• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю – згідно тендерної документації. Джерело фінансування – кошти державного бюджету.

Торги не відбулися

2 185 248.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 852.48 UAH
Період уточнення: 07.07.2021 16:59 - 13.07.2021 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 40b9b6e03a5d46dc91519cb74cb3b842
Дата опублікування: 09.07.2021 12:42
Опис: З попередньої відповіді Учаснику не зрозуміло чи його прохання про внесення змін до ТД задоволено чи в його задоволенні Замовником відмовлено. Просимо Замовника надати чітку та обгрунтовану відповідь.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: - Добросовісна конкуренція серед учасників; - Максимальна економія, ефективність та пропорційність; - Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно. Відповідно до предмету закупівлі та п.5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник має на меті отримати послуги з Виготовлення технічної документації з повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Згідно з вимогами статей 20, 21 Закону України «Про оцінку земель» за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Стандартом СОУ ДКЗР 00032632 – 012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 червня 2009 р. №335 (надалі - Стандарт), визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів – складається із текстових та графічних матеріалів. Пунктом 3.2.16 Стандарту визначено, що до графічних матеріалів включають: 1) схему економіко-планувального зонування території міста; 2) схеми прояву локальних факторів оцінки; 3) картограму розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів. Графічні матеріали виконуються та передаються замовнику на паперових (та) електронних носіях відповідно до завдання на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Згідно п. 3.2.17 Стандарту схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000. Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись. Масштаб картографічного матеріалу, що друкується в процесі виконання грошової оцінки міста визначається згідно таблиці 3 Стандарту. Для опрацювання картографічної інформації в зазначених масштабах відповідно до переліку об’єктів вказаних в технічному завданні, замовник передбачає наявність у виконавця відповідної техніки, яка придатна для роботи з картографічною інформацією таких величин і масштабів. Додаткових коштів на опрацювання картографічної інформації не передбачається. Крім того, п.3.3.17 Стандарту встановлено вимоги щодо масштабів вихідного картографічного матеріалу створеного за результатами проведення нормативної грошової оцінки, враховуючи перелік об’єктів вказаних в технічному завданні, а саме їх розміри, замовник також передбачає наявність у виконавця відповідного технічного забезпечення. 2. Щодо надання рішень органів місцевого самоврядування про затвердження технічної документації, то повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації. Отже, результатом виконання робіт проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є затвердження технічної документації та внесення відомостей до системи Державного земельного кадастру. Підтвердженням якісного та своєчасного виконання робіт з проведення нормативної грошової оцінки і є копії рішень органів місцевого самоврядування. Прохання про внесення змін в ТД відхилено.
Дата відповіді: 12.07.2021 16:40
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії

