-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (реконструкція нежитлового приміщення контори під багатоквартирний житловий будинок)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у документації. перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%.
Завершена
506 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 534.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 534.50 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 14:47 - 27.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
6370451812e94038a9b033df56f14fa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-006453-b.b1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Дискримінація учасників
17) замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 та Систему екологічного управління ДСТУ ІSO 14001:2015, а також Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 Для підтвердження застосування вказаних систем учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції копії чинних сертифікатів на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації, а саме:
- чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015;
- чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015;
- чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018.
Замовник не має право вимагати те що не узаконено Законом
Щодо сертифікатів ISO
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у сфері будівництва, так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є необовязковою. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі
вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
- Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015;
- Систему екологічного управління ISO 14001:2015;
- Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018.
Рішили нас кинути на 75000грн.
Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави.
Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу.
Яким організаціям необхідно впровадити Систему Менеджменту ОЗіБП?
Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці має бути впроваджена і сертифікована в організаціях, що прагнуть змінімізувати ризики, пов’язані зі здоров’ям та безпекою своїх співробітників і клієнтів. Новий міжнародний стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування.
В умовах великої конкуренції клієнт розраховує не лише на вигідні ціни від постачальника! Дії підприємств та організацій мають бути також спрямовані на забезпечення безперервного надання послуг або товарів, без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків.
Переваги сертифіката ISO 45001:
• Міжнародний сертифікат, який допоможе збільшити вартість торгової марки
• Збільшення рівня безпеки праці
• Мінімізація ризику, поліпшення рівня безпеки завдяки системі моніторингу загроз та ризиків, управління загрозами для здоров’я та безпеки
• Зниження витрат ОЗіБП. Поліпшення дієвості управління завдяки зменшенню кількості нещасних випадків і обмеження часу простоїв, зменшення кошту страхування, відшкодувань і штрафів за порушення законодавства
• Відповідність вимогам світових концернів щодо ОЗіБП
Переваги, що надає система за стандартом ISO 45001 підприємству.
Стандарт ISO 45001 — це збірник найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Тому, підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість:
o зменшити рівень травматизму і професійних захворювань;
o зменшити витрати на лікарняні і страхові виплати;
o підвищити лояльність співробітників, що зменшить плинність кадрів і підвищить продуктивність праці;
o зміцнити імідж компанії;
o бути готовим до перевірок контролюючих органів, що зменшує можливість отримання штрафів.
Також, наявність сертифікату ISO 45001, може бути як вимога участі в тендері.
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД. - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015;
- Систему екологічного управління ISO 14001:2015;
- Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018.
на підтвердження чого учасником у складі ТП надається копія відповідного сертифікату. . Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, ДСТУ - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015;
- Систему екологічного управління ISO 14001:2015;
- Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018.
ВИМОГИ у Спрощені/Допорогові закупівлі є безпідставні щодо: чинних на момент подання пропозиції сертифікатів:
- Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015;
- Систему екологічного управління ISO 14001:2015;
- Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018
Не старайтесь нас учасників кидати на бабки , ми Вам прописали і Вас повідомили, що це все є не Законно для даної закупівлі, тому будемо участвувати і просим учасників які вже не думали йти такі підтримати Замовника і піти, щоб не був один учасник який має дані сертифікати . На нашу думку нам соромно за такого Учасника який придбав за 75000грн. дані сертифікати , і іде на Спрощені/Допорогові закупівлі, та ще і таким шляхом.
СЕРТИФІКАЦІЯ ISO В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЩО ЦЕ І ДЛЯ ЧОГО?
Стаття Марти Гоголь про те, що таке сертифікація ISO та коли її можна вимагати при проведенні публічних закупівель, а коли не варто
Мабуть, активних гравців ринку публічних закупівель неможливо нічим здивувати, адже доволі часто в тендерних документаціях ми зустрічаємо вимоги, які, м’яко кажучи, дивні. Однією з таких нестандартних вимог є сертифікат ISO. Що ж таке сертифікація ISO і чи законно її вимагати в публічних закупівлях?
