-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Глевахівський ЗЗСО за адресою : Київська обл., смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 20
Торги не відбулися
1 167 563.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 838.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 838.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2021 10:47 - 09.07.2021 10:52
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін
Номер:
0e26f15a5a464c819e2ac4b6fb39e8c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-03-000048-c.c1
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до чинного законодавства, а саме видалити вимоги які не стосуються предмета закупівлі:
1. Діюча будівельна ліцензія або Сертифікат відповідального виконавця робіт. - для виконання робіт протипожежного призначення непотрібна будівельна ліцензія, тому дана вимога є дискримінаційною, і штучно скорочує перелік потенційних учасників.
2. Для повноцінної та всебічної оцінки спроможності виконання та підписання акту огляд повинен проводити кваліфікований співробітник Учасника, що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) не нижче СС-2. - для цього вичтасить і керівника робіт, який повинен бути на підприємстві відповідно до ліцензійних вимг виконання робіт протипожежного призначення. Ви на вашу думку під час виконання самих робіт, разом з керівником і монтажниками повинен бути присутній і проектнант який буде розказувати як і що робити? Повний абсурд. А відповідністю вашого проекту і кошторисної документації повинна була займатись експертиза.
3. Акт огдяду, так як Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
4. Копія сертифікату виданого ДСНС, який підтверджує, що керівник робіт закінчив курси навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки; - дана вимога є дискримінаціною, у зв'язку з тим що дане навчання для керівника робіт не передбачене жодним законодавчим чи нормативно правовим актом.
5. Сертифікат SA 8000 - даний сертифікат не націоналізований на території України, тому немає жодних законних підстав для його вимоги. Жодна оргазізація з сертифікації акредитована на територіїї України його не видає.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 07.07.2021 11:22
Дата подачі:
06.07.2021 01:06
Вирішення:
Шановний учаснику. Оголошення про проведення закупівлі, складене у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», який дозволяє Замовнику внести до вимог і іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, Замовник самостійно формує вимоги оголошення, з метою отримання якісних послуг. При цьому, будь-яке порушення принципу недискримінації учасників, або обмеження конкуренції відсутнє, оскільки вимоги тендерної документації стосуються всіх, без виключення, можливих учасників процедури закупівлі, отже, всі учасники торгів знаходяться в рівних умовах. Враховуючи той факт, що закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник має переконатись, що роботи з капітального ремонту будуть виконані якісно, а наявність зазначених в оголошенні документів є тому відповідним переконанням.
Ми прагнемо отримати якісні послуги, які будуть надаватися кваліфікованими працівниками. Замовник має впевнитися, що працівники Учасника мають загальний досвід, практику монтажу певного обладнання, та розуміються на особливостях обладнання виробників. Крім того ми закуповуємо роботи з капітального ремонту системи, яка тісно пов’язана з будівлею , тому вважаємо що при даній закупівлі будівельна ліцензія або Сертифікат відповідального виконавця робіт є необхідним.
Огляд об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередню оцінку спроможності виконання робіт згідно з оголошенням про спрощену закупівлю, а також зрівняти реальний стан об’єкту та можливість виконання робіт згідно з робочим проектом, оскільки дефектний акт та робочі креслення можуть на 100% не співпадати з теперішнім станом об’єкта. Огляд має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт з урахуванням встановлених Замовником вимог та строків, формування об’єктивної ціни своєї пропозиції. Це мінімізує ризики виникнення непорозумінь при укладанні та виконанні договору.
Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту в присутності уповноваженого представника Замовника (а не керівника, як Ви вказуєте), який має забезпечити умови для проведення огляду.
Кваліфікований співробітник Учасника, що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки, має можливість точно проаналізувати вимоги робочого проекту та стан об’єкту та можливість виконати роботи згідно вимог Оголошення.
Вимога надання сертифікату виданого ДСНС, який підтверджує, що керівник робіт закінчив курси навчання зі спеціальної підготовки для осіб, які залучаються до проведення занять за програмою навчання з питань пожежної безпеки – виключена з Оголошення.
Стандарт SA 8000 є міжнародним стандартом, що встановлює соціальну відповідальність і зобов'язання організацій перед персоналом і всім суспільством, що визначає умови впровадження соціальних якостей надання роботи. Поряд з визначенням стандартів трудових прав працюючих, SA 8000 базується на принципах Конвенцій Міжнародної організації праці, Загальної Декларації прав людини та Конвенції ООН з прав дитини. Цей стандарт визначає вимоги із соціального захисту, що дозволяють компанії розробляти, підтримувати та впроваджувати політику й методи управління питаннями соціального захисту, які компанія може контролювати, а також демонструвати це зацікавленим сторонам
В України діє принцип добровільної сертифікації.
Постановою Верховного Суду України від 24.06.2020 р. у справі №826/15639/17 (адміністративне провадження №К/9901/32266/19), визначено - якщо документ не передбаченний чинним законодавством, оскільки те, що таке виробництво не підлягає обов`язковій сертифікації не позбавляло позивача можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Замовник вимагає в складі тендерних документацій сертифікати, як додаткову гарантію отримання якісних товарів, якісного надання послуг чи виконання робіт.
Виходячи з позиції Верховного суду України такі вимоги не є дискримінаційними, оскільки факт що сертифікація не є обов’язковою згідно законодавства не позбавляє суб’єкта господарювання отримати зазначені сертифікати в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
У зв’язку з вищевикладеним Ваша вимога щодо видалення вимог з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку з тим, що вони дискримінаційна не підлягає задоволенню.
Отже, Ми не маємо законних підстав вносити зміни до оголошення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.07.2021 11:27