Номер: dbd8ce21ce0e4575be6b2dd1ba86d13e
Дата опублікування: 08.07.2021 10:20
Опис: Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області оголошено закупівлю послуг з виготовлення технічної документації з повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (ДК 021:2015 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»). Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 1. В пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження наявності у нього МТБ необхідної для надання послуги. При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність обладнання, в тому числі сканеру формату А0 не менше 1 одиниці та принтера або плотер формату А0 не менше 1 одиниці. Учасник вважає, що дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі. Наявність у Учасників сканерів та плотерів іншого формату та виготовлення на ній необхідної землевпорядної документації не впливає на якість послуги , яка має бути надана за результатами укладеного договору. Звертаємо увагу Замовника, що чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності конкретного обладнання, необхідного для виготовлення землевпорядної документації. Зокрема, Стандартом державного комітету України із земельних ресурсів СОУ ДКЗР 00032632-012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 червня 2009 р. №335 (надалі - Стандарт), визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів – складається із текстових та графічних матеріалів. Пунктом 3.2.16 Стандарту визначено, що до графічних матеріалів включають: 1) схему економіко-планувального зонування території міста; 2) схеми прояву локальних факторів оцінки; 3) картограму розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів. Графічні матеріали виконуються та передаються замовнику на паперових (та) електронних носіях відповідно до завдання на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Згідно п. 3.2.17 Стандарту схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000. Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись. Масштаб картографічного матеріалу, що друкується в процесі виконання грошової оцінки міста визначається згідно таблиці 3 Стандарту. Тобто, ні в даному документі та ні в будь-якому іншому не визначено, що Виконавець послуги для виконання повинен використовувати техніку/обладнання певного формату. При цьому, знову звертаємо Вашу увагу, що формат плотера та сканера не впливає на якість послуги. Замовником в ТД не наведено підстави та обґрунтування наявності у Учасника саме такого переліку матеріально-технічної бази щодо наявності сканера та плотера формату А0. 2. Підпунктом 3.1. пункту 5 розділу ІІ ТД Замовником визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) *** договору (ів) (не менше 9 (дев’ять)) за 2019-2021 рр.., за якими було виготовлено не менше 9 (дев’ять) технічних документацій з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів по дев’яти окремих населених пунктах. Також Учасник разом з довідкою повинен надати аналогічний договір, зазначений в наданій учасником Довідці (з усіма додатками та додатковими угодами). Надається кожен аналогічний договір, зазначений учасником в Довідці згідно п.3.1.; позитивний лист відгук від Замовника про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором.(Не менше 3 (трьох) листів).; Висновок державної експертизи землевпорядної документації щодо кожного аналогічного договору, зазначеного учасником в Довідці згідно п.3.1. Висновок повинен бути позитивним або таким, зауваження по якому враховані (з відповідною відміткою у Висновку); копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження технічної документації, що була розроблена за аналогічним договором. Рішення надається щодо кожного аналогічного договору, зазначеного учасником в Довідці згідно п.3.1. Учасник вважає, що вимога Замовника про надання «рішення органу місцевого самоврядування про затвердження технічної документації, що була розроблена за аналогічним договором. Рішення надається щодо кожного аналогічного договору, зазначеного учасником в Довідці згідно п.3.1.» є дискримінаційною та такою, що не може бути надати в складі ТП. Дане твердження обґрунтовується тим, що рішення про затвердження технічної документації не є частиною такої технічної документації і орган місцевого самоврядування не зобов’язаний надавати такий документ розробнику документації. Крмі того, Замовник зазначив, що учасник повинен надати листи-відгуки від Замовників, що і є доказом належного надання послуги. Просимо Замовника внести зміни до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД щодо наявності у Учасника сканера та плотера формату А0, зазначивши про необхідність підтвердження та наявності протера та сканера без прив’язки до їх формату(розширення) та з підпункту 3.1 розділу 5 виключити вимогу щодо надання рішень органів місцевого самоврядування про затвердження технічної документації.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: - Добросовісна конкуренція серед учасників; - Максимальна економія, ефективність та пропорційність; - Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно. Відповідно до предмету закупівлі та п.5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник має на меті отримати послуги з Виготовлення технічної документації з повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Згідно з вимогами статей 20, 21 Закону України «Про оцінку земель» за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Стандартом СОУ ДКЗР 00032632 – 012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 червня 2009 р. №335 (надалі - Стандарт), визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів – складається із текстових та графічних матеріалів. Пунктом 3.2.16 Стандарту визначено, що до графічних матеріалів включають: 1) схему економіко-планувального зонування території міста; 2) схеми прояву локальних факторів оцінки; 3) картограму розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів. Графічні матеріали виконуються та передаються замовнику на паперових (та) електронних носіях відповідно до завдання на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Згідно п. 3.2.17 Стандарту схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000. Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись. Масштаб картографічного матеріалу, що друкується в процесі виконання грошової оцінки міста визначається згідно таблиці 3 Стандарту. Для опрацювання картографічної інформації в зазначених масштабах відповідно до переліку об’єктів вказаних в технічному завданні, замовник передбачає наявність у виконавця відповідної техніки, яка придатна для роботи з картографічною інформацією таких величин і масштабів. Додаткових коштів на опрацювання картографічної інформації не передбачається. Крім того, п.3.3.17 Стандарту встановлено вимоги щодо масштабів вихідного картографічного матеріалу створеного за результатами проведення нормативної грошової оцінки, враховуючи перелік об’єктів вказаних в технічному завданні, а саме їх розміри, замовник також передбачає наявність у виконавця відповідного технічного забезпечення. 2. Щодо надання рішень органів місцевого самоврядування про затвердження технічної документації, то повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації. Отже, результатом виконання робіт проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є затвердження технічної документації та внесення відомостей до системи Державного земельного кадастру. Підтвердженням якісного та своєчасного виконання робіт з проведення нормативної грошової оцінки і є копії рішень органів місцевого самоврядування.
Дата відповіді: 09.07.2021 12:09