодавства України. З урахуванням зазначеного, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість подання такого розрахунку у складі тендерної пропозиції, а так само не доведено наявність ознак дискримінації з даного питання. В той же час спосіб документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації встановлено тендерною документацією. 2. Тендерна документація не містить обмежень в частині дати укладення аналогічного договору. Згідно п. п. 3 п. 2.1. розділу «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж двох аналогічних договорів. При цьому кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення кожного з таких договорів повинна міститись в електронній системі закупівель. З урахуванням вказаного визначальним є статус замовника згідно аналогічного договору, а не дата його укладення. В той же час, замовником не встановлено вимог щодо типу закупівлі, за результатами якої має бути укладений відповідний аналогічний договір, не встановлено вимог до вартості такого договору, тощо. Одночасно наявність відомостей щодо укладеного договору в електронній системі закупівель надає можливість замовнику перевірити надану учасником інформацію у складі тендерної пропозиції з використанням пошукових інструментів електронної системи закупівель та інших відкритих джерел публічної інформації (веб-ресурс «Е-дата», тощо). Таким чином, тендерний комітет не вбачає наявності ознак дискримінації в цій частині. З даного питання просимо враховувати, що Замовник не може відповідати за довільне та вибіркове тлумачення учасником умов тендерної документації та на власний розсуд учасника, без урахування термінів, що передбачені тендерною документацією, Законом, тощо. 3. Щодо наявності діючого сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 повідомляємо, що жоден з учасників не обмежений у праві звернутись до будь-якого органу сертифікації щодо отримання такого сертифікату, а так само на сьогоднішній день не існує законодавчих обмежень в отриманні такого сертифікату будь-яким суб’єктом господарювання.
Дата відповіді: 30.07.2021 11:10