• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування пожежної сигналізації Ліцею №15 Львівської міської ради на вул.Є.Патона,7(Капітальний ремонт)

Завершена

1 532 850.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 664.25 UAH
Період уточнення: 07.07.2021 13:39 - 03.08.2021 00:00
Відповідь надана

Працівники

Номер: 92aac83cd8c74989a46598727c513698
Дата опублікування: 12.07.2021 10:32
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2-х чоловік: електромонтер охоронно – пожежної сигналізації, а також налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (далі налагоджувальника КВПіА) не нижче 5-го розряду, які будуть здійснювати надання послуг. Надати підтверджуючі документи щодо отримання відповідної кваліфікації вказаних працівників, а також про проходження навчання (перевірка знань) по програмі пожежно – технічного мінімуму вищевказаних спеціалістів, що будуть задіяні (посвідчення та протокол). Підтверджуючі документи повинні бути видані не пізніше дати оголошення про закупівлю та дійсними до останнього дня поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). - Керівник робіт повинен мати посвідчення встановленого зразка про Навчання та перевірку знань закону України ”Про охорону праці”. Посвідчення повинне бути видане не пізніше дати оголошення про закупівлю та дійсним до останнього дня поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)." Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Таким чином, вимога про розряд електромонтера та налагоджувальника є незаконною та не відповідає вимогам чинного законодавства. У зв’язку з вищевикладеним, для уникнення дискримінації учасників просимо виключити припис щодо 5 розряду електромонтера та налагоджувальника, оскільки для виконання робіт, які ви закуповуєте, працівникам достатньо мати 4 розряд. Також вимога про Посвідчення, які повинні бути видані не пізніше дати оголошення та дійсним до останнього дня поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), тобто посвідчення на людей, які ми маємо видані 08 жовтня 2020 року та діють до 08 жовтня 2021 року, відповідно до Вашої документації не підходять, оскільки діють не до останнього дня поставки товарів. А отримати нові посвідчення ми також не можемо, оскільки є інша умова, вони повинні бути отримані не пізніше дати оголошення. Шановний Замовнику! Вимагаємо, внести зміни у документацію, відповідно до умов чинного законодавства!
Відповідь: Дякуємо за запитання, шановний Учаснику. Вимога щодо кваліфікаційних розрядів працівників, згідно тендерній документації вимагається виключно для налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) та не являється дискримінаційною. Замовник, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установлює кваліфікаційний критерій щодо наявності відповідної кваліфікації працівників. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, замовник вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими Законом та з дотриманням законодавства в цілому. Вказана вимога не пов’язана з критеріями Ліцензійних вимог, а випливає з необхідності допуску на об’єкт виконання робіт осіб вищої кваліфікації, з врахуванням практичного досвіду роботи за фахом та можливості якісного виконання робіт на об’єкті. В частині скарги щодо вимог про Посвідчення: Нормативними вимогами, та зокрема «Порядком затвердження програми навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням», затвердженим Наказом МВС України № 1021 від 05.12.2019 року визначено заходи та мінімальні стандарти до виду робіт, пов’язаного із закупівлею, що є складовою заходів протипожежної безпеки. Оскільки, період виконання робіт охоплює календарний період до 31.12.2021 року, а зазначені роботи, безпосередньо, вимагають дотримання Виконавцем встановлених Законом заходів протипожежної безпеки протягом вищевказаного періоду, та з метою уникнення протягом терміну дії Договору випадків не проходження Виконавцями пожежно – технічного мінімуму з різних підстав, передбачених згаданими порядками, у тому числі кадрових, Замовником закупівлі висунуто вищезазначену, оскаржувану Вами вимогу, яка в цілому як законодавчо, так і прямо пов’язано з предметом Договору і об’єктом виконання робіт, відповідає меті даної закупівлі та встановленим Законом вимогам. В частині скарги щодо дати видачі вищевказаних посвідчень не пізніше дати оголошення закупівлі, Ваша скарга не підлягає задоволенню у зв’язку з тим, що вказана вимога обґрунтовується метою участі в закупівлі учасників, які надають визначені предметом закупівлі роботи / послуги, протягом періоду своєї діяльності за відповідними класифікаторами виду економічної діяльності, забезпечити у такій діяльності безумовне дотримання встановлених Законами вимог щодо заходів протипожежної безпеки до оголошення даної закупівлі, маючи відповідних кваліфікаційних працівників (робітників) зі стажем роботи за професією, які зокрема, але не виключно, відповідають Ліцензійним вимогам.