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001.
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції.
ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги.
OHSAS 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників.Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави.
Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу.
Тому Замовник не має права вимагати те що не передбачено Законом.
Виникає питання тоді може Ви працюєте на дані фірми...
З ПОВАГОЮ…
Ми Вам Замовнику радимо ознайомитись одним із заданих ISO 45001:
ISO 45001 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги» — це перший у світі міжнародний стандарт охорони здоров’я та безпеки праці (OH&S), дотримання вимог якого допомагає зменшити рівень професійної захворюваності та кількості випадків, що призводять до виробничих травм.
Стандарт являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт. Використання ISO 45001 дозволяє організації активно підвищувати свої показники з охорони праці та статистику щодо професійних захворювань.
КОМУ ПОТРІБЕН СТАНДАРТ ISO 45001
Стандарт ISO 45001 може бути адаптований для застосування широким колом організацій незалежно від галузі чи характеру бізнесу, включаючи:
• великі промислові підприємства;
• підприємства середнього і малого бізнесу;
• некомерційні, благодійні, державні організації.
Сертифікація на відповідність вимогам ISO 45001 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльності яких передбачаються роботи підвищеної небезпеки та може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства тощо.
Наявність сертифікату відповідності ISO 45001 суттєво спростить взаємовідносини з партнерами для компанії, які планують вихід на закордонний ринок, адже стандарт ISO 45001 є визнаним у всьому світі та встановлює єдиний для всіх підхід до управління охороною здоров’я і безпечністю праці.
ЦІЛІ ТА МЕТА СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001
Основним призначенням стандарту ISO 45001 є допомога у побудові такої системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, функціонування якої сприяло б попередженню виробничого травматизму і професійних захворювань в компанії. Основу стандарту ISO 45001 складає:
• важливість лідерства та сприяння керівництва ефективному функціонуванню системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці;
• застосування ризик-орієнтованого мислення, що дозволяє ідентифікувати небезпеки та контролювати ризики для здоров’я персоналу;
• використання процесного підходу, що забезпечує ефективність роботи системи та допомагає на практиці реалізувати безперервне поліпшення процесів.
Завдяки дотриманню вимог стандарту компанія можу досягти:
• зменшення аварій та нещасних випадків на робочому місці;
• зниження витрат, пов’язаних з розслідуванням інцидентів та компенсаціями, виплатою штрафів, ліквідуванням наслідків аварій;
• створення культури охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення ефективності роботи персоналу;
• підсилення зобов’язання керівництва активно впливати на покращення показників охорони праці та здоров’я працівників.
ПЕРЕВАГИ СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001
Завдяки сертифікації системи менеджменту професійної безпечності і охорони здоров’я згідно вимог стандарту ISO 45001 компанія отримує можливість демонструвати:
• дотримання всіх нормативно-правових вимог щодо охорони праці;
• відповідальний підхід до організації робочих місць та створення безпечних умов праці;
• піклування про здоров’я та безпеку працівників і відвідувачів;
• підвищення авторитету за рахунок зниження професійних ризиків і створення іміджу надійного роботодавця;
• прагнення до постійного поліпшення діяльності в аспекті охорони здоров’я та безпеки праці
ЕТАПИ СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001
Найкращий спосіб продемонструвати, що компанія відповідає критеріям стандарту ISO 45001 – пройти процедуру сертифікації незалежним і вповноваженим органом. Ті організації, які керувалися в своїй діяльності вимогами OHSAS 18001, можуть шляхом нескладних змін і доопрацювань привести свою систему у відповідність ISO 45001 та отримати сертифікат як офіційне підтвердження дотримання всіх вимог стандарту.
Процедура сертифікації передбачає кілька етапів:
Перший етап — направлення заявки до органу, компетентного в питанні сертифікації за стандартом ISO 45001; після призначення аудиторів та погодження дат наступає перехід до другого етапу.
