-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція пам'ятного знака (братської могили) та прилеглої території по вул. Б. Хмельницького в м. Погребище Вінницької області
Завершена
9 781 249.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 97 812.49 UAH
мін. крок: 1% або 97 812.49 UAH
Період уточнення:
09.07.2021 10:14 - 16.07.2021 00:00
Відповідь надана
Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації
Номер:
81014802ad974e02b57627f96b8c1c12
Дата опублікування:
14.07.2021 16:10
Опис:
Доброго дня. Згідно зі змістом Оголошення Замовником передбачено наcтупне: «Скановану копію з оригінала документа в кольоровому вигляді кваліфікованого сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) має бути виданий працівнику Учасника за основним місцем роботи.». Така вимога є неправомірною, оскільки оголошена закупівля з реконструкції пам'ятного знака (братської могили) та прилеглої території по вул. Б. Хмельницького в м. Погребище Вінницької області за кодом класифікації за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (будівельні роботи, а не виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури. Для чого Вам сертифікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації для виконання будівельних робіт??? Згідно якого Закону чи нормативно-правового акту дана вимога??? Ще вкажіть наявність у працівника диплома про вищу освіту, виданого Київського національного університету культури і мистецтв, оскільки об’єкт реконструкції майже пам’ятка національного (місцевого) значення.
Відповідь:
За твердженням Скаржника, вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором є договір з виконання робіт на об’єктах культурної спадщини місцевого або національного значення) та наявність ліцензії (з усіма додатками) на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, де у переліку видів робіт (додатку до ліцензії) має бути вид робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам`яток культурної спадщини є дискримінаційними.
Замовник повністю заперечує проти вимог і доводів Скаржника та надає наступні пояснення.
Замовник зазначає, що при проведенні процедури закупівлі Замовник керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302- 06/3812-06.
Братська могила 642 радянських воїнів, загиблим при звільнені селища та навколишніх сіл є пам'яткою історії Погребищенського району (Охоронний номер 800 рішення про взяття під охорону № 313 від 10.06.1971 р.).
Відповідно до ЗУ «Про охорону культурної спадщини» за видами об'єкти культурної спадщини поділяються на: історичні - будинки, споруди, їх комплекси (ансамблі), окремі поховання та некрополі, місця масових поховань померлих та померлих (загиблих) військовослужбовців (у тому числі іноземців), які загинули у війнах, внаслідок депортації та політичних репресій на території України, місця бойових дій, місця загибелі бойових кораблів, морських та річкових суден, у тому числі із залишками бойової техніки, озброєння, амуніції тощо, визначні місця, пов'язані з важливими історичними подіями, з життям та діяльністю відомих осіб, культурою та побутом народів;
Згідно ст. 26 ЗУ «Про охорону культурної спадщини» у складі організаційно-функціональної структури підприємства - виконавця робіт з консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту, пристосування пам'яток мають передбачатися підрозділи та/або фахівці, які забезпечують виконання відповідних виробничо-технічних, виробничих функцій. Головний архітектор проекту, керівники та виконавці робіт повинні мати освітні та освітньо-кваліфікаційні рівні для проведення відповідних робіт.
Тому, враховуючи вимоги ЗУ «Про охорону культурної спадщини», Замовник передбачив вимоги до Учасників закупівлі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором є договір з виконання робіт на об’єктах культурної спадщини місцевого або національного значення) та наявність ліцензії (з усіма додатками) на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, де у переліку видів робіт (додатку до ліцензії) має бути вид робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам`яток культурної спадщини.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вимог Документації не було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому Документація Замовника є такою, що не потребує внесення змін.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, Замовник повністю заперечує проти доводів Скаржника стосовно того, що вимога щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором є договір з виконання робіт на об’єктах культурної спадщини місцевого або національного значення) та наявність ліцензії (з усіма додатками) на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, де у переліку видів робіт (додатку до ліцензії) має бути вид робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам`яток культурної спадщини є дискримінаційними.
Дата відповіді:
15.07.2021 12:30
Відповідь надана
Який хоронний номер пам`ятки культурної спадщини???
