• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Нове будівництво модульної твердопаливної котельні (альтернативне резервне паливо), для опалення будівлі загальноосвітньої школи I-III ст. Очеретинського НВК та будівлі басейну, розташованих за адресою: Донецька обл., Ясинуватський р-н, смт. Очеретине, вул. Набережна, 12» (ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

11 385 753.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 928.77 UAH
Період уточнення: 06.07.2021 11:58 - 16.07.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо тендерної документації

Номер: b03da738520e41639dc77fd0c584e446
Дата опублікування: 15.07.2021 11:54
Опис: Якщо в учасника фінансова спроможність є меншою від вартості закупівлі, чи може бути врахована фінансова спроможність субпідрядної організації для відповідності такому критерію?
Відповідь: Вілповідно до частини 1. статті 16 Закону 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вілповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відподвіно до ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Отже, відповідаючи на ваше питання, замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учаснику у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям в тому числі, але не виключно: 1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Дата відповіді: 16.07.2021 08:20
Відповідь надана

Уточнення щодо тендерної документації

Номер: 2b24bc5bac2444f6aa8199dfc0883abc
Дата опублікування: 15.07.2021 11:51
Опис: Якщо в учасника відсутній досвід виконання аналогічного договору необхідної вартості, чи буде враховано досвід субпідрядної органазації, якщо учасник планує її залучити в обсязі не менше ніж 20% від вартості закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідь: Вілповідно до частини 1. статті 16 Закону 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вілповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відподвіно до ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Отже, відповідаючи на ваше питання, замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учаснику у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям в тому числі, але не виключно: 1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Дата відповіді: 16.07.2021 08:20
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА (Виправлене питання)

Номер: 476148662bed43df93e2d12b7fc8ab36
Дата опублікування: 08.07.2021 13:09
Опис: Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги "Умовою щодо розгляду комерційної пропозиції учасника є обов’язкове обстеження об’єкту/об’єктів до моменту подання комерційної пропозиції. Для підтвердження проведеного обстеження учасник у складі пропозиції надає відповідний акт обстеження за підписом представника Учасника та представника Замовника.". Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об'єкту будівництва - Донецька обл., що потребує додаткових витрат (наприклад нашій компанії, аби відвідати об'єкт будівництва необхідно проїхати 650 км, витратити на заробітню плату та відрядження двох працівників - водія та уповноваженої особи, сплатити за проживання в готелі або зняти квартиру - все це буде мати загальну вартість більше 6 000 грн.) , тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципи прозорої конкуренції та неупереджене ставлення до учасників, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо технічне завдання і необхідність огляду об'єкту є недоречною, тисячі закупівель в Україні проходять щороку в системі прозоро і учасники без будь яких проблем або складнощів розраховують свої цінові пропозиції. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту будівництва до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, або замінити її "переможець надає акт огляду об'єкту до моменту підписання договору" У разі відхилення даної вимоги буде направлена скарга до ДАСУ, Антимонопольного комітету. Додатково зазначаємо, що враховуючи запроваджені на підприємстві обмеження через COVID та перебування ряду працівників на ізоляції вимагаємо внести зміни до ТД так як учасник вважає, що наявних вихідних даних достатньо для якісної та всебічної підготовки тендерної пропозиції та усвідомлює той факт, що бере на себе усі ризики недооцінювання складності, обсягів та термінів виконання робіт з відповідними наслідками. Додатково зазначаємо, що в аналогічних випадках Антимонопольний комітет підтверджує, що дана вимога є дискримінаційною - рішення АМКУ №6298-р/пк-пз від 29.03.2021.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет Управління з питань освіти, молоді, спорту та розвитку культури Очеретинської селищної військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області вважає за необхідне для якісної підготовки тендерної пропозиції проведення потенційними учасниками ознайомлення з об’єктом закупівлі. Відповідно до законодавчих актів що регулюють містобудівну діяльність (ДБН, ДСТУ), та інших нормативних документів виконується обстеження будівель і споруд. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки жоден із учасників не обмежений у пересуванні територією країни, не вважаємо такі умови дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Також, Замовнику незрозуміло яким чином учасник передбачає виконання умов договору, якщо він не має можливості відвідувати об’єкт.
Дата відповіді: 09.07.2021 11:21
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА

Номер: 78d3c5badcb145ae947cf56f4b16ec24
Дата опублікування: 08.07.2021 12:57
Опис: Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги "Умовою щодо розгляду комерційної пропозиції учасника є обов’язкове обстеження об’єкту/об’єктів до моменту подання комерційної пропозиції. Для підтвердження проведеного обстеження учасник у складі пропозиції надає відповідний акт обстеження за підписом представника Учасника та представника Замовника.". Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об'єкту проектування – Житомирська обл., що потребує додаткових витрат (наприклад нашій компанії, аби відвідати об'єкт проектування необхідно проїхати 650 км, витратити на заробітню плату та відрядження двох працівників - водія та уповноваженої особи, сплатити за проживання в готелі або зняти квартиру - все це буде мати загальну вартість більше 6 000 грн.) , тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, принципи прозорої конкуренції та неупереджене ставлення до учасників, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо технічне завдання і необхідність огляду об'єкту є недоречною, тисячі закупівель в Україні проходять щороку в системі прозоро і учасники без будь яких проблем або складнощів розраховують свої цінові пропозиції. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту проектування до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, або замінити її "переможець надає акт огляду об'єкту до моменту підписання договору" У разі відхилення даної вимоги буде направлена скарга до ДАСУ, Антимонопольного комітету. Додатково зазначаємо, що враховуючи запроваджені на підприємстві обмеження через COVID та перебування ряду працівників на ізоляції вимагаємо внести зміни до ТД так як учасник вважає, що наявних вихідних даних достатньо для якісної та всебічної підготовки тендерної пропозиції та усвідомлює той факт, що бере на себе усі ризики недооцінювання складності, обсягів та термінів виконання робіт з відповідними наслідками. Додатково зазначаємо, що в аналогічних випадках Антимонопольний комітет підтверджує, що дана вимога є дискримінаційною - рішення АМКУ №6298-р/пк-пз від 29.03.2021.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет Управління з питань освіти, молоді, спорту та розвитку культури Очеретинської селищної військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області вважає за необхідне для якісної підготовки тендерної пропозиції проведення потенційними учасниками ознайомлення з об’єктом закупівлі. Відповідно до законодавчих актів що регулюють містобудівну діяльність (ДБН, ДСТУ), та інших нормативних документів виконується обстеження будівель і споруд. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки жоден із учасників не обмежений у пересуванні територією країни, не вважаємо такі умови дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Також, Замовнику незрозуміло яким чином учасник передбачає виконання умов договору, якщо він не має можливості відвідувати об’єкт.
Дата відповіді: 09.07.2021 11:21