• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт та обслуговування АШМД Вишгородської СЕМД, Переяславської СЕМД, Броварської СЕМД та оперативних автомобілів КНП КОР "КОЦЕМД МК"

Завершена

2 880 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 400.00 UAH
Період уточнення: 23.07.2021 13:44 - 29.07.2021 00:00
Відповідь надана

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код ДК 021:2015: 50110000-9)

Номер: 17e690aa56f3461ba2c003dee312a847
Дата опублікування: 28.07.2021 13:00
Опис: Добрий день! Замовником у тендерній документації, саме у пункті 14 Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» встановлено вимогу щодо зобов’язання учасника дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі, з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного управління у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015) (надалі – Вимога). Стосовно сертифікату ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат ISO 14001: 2015 ніяким чином не свідчить про екологічність товару чи послуги. «Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління». З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Отже, даний сертифікат не може засвідчити дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. Оскільки саме такі вимоги і є обмеженням здорової конкуренції і обмежують коло учасників єдиним виконавцем послуг або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на отримання послуги від якогось конкретного виконавця, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати вищевикладені дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги, викладені у п. 14 Додатку 4 до тендерної документації і привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, і не ставити під сумність прозорість даної закупівлі, а також репутацію посадових осіб Замовника. У разі ігнорування зазначених зауважень, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою на вимоги встановлені в тендерній документації. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Шановний учасник! Уповноваженою особою Замовника розглянуто Вашу пропозицію про внесення змін до тендерної документації щодо дискримінаційних вимог, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації, у разі потреби зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам .Відповідно до ч. 5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» та міжнародний стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління» були прийняті також у якості Національного стандарту України. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників вищезазначених сертифікатів є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості та екологічної безпеки. Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник не є фахівцем в галузі стандартизації та надання послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів. Для забезпечення гарантії безпеки та якості наданих послуг, які є предметом закупівлі, використовуючи право, надане замовнику положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає надання вищезазначених сертифікатів. До того, замовник повідомляє, що участь у процедурі закупівлі не є обов’язковою для учасників. У разі відсутності документів, які замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції, та відсутності бажання отримати вищезазначені документи, учасник має право не приймати участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 30.07.2021 12:07
Відповідь надана

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код ДК 021:2015: 50110000-9)

