• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція нежитлового приміщення контори під багатоквартирний житловий будинок)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у документації. перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%.

Завершена

506 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 534.50 UAH
Період уточнення: 21.07.2021 14:47 - 27.07.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 61f3c0af4dc14503b7162f429c51dd42
Дата опублікування: 25.07.2021 10:59
Опис: Доброго дня. Просимо прибрати те що не підходить для спрощеної /Допорогової закупівлі, а це Ваші вимоги щодо дозволів , хочемо зауважити що третій сертифікат по охороні праці він більш б підходив . До Замовника може Ви не знаєте , що кожен даний сертифікат міждународної асоціації коштує 25000грн так подайте ще і третій для повного щастя , якщо кидати цих будівельників так зразу на 75000грн, отак Вашими руками знищують малий та середній бізнес. Нам буде достатньо Вашої вимоги банківської гарантії. Тому просьба повикидати не правомірні вимоги вони по даних закупівлях не йдуть. Повірте ми у Вашій закупівлі ці кошти не заробимо, заробіток тут прибуток+ адмінвитрати 12тисяч при умові що не буде затрат доїхати , лишній раз довести матеріали і т.д... Приберіть не потрібне , кошторис на дані роботи і так дуже натягнутий, а тут ще і вимоги на кошти.
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякуємо за Ваше звернення. Дане оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт з реконструкції повністю відповідає законодавству України, зокрема ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає як інформацію, що обов’язково зазначається в оголошенні так і зазначення іншої інформації. Водночас, в п. 14 Оголошення вказано „У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів» Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення в тому, що роботи, які виконуються відповідають обовязковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Слід зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару, виконаних робіт чи наданих послуг. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, та послуг,яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з набранням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Стандарт ISO 45001:2018 офіційно опублікований 3 березня 2018 року. Стандарт ISO 45001 — це збірник найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Тому, підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість: зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; o зменшити витрати на лікарняні і страхові виплати; підвищити лояльність співробітників, що зменшить плинність кадрів і підвищить продуктивність праці; зміцнити імідж компанії; бути готовим до перевірок контролюючих органів, що зменшує можливість отримання штрафів. Замовник вважає, що наявність у Учасника, а в перспективі у Учасника – Переможця Стандарту ISO – гарантує доведене результативне функціонування на підприємстві системи управління якості, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці, а також засвідчує, що систему управління якістю, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці, впроваджену на підприємстві - було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. Таким чином, Учасник торгів підтверджує свою здатність надавати Замовнику послуги, які задовольняють його вимогам. А вимоги Замовника базується виключно на прагненні гідної охорони праці та техніки безпеки на робочих місцях, а також уникнення смертельних випадків і виробничі травм на виробництві. Водночас, в п. 14 Оголошення вказано „У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів» Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак в оголошенні.
Дата відповіді: 26.07.2021 16:00