• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Нове будівництво модульної твердопаливної котельні (альтернативне резервне паливо), для опалення будівлі загальноосвітньої школи I-III ст. Очеретинського НВК та будівлі басейну, розташованих за адресою: Донецька обл., Ясинуватський р-н, смт. Очеретине, вул. Набережна, 12» (ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

11 385 753.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 928.77 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 11:58 - 22.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: a7a19b5b170949fcb9df77f7b3e91b93
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-004239-c.b2
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з Вимогою про усунення порушень в Тендерній документації на закупівлю UA-2021-07-06-004239-c «Нове будівництво модульної твердопаливної котельні (альтернативне резервне паливо), для опалення будівлі загальноосвітньої школи I-III ст. Очеретинського НВК та будівлі басейну, розташованих за адресою: Донецька обл., Ясинуватський р-н, смт. Очеретине, вул. Набережна, 12» (ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи шляхом внесення змін, та як наслідок приведення у відповідність до діючого Закону України «Про публічні закупівлі». Додатком 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог» вимагається надання документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А саме, для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) із можливістю перевірки факту укладання на веб-порталі Уповноваженого органу, в додаток до вищезазначеного Учасник надає копії виконаного(их) договору(ів), всіх додатків (2018-2021 роки) та додаткових угод до нього (них), копії всіх довідок за формою Кб3 та всіх Актів приймання виконаних будівельних робіт, та відгук про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) якісно та в повному обсязі від замовника будівництва. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату його укладання, та інформацію про виконання договору в повному обсязі. * Аналогічними вважаються повністю виконані договори на виконання нового будівництва модульної твердопаливної котельні із вартістю виконаних робіт не менше ніж 10% очікуваної вартості даної закупівлі. Зазначаємо, що така вимога Замовника щодо надання копій відповідного Договору на виконання аналогічних робіт з можливістю перевірки факту укладання на веб-порталі Уповноваженого органу є дискримінаційною з точки зору ЗУ «Про публічні закупівлі», тому як підрозуміває укладання договору саме з бюджетною установою. Законом визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього; Наголошуємо, що не всі Замовники незалежно від форм власності, обирають своїх підрядників шляхом проведення процедури на відкритому майданчику. Крім того зазначаємо, що не всі відкриті прозорі майданчики є акредитованими, тому інформація хоча і є відкритою, але з точки зору вашої тендерної документації не буде вважатися такою, що відповідає, тому ще не буде опублікованою на веб-порталі уповноваженого органу. Вважаємо, що Замовник не довів чим саме аргументується бажання отримати у підтвердження саме опубліковані на відкритих майданчиках відомості. Яким чином наявність або не наявність такого договору може свідчити про відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність відповідного досвіду виконання аналогічних договорів? Крім того виникає питання, чим саме керувався Замовник коли вирішив, що саме аналогічний договір вартістю не менше ніж 10 % від вартості закупівлі буде зарахований як аналогічний? Чому не 5% або не 50%? А якщо мається досвід виконання аналогічного договору в обсязі менше ніж 10% від вартості закупівлі але роботи виконувались повністю з матеріалів та устаткуванням замовника та не враховувались до Договірної ціни. Вважаємо, що усі ці вимоги є дискримінаційними та суперечать принципам Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомляємо, що ми, як потенційний учасник, маємо повністю виконані аналогічні Договори з іншими суб'єктами господарювання та не маємо договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами або з організаціями що закуповують послуги/роботи через відкриті майданчики. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Є практика АМКУ з таких питань, відповідними рішеннями було зобов’язано Замовника внести зміни. Враховуючи наведене, вимагаємо усунення дискримінаційних вимог!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформуємо, що Замовник не обмежує коло контрагентів за аналогічним договором за категорією джерела фінансування або форми власності. Аналогічним буде вважатися договір, факт укладання якого можливо перевірити на відкритих електронних майданчиках для проведення закупівель, не залежно від форми власності та юридичного статусу, організаційно – правової форми замовника. Наголошуємо, що на відкритих електронних майданчиках проводяться закупівлі замовниками різних форм власності та джерел фінансування. Замовник не має змоги перевірити всі обставини законного та фактичного виконання аналогічного договору. Натомість наявність інформації на офіційних майданчиках, свідчить про прозорість, офіційність як самого учасника, так і про здійснені ним правочини. Ще раз наголошуємо, що Замовник не вимагає укладання аналогічного договору з бюджетною установою. Вимога по даному факту обумовлена вживанням заходів Замовником, щодо відстеження добросовісних учасників ринку та запрошення їх до участі в закупівлі. Також варто зауважити, що всі учасники / юридичні особи, які зацікавлені в участі у Державних закупівлях та є прозорими і надійними на ринку послуг в Україні, мають можливість проводити будь-які продажі своїх послуг через офіційні торгівельні майданчики та бути у базі даних. Також Замовники, в т.ч. приватні зацікавлені в найякісніших і найдешевших послугах, та не обмежені Законом України «Про публічні закупівлі» мають повне право на легкість доступу до таких майданчиків. Тобто Учасник зобов’язаний самостійно піклуватись за свій імідж та докази своєї надійності та професіоналізму.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: 4426bdf418174a268e8b69fc789b7f08
