• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Аналізатор гематологічний DF-50 або еквівалент в комплекті зі стартовим набором реактивів, код ДК 021:2015 -38432000-2, Аналізатор сечі CITOLAB READER 300 або еквівалент в комплекті зі стартовим набором тест-смужок (на 200 аналізів), LS-1100, код ДК 021:2015 -38432000-2, Закупівля товару за цим Договором здійснюється в рамках реалізації проекту «Медицина кожного дня»)

Торги не відбулися

461 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 307.70 UAH
Період уточнення: 13.07.2021 15:05 - 19.07.2021 00:00
Відповідь надана

Медико-технічні вимоги

Номер: 62f579fefe52422590789325c16d2de3
Дата опублікування: 18.07.2021 15:27
Опис: ЗАМОВНИК!!! На якій підставі ви ігноруєте наші звернення в частині проведення закупівдлі конкретних аналізаторів та прописуєте технічні характеристики виключно одного прибору одного виробника?? В чому полягає конкуренція при проведенні закупівлі? Ви впевнені що повторно будуть приймати участь ті ж самі учасники та пропонувати ту ж саму продукцію. Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником буде безпідставно відхилена наші звернення та не задоволені законні вимоги , то в свою чергу учасник буде звертатися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України та Антимонопольного комітету України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення.
Відповідь: Шановний учасник! Уважно вивчивши ваше звернення повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашому зверненні не відповідають дійсності, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи на зазначене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати тендерні пропозиції? Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", що і міститься у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, жодна норма дтендерної документації не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Дата відповіді: 19.07.2021 17:21