-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Феодосія Печерського в с. Ходосівка Обухівського району Київської області
Завершена
3 615 958.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 159.59 UAH
мін. крок: 1% або 36 159.59 UAH
Номер:
50f6446754ca455d9d267be74c00cd74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-15-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2021 00:00
Період моніторингу:
15.09.2021 16:15 - 07.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 № 529
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
15.09.2021 № 529
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-07-14-003911-b 14.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24 № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27.09.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.07.2021 № 19 зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», ТОВ «ЄВРОДОР2», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ–ВР» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2021 № 21, від 06.08.2021 № 22 повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2021, договір від 06.09.2021 № 06-09-Ш, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 17.09.2021.
Аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником 23.07.2021 надано роз’яснення на вимогу про усунення порушення, опубліковане 19.07.2021, чим порушено частину 1 статті 24 Закону № 922-VIII, а саме: замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
30.09.2021 13:10 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
31d456e9f4774863bcbb54949d72f1aa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2021 08:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
603a61e4674d448b9aedde8e55260296
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
17.09.2021 17:01
Опис:
На виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичними рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства затверджених наказом Міністерством економіки України від 17.08.2020 № 1572
Строк виконання робіт: до 31 жовтня 2021 включно. Обсяг предмета закупівлі, розраховано відповідно до розробленої проектно- кошторисної документації на основі локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 на дорожні роботи «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Феодосія Печерського в с. Ходосівка Обухівського району Київської області». (Додається)
Роботи з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів, які відповідно до законодавства є об'єктами будівництва, проводяться відповідно до вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено відповідно до п. 2.6. Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154.».
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: згідно з Кошторисом на 2021р, КТПК 0217461 – Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету за КЕКВ 3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів – 15 100 000,00 грн, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, спрямовані на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами у 2021р.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмету закупівлі складає – 3 615 958,60 грн. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. За результатами розгляду кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, загальна кошторисна вартість об’єкта будівництва (відповідно до експертного звіту станом на 31 травня 2021 року) складає – 3 830 053,00 грн, у тому числі будівельні роботи – 3 011 000,00 грн, та інші витрати – 819 053,00 грн. Очікувана вартість розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://feodosiivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-14-41-24-06-05-2021/»