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-004239-c.c1
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з Вимогою про усунення порушень в Тендерній документації на закупівлю UA-2021-07-06-004239-c «Нове будівництво модульної твердопаливної котельні (альтернативне резервне паливо), для опалення будівлі загальноосвітньої школи I-III ст. Очеретинського НВК та будівлі басейну, розташованих за адресою: Донецька обл., Ясинуватський р-н, смт. Очеретине, вул. Набережна, 12» (ДК 021:2015 код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи шляхом внесення змін, та як наслідок приведення у відповідність до діючого Закону України «Про публічні закупівлі». Додатком 1 до тендерної документації «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог» вимагається надання документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А саме, для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) із можливістю перевірки факту укладання на веб-порталі Уповноваженого органу, в додаток до вищезазначеного Учасник надає копії виконаного(их) договору(ів), всіх додатків (2018-2021 роки) та додаткових угод до нього (них), копії всіх довідок за формою Кб3 та всіх Актів приймання виконаних будівельних робіт, та відгук про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) якісно та в повному обсязі від замовника будівництва. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату його укладання, та інформацію про виконання договору в повному обсязі. * Аналогічними вважаються повністю виконані договори на виконання нового будівництва модульної твердопаливної котельні із вартістю виконаних робіт не менше ніж 10% очікуваної вартості даної закупівлі. Зазначаємо, що така вимога Замовника щодо надання копій відповідного Договору на виконання аналогічних робіт з можливістю перевірки факту укладання на веб-порталі Уповноваженого органу є дискримінаційною з точки зору ЗУ «Про публічні закупівлі», тому як підрозуміває укладання договору з бюджетною установою. На підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності? Якщо Замовник хоче переконатися у дійсності наданого як аналогічного договору, то він може попросити надати оригінал або зв'язатися з попереднім замовником та підтвердити надану інформацію. Повідомляємо, що ми, як потенційний учасник, маємо повністю виконані аналогічні Договори з іншими суб'єктами господарювання та не маємо договору на виконання аналогічних робіт з бюджетними установами Вважаємо, що замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо обов’язковості наявності в учасника аналогічного договору, укладеного з бюджетними установами. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності договір, укладений саме з бюджетними установами що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Є практика АМКУ з таких питань, відповідними рішеннями було зобов’язано Замовника внести зміни. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Також звертаємо увагу, що закупівля і так вже потрапила під пильний нагляд громадського контролю через Дозорро, про що свідчить відповідна інформація з електронної системи. У разі відсутності реакції з боку Замовника буде розпочато Моніторінг ДАСУ, що в свою чергу призведе до затягуванння строків проведення закупівлі та укладення договору
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформуємо, що Замовник не обмежує коло контрагентів за аналогічним договором за категорією джерела фінансування або форми власності. Аналогічним буде вважатися договір, факт укладання якого можливо перевірити на відкритих електронних майданчиках для проведення закупівель, не залежно від форми власності та юридичного статусу, організаційно – правової форми замовника. Наголошуємо, що на відкритих електронних майданчиках проводяться закупівлі замовниками різних форм власності та джерел фінансування. Замовник не має змоги перевірити всі обставини законного та фактичного виконання аналогічного договору. Натомість наявність інформації на офіційних майданчиках, свідчить про прозорість, офіційність як самого учасника, так і про здійснені ним правочини. Ще раз наголошуємо, що Замовник не вимагає укладання аналогічного договору з бюджетною установою. Вимога по даному факту обумовлена вживанням заходів Замовником, щодо відстеження добросовісних учасників ринку та запрошення їх до участі в закупівлі. Також варто зауважити, що всі учасники / юридичні особи, які зацікавлені в участі у Державних закупівлях та є прозорими і надійними на ринку послуг в Україні, мають можливість проводити будь-які продажі своїх послуг через офіційні торгівельні майданчики та бути у базі даних. Також Замовники, в т.ч. приватні зацікавлені в найякісніших і найдешевших послугах, та не обмежені Законом України «Про публічні закупівлі» мають повне право на легкість доступу до таких майданчиків. Тобто Учасник зобов’язаний самостійно піклуватись за свій імідж та докази своєї надійності та професіоналізму.
Статус вимоги: Відхилено