Дата відповіді: 12.07.2021 12:26
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: e6e1086531814b8d8e722d8c38a0d0dc
Дата опублікування: 09.07.2021 10:55
Опис: Шановний замовнику. Хочемо зазначити, що відповідно до п. 5 Кодексу цивільного захисту населення "Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки". Тобто вимога Замовника дискримінує тих учасників, які мають посвідчення дійсне, наприклад з вересня 2020 до вересня 2021, оскільки вони не можуть виконати вимогу, щодо терміну дії посвідчення на весь період виконання робіт, проте не можуть зараз пройти нове навчання для продовження терміну дії посвідчення до кінця виконання робіт. Також, аналогічна ситуація з посвідченням керівника робіт про Навчання та перевірку знань закону України ”Про охорону праці”. Вимога щодо видачі посвідчення не пізніше дати оголошення про закупівлю та дійсним до останнього дня поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), дискримінує учасників які мають посвідчення дійсне до, наприклад вересня 2021 р. Проте Замовник не дає можливості проходження повторного навчання, щоб продовжити термін посвідчень до кінця періоду виконання робіт. ВИМАГАЄМО усунути зазначені вимоги, щодо періоду видачі посвідчень. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України
Відповідь: Шановний учаснику! Пожежно – технічний мінімум – це особливе профільне навчання осіб, трудова діяльність яких прямо або опосередковано пов’язана з підвищеною пожежною чи вибуховою небезпекою. Пожежно – технічний мінімум є складовою загальної програми вивчення заходів протипожежної безпеки і спрямований на покращення рівня обізнаності та практичних навичок і вмінь співробітників. Нормативними вимогами, та зокрема «Порядком затвердження програми навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням», затвердженим Наказом МВС України № 1021 від 05.12.2019 року визначено заходи та мінімальні стандарти до виду робіт, пов’язаного із закупівлею, що є складовою заходів протипожежної безпеки. Оскільки, період виконання робіт охоплює календарний період до 31.12.2021 року, а зазначені роботи, безпосередньо, вимагають дотримання Виконавцем встановлених Законом заходів протипожежної безпеки протягом вищевказаного періоду, та з метою уникнення протягом терміну дії Договору випадків не проходження Виконавцями пожежно – технічного мінімуму з різних підстав, передбачених згаданими порядками, у тому числі неправдивих, Замовником закупівлі висунуто вищезазначену, оскаржувану Вами вимогу, яка в цілому як законодавчо, так і прямо пов’язано з предметом Договору і об’єктом виконання робіт, відповідає меті даної закупівлі та встановленим Законом вимогам. В частині скарги щодо дати видачі вищевказаних посвідчень не пізніше дати оголошення закупівлі, Ваша скарга не підлягає задоволенню у зв’язку з тим, що вказана вимога обґрунтовується метою участі в закупівлі учасників, які надають визначені предметом закупівлі роботи / послуги, протягом періоду своєї діяльності за відповідними класифікаторами виду економічної діяльності, забезпечити у такій діяльності безумовне дотримання встановлених Законами вимог щодо заходів протипожежної безпеки до оголошення даної закупівлі, маючи відповідних кваліфікаційних працівників (робітників) зі стажем роботи за професією, які зокрема, але не виключно, відповідають Ліцензійним вимогам.
Дата відповіді: 09.07.2021 15:11
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 79ba09dd09fd42038bce2daa1a0db328
Дата опублікування: 09.07.2021 09:53
Опис: Шановний замовнику. Вимагаємо усунути вимогу, щодо наявності в учасника налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (далі налагоджувальника КВПіА) не нижче 5-го розряду, оскільки вона суперечить Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів Українивід 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до вказаних ліцензійних умов, вимагається наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Повідомляємо, що дана вимога не містить дискримінаційного характеру. Адже Замовник, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установлює кваліфікаційний критерій щодо наявності відповідної кваліфікації працівників. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також, замовник вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими Законом та з дотриманням законодавства в цілому. Вказана вимога не пов’язана з критеріями Ліцензійних вимог, а випливає з необхідності допуску на об’єкт виконання робіт осіб вищої кваліфікації, з врахуванням практичного досвіду роботи за фахом та можливості якісного виконання робіт на об’єкті.
Дата відповіді: 09.07.2021 15:35