Номер:
c819e9c0c5bc4dcc88e20a283b832a0e
Дата опублікування:
14.07.2021 12:45
Опис:
Шановний Замовник, вкажіть, будь ласка, охоронний номер пам`ятки культурної спадщини національного чи місцевого значення об’єкту реконструкції.
Відповідь:
Братська могила 642 радянських воїнів, загиблим при звільнені селища та навколишніх сіл є пам'яткою історії Погребищенського району (Охоронний номер 800 рішення про взяття під охорону № 313 від 10.06.1971 р.).
Дата відповіді:
15.07.2021 12:26
Відповідь надана
4000000,00 грн обігових коштів
Номер:
19db75645c7d44daab63c29749c82217
Дата опублікування:
14.07.2021 11:15
Опис:
Приведіть у відповідність тендерну документацію! Згідно законодавства в тендерній закупівлі мало б бути ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ (при необхідності), а не вимога показувати залишки Підрядника на своєму розрахунковому рахунку. Тим більше, 4 000 000,00 грн так легко витратити за 50 днів до дати розкриття тендерних пропозицій, що інформація про кошти, які колись були на рахунки, ніяк не підтверджує спроможність Підрядника виконати будівельні роботи.
Відповідь:
Замовник зазначає, що при проведенні процедури закупівлі Замовник керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302- 06/3812-06.
Відповідно до умов договору в частині оплати, Замовник здійснює післяоплату за фактично виконані роботи, а отже підряднику доведеться розпочинати роботи на об’єкті Замовника за власні кошти.
Керуючись цими обставинами замовник встановив вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій виписки з банківського (-их) рахунку (-ів) або довідки про залишок коштів про наявність в Учасника обігових коштів у розмірі не менше 4 000 000 грн. (Чотири мiльйони гривень 00 копiйок) тому що у іншому випадку учасник не зможе виконати роботи що закуповуються.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 641 від 22.07.2020р. заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, визначених цією постановою.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вимог Документації не було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому Документація Замовника є такою, що не потребує внесення змін.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, Замовник повністю заперечує проти доводів Скаржника стосовно того, що вимога, щодо надання " надання учасниками у складі тендерних пропозицій виписки з банківського (-их) рахунку (-ів) або довідки про залишок коштів про наявність в Учасника обігових коштів у розмірі не менше 4 000 000 грн. (Чотири мiльйони гривень 00 копiйок) є дискримінаційною.
Дата відповіді:
15.07.2021 12:25
Відповідь надана
Довідка про залишок коштів про наявність в Учасника обігових коштів у розмірі не менше 4 000 000 грн
Номер:
664bdddc1a094348b2d3697aa7069e9d
Дата опублікування:
14.07.2021 10:24
Опис:
Доброго дня! Чи передбачене фінансування даного об’єкту будівництва в 2021 році??? Склалося враження, що Замовник хоче провести будівельні роботи за рахунок Підрядника-Переможця, вимагаючи 4 000 000,00 грн наявності обігових коштів на розрахунковому рахунку учасника. Чому не 6 000 000,00 грн чи 10 000 000,00 грн???
Відповідь:
Замовник зазначає, що при проведенні процедури закупівлі Замовник керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону Документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302- 06/3812-06.
Відповідно до умов договору в частині оплати, Замовник здійснює післяоплату за фактично виконані роботи, а отже підряднику доведеться розпочинати роботи на об’єкті Замовника за власні кошти.
Керуючись цими обставинами замовник встановив вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій виписки з банківського (-их) рахунку (-ів) або довідки про залишок коштів про наявність в Учасника обігових коштів у розмірі не менше 4 000 000 грн. (Чотири мiльйони гривень 00 копiйок) тому що у іншому випадку учасник не зможе виконати роботи що закуповуються.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 641 від 22.07.2020р. заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім випадків, визначених цією постановою.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вимог Документації не було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а тому Документація Замовника є такою, що не потребує внесення змін.
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене, Замовник повністю заперечує проти доводів Скаржника стосовно того, що вимога, щодо надання " надання учасниками у складі тендерних пропозицій виписки з банківського (-их) рахунку (-ів) або довідки про залишок коштів про наявність в Учасника обігових коштів у розмірі не менше 4 000 000 грн. (Чотири мiльйони гривень 00 копiйок) є дискримінаційною.
Дата відповіді:
15.07.2021 12:24