• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в приміщеннях 2-го і 3-го корпусів КП “Хмельницька інфекційна лікарня” Хмельницької міської ради, що знаходиться по вул. Сковороди, 17 в м. Хмельницькому

Завершена

1 032 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 164.50 UAH
Період уточнення: 09.07.2021 14:37 - 17.07.2021 00:00
Відповідь надана

технічна специфікація

Номер: 230fd410ee7f44a0a5e14b1adf8bde24
Дата опублікування: 14.07.2021 10:45
Опис: Вимагаємо надати робочий проект або специфікацію обладнання та матеріалів з робочого проекту, для правильного розрахунку пропозицій. Надана інформація в Додатку "Технінчні вимоги" недостатня.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що всі розрахунки, в тому числі обладнання та матеріали, висвітлені в Додатку 2 тендерної документації, інших документів в Замовника не має. Крім того висвітленого технічного завдання більш чим достатньо для здійснення усіх необхідних розрахунків для можливості здійснення встановлення пожежної сигналізації. Нажаль інших розрахунків надати Вам не можемо.
Дата відповіді: 19.07.2021 16:15
Відповідь надана

лист від ДСНС

Номер: 1067e8b84fd246be83013628c6d0868f
Дата опублікування: 14.07.2021 10:41
Опис: Вимога: Учасник повинен надати лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницької області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницької області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт. Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, де монтаж здійснюватися за рахунок державних органів, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів!Тому, просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Доброго дня!!! За розглядом Вашої вимоги повідомляємо наступне. Умовами тендерної докуметації передбачено, що Учасник закупівлі повинен надати в складі пропозиції лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницької області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт. Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог тендерної доекументації, адже будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом. Крім того, для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій та представників третьої сторони тощо. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Враховуючи вищевикладене, з метою контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами як Замовником торгів прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо медичного закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Дата відповіді: 19.07.2021 16:14
Відповідь надана

працівники

Номер: 2d5e25673df646c68fd54f3a2bcb7e19
Дата опублікування: 14.07.2021 10:37
Опис: Шановний Замовнику! В Тендерній документації встановлена вимога: "2.3. Середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних послуг з монтажу пожежної сигналізації (інженерно-технічних працівників) — не менше 5 осіб. Середньо облікова кількість працівників підтверджується наданим сканованим фінансовим звітом в фіскальну службу з електронним підписом та відміткою про прийняття звіту (форма №1 або 1-м) за 2020 р.". Підскажіть, будь ласка, а яким це чином фінансова звітність підприємства підтверджує наявність працівників? По вашому, ми своїх працівнивників повинні віднести до необоротних, чи оборотних активів? Можливо ви мали на увазі іншу звітність, саме ту що підтверджує наявність працівників, а не фінансові можливості компанії? Просимо уважно розглянути вашу вимогу та внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику! Фінансова звітність підприємства підтверджує СЕРЕДНЬО ОБЛІКОВУ кількість працівників, а також фінансові можливості компанії. Отже щоб проконтролювати середньо облікову кількість штатних працівників нам достатньо фінансового звіту (форма №1 або 1-м). Крім того Замовником будуть внесені зміни до ТД та скоригований вказаний пункт.
Дата відповіді: 19.07.2021 16:14
Відповідь надана

кількість працівників.

Номер: 736591017d3c44648c787036484a3cce
Дата опублікування: 14.07.2021 10:33
Опис: Шановний Замовнику! В Тендерній документації встановлена вимога: "2.3. Середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних послуг з монтажу пожежної сигналізації (інженерно-технічних працівників) — не менше 5 осіб. Середньо облікова кількість працівників підтверджується наданим сканованим фінансовим звітом в фіскальну службу з електронним підписом та відміткою про прийняття звіту (форма №1 або 1-м) за 2020 р.". Підскажіть, будь ласка, а яким це ви нормативно-правовим актом керувалися, коли встановлювали цю вимогу???? На підставі чого ви вимагаєте наявність в учасників працівників не менше 25 осіб? А чому саме 25? Чому не 15, або 30, або 50? Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник)+ керівник робіт. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив мінімальну кількість працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання щодо внесення змін до кількісного складу працівників повідомляємо, що встановлюючи вимоги до кількості робітників, ми виходили із наступних умов: 1) кошторисна трудомісткість (4447,84 люд-год) 2) терміни, необхідні для виконання робіт (до 31.12.2021р.); 3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю. Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує того, що Учасник, зможе цією мінімальною кількістю працівників освоїти (виконати) значні обсяги робіт, зокрема, обсягів згідно цієї закупівлі. Відповідно до розміру нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, що передбачені в прямих витратах (4447,84 люд-год) 2-є працівників будуть виконувати роботу 278 робочих днів. Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи вчасно і при цьому якісно. Таким чином, кількість працівників, заявлена в умовах оголошення про закупівлю, є об’єктивною вимогою яка визначена Додатком 2 Тендерної документації. Крім того ніхто не заважає Вам залучити необхідних працівників для можливості виконання робіт.
Дата відповіді: 19.07.2021 16:13
Відповідь надана

ліцензія

Номер: 220efc8f454d45be918d1f4dff260a8c
Дата опублікування: 14.07.2021 10:30
Опис: Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати: на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику. Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного прозначення чи Наказу про її видачу.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Вимоги до дозволів та ліцензій встановлювалися замовником з врахуванням специфіки технічного завдання та предмету закупівлі. Також хочемо зазначити що відподно до вимог п.1.7.4 ТД визначено, що Документи, які вимагаються від учасників умовами цієї ТД, але не передбачені для них чинним законодавством України, або законодавством країн учасників – нерезидентів України для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник – нерезидент України повинен надати на заміну відсутнього документу у складі тендерної пропозиції аналогічний документ (у випадку, якщо наявність такого документу передбачена законодавством країни учасника – нерезидента України), а також надати відповідне пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами документації чи надання аналогічного документу. Тобто відповідно до вказаної норми тендерної документації, Ви як учасник торгів можете надати в складі документації ліцензію яка відповідає тим же нормам, що визначені тендерною документацією та яка видається на сьогоднішній час з наданням листа або документа, що підтверджує правильність (чинність, законність) наданого Вами документа. Також вимогами тендерної документації, передбачена можливість залучення субпідрядних організаій, які мають необхідні документи, які передбачені тендерною документацією. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 19.07.2021 16:11