• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу, управління евакуюванням людей та системи передавання тривожних сповіщень

Обсяг робіт згідно додатку 6 «Технічне завдання».

Завершена

387 418.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 937.09 UAH
Період уточнення: 06.07.2021 12:10 - 12.07.2021 00:00
Відповідь надана

свідоцтва спеціального навчання

Номер: df1ff26264fe4b44a3279ee238496bd5
Дата опублікування: 09.07.2021 18:42
Опис: Шановний Замовнику! В Тендерній документації встановлена вимога: свідоцтва про проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Чим регламентована дана вимога? Надайте, будь ласка, посилання на нормативно-правовий акт, в якому зазначено, що учасники повинні проходити якесь навчання додаткове та отримувати на працівників якісь свідоцтва якогось "спеціального навчання"? Працівники, які залучаються до робіт з виконання монтжаних робіт систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень і так мають відповідну технічну освіту та кваліфікацію, яку отримали у відповідних навчальних закладах. Більше того, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльностіз надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 чітко встановлені кваліфікаційні вимоги до працівників, і там немає жодних свідоцтв про проходження спеціального навчання. Прохання внести зміни в документацію, видалити вказану вимогу, як таку що є дискримінаційною. В іншому випадку, будемо змушені звертатися до АМКУ за захистом наших інтересів.
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі" встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Вимога щодо надання свідоцтва про проходження спеціального навчання з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. Стосовно того, що на Вашу думку зазначена вимога є дискримінаційною, повідомляємо, що зазначена вимога стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не може бути дискримінаційною, адже отримати свідоцтва про проходження спеціального навчання може будь-який працівник учасника. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді: 13.07.2021 15:10
Відповідь надана

КЕП

Номер: fb387a2b383e490ca49392fb6cafebbf
Дата опублікування: 09.07.2021 10:41
Опис: В примітках до Додатку №3 зазначено «всі документи (за винятком оригіналів виданих Учаснику іншими установами або нотаріально завірених копій), повинні бути завірені відповідно до вимог цієї Документації та посвідчені КЕП». У той же час у п. 1 Розділу ІІІ вимагається «Тендерна пропозиція має бути завірена шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.» А також вимагається надання «завірених належним чином» копій, що значить наступне: «документи, завірені Учасником (юридичною/фізичною особою) з проставленням словосполучення «згідно з оригіналом», з відомостями щодо посади уповноваженої особи, яка завірила документ, її прізвище та ініціали, відбиток печатки Учасника (за наявності).». Якщо ми як учасник, подаємо скановані та підписані документи у вигляді pdf файлів та на всю пропозицію в цілому буде накладено КЕП – це буде помилкою у розумінні Замовника, з огляду на вищезазначені вимоги??
Відповідь: Якщо Учасник подає скановані та підписані з відбитком печатки (у разі використання печатки) документи у вигляді PDF файлів та на всю пропозицію в цілому буде накладено КЕП- це не є помилкою.
Дата відповіді: 13.07.2021 15:08
Відповідь надана

Уточнення додатків

Номер: 715811df3f384c148420e9af797b02dc
Дата опублікування: 09.07.2021 10:40
Опис: У Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» зазначено: «Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Шановний Замовнику в даній закупівлі проект договору викладено у Додатку №5 («Додаток 5 до тендерної документації), але ніяк не Додаток №6. Внесіть зміни в тендерну документацію.
Відповідь: У Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» виникла описка. В реченні «Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» фразу «до Додатку №6» замінено на «до Додатку №5».
Дата відповіді: 13.07.2021 15:07
Відповідь надана

уточнення вимог

Номер: ce16b61835cd4319abc99866e86cccd7
Дата опублікування: 09.07.2021 10:40
Опис: У п.6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено: «Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, про що учасник додатково....» Що «учасник додатково»? Шановний Замовник допишіть речення або відредагуйте, будь ласка, «приховану» вимогу/довідку.
Відповідь: В П.6 розділу ІІІ Тендерної документації виникла описка. Речення «Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, про що учасник додатково.» замінити на «Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, про що учасник додатково повідомляється.» Наголошуємо, що вимог щодо подання цих документів учасниками в тендерній пропозиції тендерною документацією не передбачено.
Дата відповіді: 13.07.2021 15:06
Відповідь надана

Сертифікати.

Номер: aff7fdd8bdd04d7883ec3bbb6ffda53d
Дата опублікування: 08.07.2021 12:43
Опис: Шановний Замовнику! Ми також розділяємо з Вами бажання виконанти роботи належної якості і з не менш якісного обладнання. Проте, наявність Сертифікату ISO «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» щодо електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації Учаснику разом зі звітом аудиту та Сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації Учаснику разом зі звітом аудиту, не підтверджують ні якості матеріалів чи обладнання, а ні тим більше робіт! Оскільки дані Сертифікати підтверджують відповідну організацію роботи БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА ПІДПРИЄМСТВІ!!! Та не підтверджують і не гарантують якості робіт, передбачених у Вашій закупівлі. Зверніть увагу на існуюючу практику закупівель такого типу виконання робіт, навіть у Вашому регіоні. ЛИШЕ ДОСВІД ТА КВАЛІФІКОВАНІ ПРАЦІВНИКИ ВИКОНАВЦЯ - ГАРАНТУВАТИМУТЬ ВАМ ВЧАСНЕ І ЯКІСНЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ!
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо кваліфікаційних вимог в тендерній документації сьогодні 08.07.2021 р. Вам була надана відповідь з обґрунтуванням такого рішення Замовника.
Дата відповіді: 08.07.2021 15:26
Відповідь надана

Сертифікати

Номер: 30ac6c9921404cacb04d584d80aa286c
Дата опублікування: 07.07.2021 13:32
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, на підставі чого Ви вимагаєте наступні сертифікати: Сертифікат ISO «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» щодо електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації Учаснику разом зі звітом аудиту. Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації Учаснику разом зі звітом аудиту? Згідно чинного законодавства, для надання послуги Послуги з встановлення та налагодження системи пожежної сигналізації, мовного оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та системи передавання тривожних сповіщень комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №7 «Волиняночка» міста Володимира-Волинського 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування», наявність даних сертифікатів не вимагається. Просимо вимоги щодо наявності даних сертифікатів виключити із тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Разом з тим, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, враховуючи специфіку предмета закупівлі з метою отримання кваліфікованого, якісного та безпечного виконання робіт.
Дата відповіді: 08.07.2021 12:14