Другий етап — аудит документації, в ході якого перевіряються вимоги стандарту відображені в документах системі управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Третій етап – аудит підприємства на місці, огляд робочих місць та спостереження за перебігом процесів в організації.
За підсумками аудиту оголошують всі виявлені невідповідності — відхилення від вимог стандарту, норм, інструкцій, а також узгоджуються способи та терміни їх усунення. Якщо компанія у встановлений строк усуває зазначені зауваження – сертифікаційний орган приймає рішення про видачу сертифікату.
Сертифікат видається з терміном дії протягом трьох років, але за умови підтвердження відповідності стандарту не рідше, ніж один раз на рік шляхом повторного проходження незалежного аудиту.
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СТАНДАРТУ ISO 45001
В умовах конкуренції все більше компаній вибирають для співпраці організації, які демонструють ефективний менеджмент, відповідальність, готовність забезпечити надання послуг чи товарів без простоїв, пов’язаних з аваріями та нещасними випадками.
Для задоволення ринкових потреб та спрощення партнерських відносин Міжнародною організацією із стандартизації (ISO) за участю експертів з понад 70 країн було розроблено стандарт ISO 45001, в якому враховано вимоги стандарту OHSAS 18001, національних трудових стандартів, чинних директив, керівних принципів Міжнародної організації праці та кращі концепції менеджменту. Стандарт був опублікований 12 березня 2018 та за короткий проміжок часу набув достатньо широкої популярності.
ОСТАННЯ РЕДАКЦІЯ СТАНДАРТУ ISO 45001
ISO 45001 прийшов на зміну стандарту OHSAS 18001 (з урахуванням трирічного перехідного періоду). Це означає, що організаціям, сертифікованим за стандартом OHSAS 18001, необхідно перейти на стандарт ISO 45001 до березня 2021 року.
Мета нового документу ідентична тій, яка стояла перед OHSAS 18001, але на відміну від попереднього стандарту, в ISO 45001 враховані сучасні підходи для систем менеджменту (ризик-орієнтований підхід, важливість лідерства), введено поняття контексту організації, включені вимоги до аутсорсингу та управління змінами.
Стандарт ISO 45001 викладений в такій же структурі високого рівня, що й інші стандарти системи управління ISO, такі як ISO 9001 (управління якістю) та ISO 14001 (екологічний менеджмент). Цей факт суттєво спрощує інтеграцію кількох стандартів в одну систему менеджменту, що робить можливим направити зусилля керівництва компанії в одне русло.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2021 10:31
Вирішення:
Шановний Учаснику, Дякуємо за Ваше звернення. Дане оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт з реконструкції повністю відповідає законодавству України, зокрема ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає як інформацію, що обов’язково зазначається в оголошенні так і зазначення іншої інформації.
Водночас, в п. 14 Оголошення вказано „У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів»
Вимога щодо наявності в Учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», - це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зауважити, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару, виконаних робіт чи наданих послуг. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, та послуг,яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з набранням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Стандарт ISO 45001:2018 офіційно опублікований 3 березня 2018 року. Стандарт ISO 45001 — це збірник найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Тому, підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість:
зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; o зменшити витрати на лікарняні і страхові виплати;
підвищити лояльність співробітників, що зменшить плинність кадрів і підвищить продуктивність праці;
зміцнити імідж компанії;
бути готовим до перевірок контролюючих органів, що зменшує можливість отримання штрафів.
Замовник вважає, що наявність у Учасника, а в перспективі у Учасника – Переможця Стандарту ISO – гарантує доведене результативне функціонування на підприємстві системи управління якості, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці, а також засвідчує, що систему управління якістю, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці, впроваджену на підприємстві - було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. Таким чином, Учасник торгів підтверджує свою здатність надавати Замовнику послуги, які задовольняють його вимогам. А вимоги Замовника базується виключно на прагненні гідної охорони праці та техніки безпеки на робочих місцях, а також уникнення смертельних випадків і виробничі травм на виробництві.
Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак в оголошенні та відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні