-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Феодосія Печерського в с. Ходосівка Обухівського району Київської області
Завершена
3 615 958.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 159.59 UAH
мін. крок: 1% або 36 159.59 UAH
Період уточнення:
14.07.2021 18:25 - 22.07.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо дозволів
Номер:
855414ee6d864c4288ea3353b9ca34ae
Дата опублікування:
19.07.2021 18:49
Опис:
Просимо розтлумачити положення тендерної документації.
В Додатку № 1 до ТД замовник просить надати:
копії дозвільних документів виробника на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу).
Тож виникає питання:
Замовник просить і дозвіл на викиди і рішення уповноваженого органу про надання такого дозволу? Чи він розуміє під наведеним речення один з будь-яких документів, що дає право на викиди забруднюючих речовин?
Якщо вимагається і рішення і дозвіл, просимо вказати - яким має бути це рішення і які реквізити містити.
Мусимо зазначити, наприклад, що перелік дозволів на викиди забруднюючих речовиин є відкритим. Наприклад сайт https://ecodep.kyivcity.gov.ua/ у розділі діяльність.
Яка мета вимагати рішення про надання дозволу, якщо справжність дозволу підтверджуєтсья офіційними даними, а сам дозвіл надається у складі пропозиції?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Ваші зауваження будуть враховані та внесені необхідні зміни
Дата відповіді:
21.07.2021 15:29
Відповідь надана
Щодо відповіді про аналогічний договір
Номер:
c858ce41d89046a68b66596dbade3192
Дата опублікування:
19.07.2021 18:26
Опис:
код даної закупівлі 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - це не єдиний код ДК, за яким виконуються роботи з будівництва, ремонту і реконструкції доріг, асфальтового покриття.
Визначальним в досвіді виконання аналогічного договору, як Ви вже зазначали, не є конкретне формулювання предмета закупівлі. Тобто, суть критерію за п. 3 ч. 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» є мета пересвідчитися, що учасник виконував роботи, аналогічні (подібні ) до тих, які планується виконати за даною закупівлею. Тобто, визначальними в аналогічних договорах є саме роботи, їх характер, процес тощо, незалежно коду ДК.
На користь цього свідчать наступні положення законодавства і будівельних стандартів.
Порядок визначення предмета закупівлі (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#Text ) у пункті 4 встановлює:
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Пункти 5.2.1 – 5.2.7 ГБН Г.1-218-182:2011 містять перелік видів робіт, які можуть входити до капітального ремонту доріг. Не всі, перелічені у ГБН, роботи входять до даного предмету закупівлі, а також, можуть не всі такі роботи входити до закупівлі робіт за аналогічним договором.
При цьому, ані ГБН, ані інше законодавство не встановлює жорсткого зв’язку конкретних видів робіт з певним найменуванням коду ДК Єдиного закупівельного словника. Такий код обирається замовником відповідно до виду (товар, робота чи послуга), а також загальної назви об’єкту, що закуповується. Така назва при однаковому об’єкті закупівлі може відрізнятися щоразу, з огляду на співзвучність назви об’єкту і назвою коду тощо. Словник містить у собі широкий асортимент кодів, які можна обрати для одного і того ж предмета закупівлі (для однієї і тої ж роботи).
Обмеження вимог про надання аналогічного договору за кодом 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - є помилкою та дискримінацією.
ЗУ «Про публічні закупівлі» та жоден інший закон не пов’язує аналогічність договору з кодом ДК поточної закупівлі.
Для прикладу приводимо коди ДК Єдиний закупівельний словник, по яким можуть виконуватися роботи, що аналогічні ти, які планується закуповувати у даній процедурі.
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
45000000-7 Будівельні роботи
45213300-6 Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури
45213310-9 Будівництво об’єктів інфраструктури дорожнього транспорту
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
45233100-0 Будівництво шосе, доріг
45233120-6 Будівництво доріг
45233126-8 Будівництво багаторівневих дорожньо-транспортних вузлів
45233140-2 Дорожні роботи
45233200-1 Влаштування різних видів дорожнього покриття
45233220-7 Влаштування дорожнього покриття
Та інше.
Просимо уточнити вашу відповідь у системі Prozorro і вважати аналогічними договори, які відповідають предмету закупівлі, або предметами яких будуть - «Капітальний ремонт доріг», «капітальний ремонт асфальтового покриття» та інший синонімічний ряд – незалежно від вказаного коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Відповідь:
Добрий день! Звертаю вашу увагу що тендерна документація не містить вимог що до надання аналогічного договору за кодом закупівлі! У відповіді на попереднє запитання код був запропонований задля конкретизації питання, оскільки код даної закупівлі 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе є найпоширенішим для аналогічного виду робіт, що в свою чергу розширює коло бажаючих прийняти участь у закупівлі.
