• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу в приміщеннях 2-го і 3-го корпусів КП “Хмельницька інфекційна лікарня” Хмельницької міської ради, що знаходиться по вул. Сковороди, 17 в м. Хмельницькому

Завершена

1 032 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 164.50 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 14:37 - 23.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 08f0e36798e14fa5a0f6335253e82175
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-007020-c.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, тендерною документацією Ви вимагаєте надати лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницької області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницької області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки учасники не повинні мати лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг. Згідно з пунктом 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 № 1052 «Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій» ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, проти димного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін. Таким чином, здійснення інспектування органом ДСНС України в Хмельницькій області здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення, тобто ДСНС зобов’язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції листа погодження від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки тендерної пропозиції до участі в закупівлі. Окрім того, роботи з інспектування, які передбачені предметом закупівлі, не потребують такого погодження, оскільки можуть здійснюватися і без наявності такого листа. При цьому, відсутність листа погодження не надасть ДСНС права відмовити в проведенні інспектування за даним об’єктом у межах компетенції. Тендерною документацією встановлена вимога щодо необхідності включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей саме ДСНС України в Хмельницькій області. Згідно Додатка И попередньої редакції ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» встановлено, що органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ 180/ІЕС 17020. При цьому 1 листопада 2019 року набрала чинності Зміна № 1 до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», згідно якої вилучено Додаток И даного ДБН. Таким чином, здійснення роботи з інспектування не обмежується тільки ДСНС України. Вимога щодо включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей лише органу ДСНС є дискримінаційною, оскільки не враховує можливість включення до складу комісії інших організацій, зокрема приватних. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу в наступній редакції: «Лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницької області або організації, яка має повноваження контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки, про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницької області або представників організації для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!!! За розглядом Вашої вимоги повідомляємо наступне. Умовами тендерної докуметації передбачено, що Учасник закупівлі повинен надати в складі пропозиції лист погодження від органу ДСНС України в Хмельницькій області про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, представників ДСНС України в Хмельницької області для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт. Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог тендерної доекументації, адже будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом. Крім того, для оцінки (перевірки) відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій та представників третьої сторони тощо. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Враховуючи вищевикладене, з метою контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами як Замовником торгів прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо медичного закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2021 18:04
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: febba1616aa94d26b840a701096154ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-007020-c.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Вимога: «Середньо облікова кількість штатних працівників повинна становити не менше 25 осіб, кваліфікованих працівників, що мають досвід виконання аналогічних послуг з монтажу пожежної сигналізації (інженерно-технічних працівників) — не менше 5 осіб. Середньо облікова кількість працівників підтверджується наданим сканованим фінансовим звітом в фіскальну службу з електронним підписом та відміткою про прийняття звіту (форма №1 або 1-м) за 2020 р.» Відповідно до п. 1.8 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої Наказом Державного комітету статистики України 28.09.2005 № 286 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 30 листопада 2005 р. за № 1442/11722, показник середньооблікової кількості штатних працівників використовується для визначення кількості зайнятих працівників за сферами економічної діяльності та ведення спостереження за змінами мобільності робочої сили. Суть його визначення полягає у тому, що зайнятий працівник враховується тільки один раз (за місцем основної роботи), незалежно від терміну трудового договору та тривалості робочого часу. Середня кількість працівників підприємства за період (місяць, квартал, з початку року, рік) визначається як сума таких показників: середньооблікової кількості штатних працівників; середньої кількості зовнішніх сумісників; середньої кількості працюючих за цивільно-правовими договорами. Тобто, середньооблікову кількість працівників фінансова звітність ніяким чином не підтверджує. Для надання послуги з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу необхідно виконувати кадрові вимоги відповідно до п.п. 14 та 15 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто, для надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу необхідно тільки два виконавця робіт та керівник робіт. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та викласти вимогу щодо наявності працівників у відповідності до вимог чинного законодавства України. Дякуємо!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання щодо внесення змін до кількісного складу працівників повідомляємо, що встановлюючи вимоги до кількості робітників, ми виходили із наступних умов: 1) кошторисна трудомісткість (4447,84 люд-год) 2) терміни, необхідні для виконання робіт (до 31.12.2021р.); 3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю. Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує того, що Учасник, зможе цією мінімальною кількістю працівників освоїти (виконати) значні обсяги робіт, зокрема, обсягів згідно цієї закупівлі. Відповідно до розміру нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, що передбачені в прямих витратах (4447,84 люд-год) 2-є працівників будуть виконувати роботу 278 робочих днів. Ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи вчасно і при цьому якісно. Таким чином, кількість працівників, заявлена в умовах оголошення про закупівлю, є об’єктивною вимогою яка визначена Додатком 2 Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2021 18:04
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 460111d97add421bbaac76254a43af82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-007020-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Підпунктом 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надати ліцензію на провадження робіт протипожежного призначення та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені технічним завданням. Відповідно до технічного завдання будуть здійснюватися роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, що є роботами підвищеної небезпеки. Відповідно до Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до ПОРЯДКУ видачі дозволів та виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – ПОРЯДОК) роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відноситься до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Просимо внести зміни до тендерної документації та надати учасникам можливість надавати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що не суперечить вимогам чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Вимоги до дозволів та ліцензій встановлювалися замовником з врахуванням специфіки технічного завдання та предмету закупівлі. Також хочемо зазначити що відподно до вимог п.1.7.4 ТД визначено, що Документи, які вимагаються від учасників умовами цієї ТД, але не передбачені для них чинним законодавством України, або законодавством країн учасників – нерезидентів України для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник – нерезидент України повинен надати на заміну відсутнього документу у складі тендерної пропозиції аналогічний документ (у випадку, якщо наявність такого документу передбачена законодавством країни учасника – нерезидента України), а також надати відповідне пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами документації чи надання аналогічного документу. Тобто відповідно до вказаної норми тендерної документації, Ви як учасник торгів можете надати в складі пропозиції ліцензію яка відповідає тим же нормам, що визначені тендерною документацією та яка видається на сьогоднішній час з наданням листа або документа, що підтверджує правильність (чинність, законність) наданого Вами документа. Також вимогами тендерної документації, передбачена можливість залучення субпідрядних організацій, які мають необхідні документи, які передбачені тендерною документацією. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Задоволено