-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Глевахівський ЗЗСО за адресою : Київська обл., смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 20
Торги не відбулися
1 167 563.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 838.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 838.00 UAH
Період уточнення:
03.07.2021 10:47 - 09.07.2021 10:52
Без відповіді
дискримінаційна вимога
Номер:
ffc8009f52cc4d09aaef1288d5d82d3c
Дата опублікування:
09.07.2021 09:29
Опис:
Шановний Замовнику! оголошення містить вимогу до учасника: "...під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з аналогічними роботами чи послугами: відповідно до предмету закупівлі укладеного не пізніше2020 року включно.." дана вимога є дискримінаційною стосовно Учасника, який відповідає всім вимогам тендерної документації, але має один або два аналогічних договорів, що підтверджують його позитивний досвід вже за 2021 рік. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати роки виконання таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от якого року договір для підтвердження позитивного досвід надавати, це вже вирішує Учасник. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Без відповіді
дискримінаційна вимога
Номер:
11637ff97b714773bed1c56c05b6c7d5
Дата опублікування:
09.07.2021 09:27
Опис:
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Тим більше поясніть чому огляд повинен проводити інженер з ПБ класу СС2, якщо безпосередньо виконувати роботи будуть електромонтери та налагоджувальники??? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь надана
Сертифікат SA 8000
Номер:
6661857da8c4490b84e1d1a9fdab8d4f
Дата опублікування:
06.07.2021 11:56
Опис:
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання Сертифікату SA 8000, проте ций сертифікат відповідності не є обов`язковим. Згідно рішення Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17, суд дійшов до позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». До того ж даний сертифікат не націоналізований на території України, тому немає жодних законних підстав для його вимоги. На основі судового прецеденту просимо видалити дану умову з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку з тим, що вона дискримінаційна.
Відповідь:
Стандарт SA 8000 є міжнародним стандартом, що встановлює соціальну відповідальність і зобов'язання організацій перед персоналом і всім суспільством, що визначає умови впровадження соціальних якостей надання роботи. Поряд з визначенням стандартів трудових прав працюючих, SA 8000 базується на принципах Конвенцій Міжнародної організації праці, Загальної Декларації прав людини та Конвенції ООН з прав дитини. Цей стандарт визначає вимоги із соціального захисту, що дозволяють компанії розробляти, підтримувати та впроваджувати політику й методи управління питаннями соціального захисту, які компанія може контролювати, а також демонструвати це зацікавленим сторонам
В України діє принцип добровільної сертифікації.
Постановою Верховного Суду України від 24.06.2020 р. у справі №826/15639/17 (адміністративне провадження №К/9901/32266/19), визначено - якщо документ не передбаченний чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Замовник вимагає в складі тендерних документацій сертифікати, як додаткову гарантію отримання якісних товарів, якісного надання послуг чи виконання робіт.
Виходячи з позиції Верховного суду України такі вимоги не є дискримінаційними, оскільки факт що сертифікація не є обов’язковою згідно законодавства не позбавляє суб’єкта господарювання отримати зазначені сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
У зв’язку з вищевикладеним Ваша вимога щодо видалення вимоги надання Сертифікату SA 8000 з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку з тим, що вона дискримінаційна не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
06.07.2021 15:51
Відповідь надана
Сертифікат ДСНС
Номер:
76d208e7a31148a3a45c9faf9774ae87
Дата опублікування:
05.07.2021 15:23
Опис:
В Тендерній документації встановлена вимога, надати в складі пропозиції: «Копія сертифікату виданого ДСНС, який підтверджує, що керівник робіт закінчив курси навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки.»
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлені кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема.
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
- вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво", "Цивільна безпека" (за спеціальностями "Цивільна безпека", "Пожежна безпека"), "Автоматизація та приладобудування", "Електроніка та телекомунікації", "Електрична інженерія";
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Наявності інших спеціальних навчань як для керівника робіт так і для виконавців чинним законодавством не передбачено.
Тому учасники повинні надати документи про вищу освіту осіб які мають право бути керівниками робіт, та документи про присвоєння відповідних робітничих кваліфікацій для виконавців робіт, (електромонтерів ОПС – 4 розряду та Налагоджувальника КВП і А – 5 розряду) – відповідно до ліцензійних вимог для виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Тобто учасник надає ті документи про освіту котрі передбачені чинним законодавством України
Відповідно до ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимога щодо спеціального навчання визнана дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ №15649-р/пк-пз від 17.08.2020
На підставі вище викладеного та керуючись чинним законодавством України ПРОСИМО: Видалити з тендерної документації, вимогу про надання в складі пропозиції копію сертифікату виданого ДСНС, який підтверджує, що керівник робіт закінчив курси навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки.
Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів.
Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи Руденко Анни Володимирівни можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме:
статтею 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем);
статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням);
А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за за статтями Кримінального Кодексу України, а саме
статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем);
статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги);
статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі);
статтею 3692 (зловживання впливом).
статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою);
Хочемо зауважити, що раніше Замовником були опубліковані аналогічні закупівлі, до яких писалися уточнення, проте замовник не відреагував належним чином, а відмінив закупівлі та опублікував заново із новими дискримінаційними вимогами. Що свідчить про те, що закупівля створена під конкретного учасника із врахуванням його інтересів.
Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів, тобто не один садок чи школа буде відремонтовано, а два, чи три.
Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу, підтвердити Вашу неупередженість.
В разі відмови, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до правоохоронних органів.
Відповідь:
Шановний Учасник, уважно вивчивши Ваше звернення щодо вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання копії сертифікату виданого ДСНС, який підтверджує, що керівник робіт закінчив курси навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки.
Учасник вважає, що дана вимога може містити ознаки дискримінації, оскільки вимога щодо спеціального навчання визнана дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ №15649-р/пк-пз від 17.08.2020. Так, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлені кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема.
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
- вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво", "Цивільна безпека" (за спеціальностями "Цивільна безпека", "Пожежна безпека"), "Автоматизація та приладобудування", "Електроніка та телекомунікації", "Електрична інженерія";
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Наявності інших спеціальних навчань як для керівника робіт так і для виконавців чинним законодавством не передбачено. Тому, просить видалити з тендерної документації, вимогу про надання в складі пропозиції копію сертифікату виданого ДСНС, який підтверджує, що керівник робіт закінчив курси навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки.
Уважно вивчивши звернення Учасника та вимоги законодавства в сфері провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, вважаємо, що вимога Учасника підлягає задоволенню, оскільки Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлено вичерпний перелік щодо кваліфікації працівників ліцензіата.
На підставі викладеного, керуючись п.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме
Дата відповіді:
06.07.2021 08:35