Також хочу внести уточнення, що до порядку визначення предмета закупівлі, окрім Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020р. № 708 Замовники керуються Наказом Мінекономрозвитку № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» який вказує що у разі визначення предмета закупівлі – роботи зазначається інформація щодо: коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника згідно абзацу 5, пункту 13. Відповідно задля уникнення правопорушень при визначенні предмета закупівлі Замовники використовують виключно показники з другої по п’яту цифру Єдиного закупівельного словника незважаючи на більш детальну ієрархію словника.
Отже вважати аналогічними договори, які відповідають предмету закупівлі або предметами яких будуть - «Капітальний ремонт доріг», «капітальний ремонт асфальтового покриття» та інший синонімічний ряд – незалежно від вказаного коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», але виключно за показником другої - п’ятої цифр відповідно до законодавства.
Дата відповіді:
22.07.2021 18:14
Відповідь надана
Договори
Номер:
dee1eead06ad4964aa718857c47b26e5
Дата опублікування:
15.07.2021 14:35
Опис:
Доброго дня. Ви вимагаєте щоб Аналогічний договір підтверджував досвід Учасника по улаштуванню дорожнього покриття з асфальтобетонних сумішей на суму договору не менше ніж очікувана вартість закупівлі.
Чи буде задоволено цю вимого ТД, якщо учасник подасть декілька договорів, які сумарно за додаванням їх вартості не менше ніж очікувана вартість закупівлі (при цьому кожен окремий договір менше суми закупівлі)?.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше звернення. Шановний Учаснику! Встановлення даної вимоги обґрунтовано тим, що виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття є досить складним та відповідальним видом робіт. Оскільки очікувана вартість закупівлі не перевищує середньостатистичну вартість за даним обсягом та складністю виконання серед аналогічного виду закупівель, вважаємо що у Виконавця за видом його діяльності та практики є хоча б один Договір вартість якого перевищує очікувану вартість закупівлі, виконаний в повному обсязі дія якого закінчена.
Дата відповіді:
19.07.2021 17:27
Відповідь надана
Строки
Номер:
59f77128df9b478f81525cbbd1cb4f4a
Дата опублікування:
15.07.2021 14:30
Опис:
Доброго дня, Шановний замовнику. Просимо уточнити – з якої дати відраховувати останні два роки, в яких укладено аналогічні договори. Тобто аналогічними вважаються договори, що укладені з 01.01.2019 по 31.12.2020 року, чи протягом якогось іншого періоду?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику!
Вдячні вам за питання!
Звертаємо вашу увагу, що у пункті 3.1, Додатку 1 до Тендерної документації зазнначено : «Аналогічним вважається повністю виконаний договір з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі укладений впродовж останніх двох років відносно дати оголошення процедури закупівлі».
Дата відповіді:
19.07.2021 16:47
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
fa89d09a31f64eebadbb8d73d44be9f2
Дата опублікування:
15.07.2021 14:25
Опис:
Доброго дня. Просимо роз’яснень щодо термінів, вжитих у Додатку 1 Тендерної документації.
Замовником визначено, що Аналогічним вважається повністю виконаний договір з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі.
Що розуміється під поняттям вулично-дорожня мережа? Предмети договорів часто за текстом різноманітні, хоча суть робіт може бути однакова. Назва предмету договору залежить від волі замовника, з яким укладався такий договір. Це, наприклад, «капітальний ремонт дороги», «капітальний ремонт дорожнього покриття», «капітальний ремонт асфальтового покриття» «відновлення (ремонт) дорожнього покриття» тощо.
Тож хочемо прояснити – чи має значення у даному випадку конкретна назва предмету договору «з капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі» чи предметом аналогічного договору може бути «капітальний ремонт дороги», «капітальний ремонт дорожнього покриття»?
Відповідь:
Добрий день, шановний учасник!
Дуже вдячні вам за питання!
При визначенні предмету закупівлі Замовник керувався наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020р. № 708, яким впроваджено Порядок визначення предмета закупівлі.
Оскільки у Законі України «Про публічні закупівлі» немає чіткого визначення що таке «аналогічний договір», то замовнику дозволяється встановити у тендерній документації власне визначення «аналогічного договору», а також певні вимоги щодо того, який саме договір буде вважатися аналогічним.
Назва аналогічного договору звичайно має значення, але не обмежується формулюваннями «Капітальний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі», тобто взяти участь у Процедурі можуть всі учасники з наявними виконаними аналогічними договорами предметами яких будуть - «Капітальний ремонт доріг», «капітальний ремонт асфальтового покриття» та інший синонімічний ряд* відповідно до коду закупівлі 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
*Синонімічний ряд — це група слів, що об'єднані спільним основним значенням
Дата відповіді:
19.07.2021 16:45