Номер: 91143f127abb4145b3d81394616a2255
Дата опублікування: 27.07.2021 15:22
Опис: Добрий день! У Додатку 4 до тендерної документації, серед вимог, яким має відповідати Учасник, зазначено, що учасник повинен мати відповідне (власне або орендоване) обладнання для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника, а саме: не менше 3-х (трьох) електрогідравлічних підйомників автомобілів масою не менше 5 тон (надалі – Вимога 2) при цьому, що згідно переліку транспортних засобів, що підлягають ремонту та обслуговуванню, наведеному у Додатку 1 до тендерної документації не міститься жодного автомобіля із масою більше 2,5 тони. Вимоги Замовника наводить на припущення, що Вимога написана під конкретного учасника. Вказаними вимогами Замовник свідомо обмежує коло учасників, що за результатами аукціону можуть надати найбільш економічно вигідну пропозицію. Вважаємо Вимоги дискримінаційними та такими, що порушують наші права, як Учасника. Зазначені вище умови тендерної документації Замовника суперечать вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо вилучити Вимоги з тендерної документації, шляхом внесення зміни до тендерної документації, та дозволити більшій кількості учасників з великими досвідом роботи та значними потужностями і можливостями надавати якісні послуги за прийнятними цінами, приймати участь у закупівлі. У разі не виконання наших вимог, будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Доброго дня! За результатом розгляду Вашого звернення, уповноважена особа замовника повідомляє наступне: Додатком 1 до тендерної документації встановлено перелік транспортних засобів, що підлягають ремонту та обслуговуванню, а саме: RENAULT Duster – 1шт. ; Peugeot 2008- 4 шт.; Peugeot Boxer – 20 шт.; Citroen Jumper- 7 шт. Згідно з положеннями УКТ ЗЕД, а саме. відповідно до першого Основного правила інтерпретації УКТ ЗЕД, автомобілі медичного призначення класифікуються за двома товарними кодами відповідно до УКТ ЗЕД: 8703 — автомобілі швидкої допомоги, включаючи реанімаційні автомобілі (забезпечують надання невідкладної медичної допомоги і транспортують постраждалих та хворих до місця їх стаціонарного лікування) 8705 — автомобілі спеціального призначення, пересувні клініки — операційні, стоматологічні, з устаткуванням для анестезії та іншою хірургічною апаратурою, автомобілі радіологічні (флюорографія) (забезпечують медогляд та лікування постраждалих та хворих у віддалених та польових умовах без їх транспортування) Автомобілі, що класифікуються у товарній позиції 8705 згідно з УКТ ЗЕД, не призначено для перевезення (транспортування) людей. Такі автомобілі оснащені певним клінічним обладнанням для забезпечення здійснення головним чином медичних оглядів (наприклад, рентген-автомобілі) та лікування (наприклад, мобільні стоматологічні послуги) постраждалих і хворих пацієнтів у віддалених районах або польових умовах. У товарній позиції 8703 класифікуються автомобілі швидкої медичної допомоги та спеціалізовані — реанімаційні автомобілі (поточний ремонт та технічне обслуговування яких є предметом процедури закупівлі). Ці автомобілі мають необхідний перелік медичних приладів, обладнання та лікарських засобів, які призначені для забезпечення надання первинної невідкладної медичної допомоги хворим пацієнтам та особам, що постраждали внаслідок нещасних випадків. Головним призначенням медичних автомобілів товарної позиції 8703 є перевезення постраждалих і хворих осіб до місця їх стаціонарного лікування. Таким чином, враховуючи призначення, конструкцію та медичне оснащення обладнанням, автомобілі швидкої медичної допомоги, які виготовляються шляхом дообладнання вантажних автомобілів та які призначені для перевезення дорогами загального призначення хворих і потерпілих, надання в дорозі екстреної невідкладної медичної допомоги тощо, за рахунок переобладнання та доукомплектування спеціалізованим медичним устаткуванням, мають більшу вагу, ніж звичайні вантажні автомобілі. За даними технічних паспортів повна вага автомобіля RENAULT Duster складає 1900 кг; Peugeot-1600 кг; Peugeot Boxer- 3300 кг; Citroen Jumper- 3500 кг. Як вбачається із вищезазначеного, переліком транспортних засобів, що підлягають ремонту та обслуговуванню, передбачено 27 автомобілів, повна вага яких більше, ніж 3000 кг, а отже, кількість електрогідравлічних підйомників автомобілів масою не менше 5 тон в кількості не менше трьох- це мінімальна кількість обладнання, яке може забезпечити безперебійне надання замовнику послуг з поточного ремонту та обслуговування транспортних засобів. На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації внесено не буде.
Дата відповіді: 29.07.2021 13:28
Відповідь надана

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код ДК 021:2015: 50110000-9)

Номер: 4c43bc5d2aac4859ad75b55c9f61de6c
Дата опублікування: 27.07.2021 15:22
Опис: Добрий день! Замовником у тендерній документації, саме у розділі «Додаткові документи, які має надати учасник в складі тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сертифікату на систему управління якістю, який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі: гумові шини та камери для шин, виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також учасник повинен надати копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації» (надалі – Вимога 1). З приводу Вимоги, виникає питання: «Чому на торгівлю решти запасних частин, матеріалів та обладнання, які наведені у Додатку 1 до тендерної документації та передбачаються для заміни під час ремонту, не вимагається аналогічний документ?» Зазначаємо, що предметом у цій закупівлі визначено Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код ДК 021:2015: 50110000-9), і зовсім не торгівля (продаж) гумових шин та камер для шин. Підтвердженням якості запасних частин, матеріалів чи обладнання, які будуть використані під час ремонту транспортних засобів Замовника, згідно вимог чинного законодавства України на даний час являються наступні документи; сертифікати (паспорти) якості виробника, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, сертифікати відповідності, свідоцтво про визнання відповідності - документ, що засвідчує визнання іноземних документів про підтвердження відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством України.
Відповідь: Замовником враховано зазначене зауваження. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 30.07.2021 12:20