-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт та обслуговування АШМД Вишгородської СЕМД, Переяславської СЕМД, Броварської СЕМД та оперативних автомобілів КНП КОР "КОЦЕМД МК"
Завершена
2 880 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 400.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2021 13:44 - 04.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги
Номер:
4f16f4cd7d8c47e5b0be2202331d742f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-005225-b.b2
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, в п. 15 Додатку 4 вказано: "Місце надання послуг повинне знаходитися у м. Київ, а п. 1 Учасник повинен відповідати наступним вимогам:
СТО повинна розташовуватися у місті Києві на відстані не більше 16 км від м. Вишгород, не більше 30 км від м. Бровари та не більше 95 км від м. Переяслав дорогами загального користування та мати зручні прямолінійні під'їзди (надати копію документа, який підтверджує місце знаходження приміщень СТО" Вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, вимоги тендерної документації, як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2021 12:07
Вирішення:
Шановний учаснику! За розглядом Вашої вимоги щодо порушення принципів добросовісної конкуренції умовами тендерної документації стосовно визначення місця надання послуг, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне.
Відповідно до п. 6 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), у тендерній документації зазначаються відомості щодо місця, де повинні бути надані послуги та їх об'єм.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, якими передбачені не лише недискримінація учасників та рівне ставлення до них, але й максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Зазначена у додатку 4 до тендерній документації відстань визначена з урахуванням розташування місць базування АШМД та обласної клінічної лікарні, куди зазначені АШМД доставляють пацієнтів.
Знаходження СТО у певній частині Києва дозволить зменшити витрати часу на доставку ТЗ на СТО та повернення з ТО/ремонту, що матиме значну економію паливно-мастильних матеріалів, оскільки АШМД можуть потрапити на СТО безпосередньо після доставки хворого та повернутися на маршрут після проведеного ремонту або ТО.
Враховуючи повну відповідність умов закупівлі вимогам чинного законодавства, замовник відмовляє Вам у задоволені вимоги щодо внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги
Номер:
9fb397a9718b41abb993b1f1d9cca975
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-005225-b.b1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету відповідальні за проведення процедури закупівлі. Прошу звернути увагу щодо неадекватності вимог тендерної документації. Відповідно до Додатку 4 Замовник вимагає надати документи, щодо Обладнання, що встановлене на СТО та яке відповідає встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідає критеріям перевірки в державній метрологічній системі, а саме: - стенд для баласування коліс, стенд регулювання розвалу і сходження коліс, манометр, ключ моментний.На підтвердження зазначеного критерію, учасник закупівлі повинен надати свідоцтво про повірку засобів вимірювальної техніки, що видане ДП «Укрметртестстандарт» або свідоцтво про калібрування, що видане ДП «Укрметртестстандарт» або сертифікат про визнання вимірювальних можливостей, що виданий ДП «Укрметртестстандарт» або іншим уповноваженим органом. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що порушує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже не зрозуміло чому саме на це обладнання Замовник вимагає свідоцтва ДП «Укрметртестстандарт» та яким самим чином тільки це обладнання допоможе надати Виконавцю якісні послуги, адже наявність іншого обладнання Замовник не вимагає. Складається таке враження, що ця вимога прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі. Наголошуємо на тому, що колісні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими провадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів та обладнання, а не послуг. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимоги з тендерної документації в інакшому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2021 11:56
Вирішення:
Шановний Учасник! Повідомляємо Вам, що перед оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів, уповноважена особа Замовника проводить аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі. Враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність службових осіб, на яких покладені обов’язки щодо забезпечення надання екстреної медичної та невідкладної медичної допомоги, до учасників висуваються посилені вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу стану та діагностики систем автотранспортних засобів . Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 22.12.2015 № 922-VIII замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до її змісту. Повідомляємо, що технічні вимоги встановлені Замовником із врахуванням аналізу різних СТО міста Києва та визначення відповідності таких СТО вимогам, які встановлені в тендерній документації даної закупівлі та не є дискримінаційними. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Станом на сьогодні сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх Учасників є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом учасника ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів. Кожен учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025, на наступне обладнання: стенд для балансування коліс; стенд регулювання розвалу і сходження коліс; манометр; ключ моментний, - свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації у Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно до даної закупівлі.
Крім того, ключ моментний та манометр входить до переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 374 від 04.06.2015 року.
Додатково наголошуємо, що у місті Києві достатньо СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, пов’язану із забезпеченням надання екстреної медичної та невідкладної медичної допомоги.
З урахування вищезазначеного, зміни до тендерної документації внесено не буде.
Статус вимоги:
Відхилено