• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти)

Завершена

169 789.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 80.16 UAH
Період уточнення: 19.06.2017 17:41 - 25.06.2017 09:00
Відповідь надана

Списки пасажирів

Номер: fcce12cf21a34e748ae36d4cd080baf7
Дата опублікування: 23.06.2017 19:33
Опис: Чому Замовником занижено список пасажирів за Лотом 4? Відповідно до сумарної кількості за Лотами 1, 2, 3 списки пасажирів складають 150 осіб. Проте, у зворотному напрямку - до сумарної кількісті за Лотом 4 - включено лише 98 осіб. Згідно з Правилами регулярних спеціальних перевезень такі здійснюються виключно за списками пасажирів. Відсутність пасажира в списку пасажирів матиме наслідком відмову в перевезенні. Таким чином, Замовником створюється ситуація, що призведе до конфлікту на автобусному маршруті спеціальних регулярних перевезень між автомобільним перевізником та батьками тих учнів, які виключені зі списків пасажирів у зворотному напрямку за Лотом 4. При цьому, слід зауважити, що внесення змін до укладеного договору в майбутному буде не можливим у силу положень Закону, оскільки це призводитиме до збільшення ціни такого договору.
Відповідь: На ваше запитання від 23 червня 2017 (19:33) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Кількість пасажирів визначено згідно наявної потреби Замовника.
Дата відповіді: 27.06.2017 11:43
Відповідь надана

Щодо паспортів автобусного маршруту

Номер: 9a3f956b6f7b4503b5350392a7b325b9
Дата опублікування: 22.06.2017 18:18
Опис: Відповідно до п. 2.13. Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.05.2010 року № 278, встановлено, що затвердження паспорта автобусного маршруту регулярних спеціальних перевезень (додаток 2) здійснюється замовником послуг за погодженням з організатором перевезень на відповідній території (у частині маршруту та графіка руху). Надана відповідь прямо суперечить даній нормі. Члени тендерного комітету вчергове засвідчують не занання законодавства з предмету даної закупівлі. Повторно просимо роз'яснити чи виконано вказану норму Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.05.2010 року № 278?
Відповідь: На ваше запитання від 22 червня 2017 (18:18) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Тендерним комітетом вже було надано відповідь на аналогічне запитання до даної процедури закупівлі, де чітко зазначено, що Замовник не здійснює розроблення паспортів автобусного маршруту. Розроблення паспорту автобусного маршруту здійснює перевізник. До затвердження організатором перевезень або замовником послуг приймаються паспорти регулярних спеціальних маршрутів, які відповідають вимогам, визначеним у Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 № 278. У пункті 3.5 зазначеного наказу визначено, що погоджені підрозділами Державтоінспекції паспорти маршрутів регулярних спеціальних перевезень надсилаються на погодження до організатора перевезень, який протягом 30 днів з дня їх надходження приймає відповідне рішення. Отже, відповідно до Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 № 278 та додатків до нього, паспорт маршруту регулярних спеціальних перевезень після розроблення перевізником надається на погодження до відповідних підрозділів Державтоінспекції МВС України, після чого - до організатора перевезень. Таким чином, учасник-переможець має надати Замовнику розроблений та погоджений паспорт маршруту регулярних спеціальних перевезень для затвердження.
Дата відповіді: 27.06.2017 11:42
Відповідь надана

Щодо тарифів

Номер: 47cce061385f4879926a2de57e24da88
Дата опублікування: 22.06.2017 18:09
Опис: Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 року № 1175, що розроблена відповідно до ст. 10 Закону України "Про автомобільний транспорт". Відповідно до положень пунктів 1.1. та 1.2. цієї Методики встановлено, що ця Методика визначає механізм формування тарифів на послуги з перевезення пасажирів на ... автобусних маршрутах спеціальних перевезень … і застосовується органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та автомобільними перевізниками незалежно від їх відомчої підпорядкованості, форми власності та організаційно-правової форми господарювання (далі - Перевізники); Методика є обов'язковою для застосування під час встановлення регульованого тарифу органами виконавчої влади та місцевого самоврядування на послуги пасажирського автомобільного транспорту (далі - Послуги) і носить рекомендаційний характер під час формування вільних тарифів на ці послуги. Отже, попередні дві відповіді з питань тарифів засвідчують не знання членами тендерного комітету законодавства щодо визначення очікуваної вартості предмета даної закупівлі. Як наслідок, очікувана варстіть предмета даної закупівлі невідповідає ринковиі цінам і, або є значно завищеною, або значно заниженою. Тобто, Замовник свідомо продовжує порушувати вимоги Закону. Повторно просимо роз'янити як визначено очікувану вартість предмета даної закупівлі? Чому за Лотами різний показник пасажирокілометра? Надайте конкретні відповіді з урахуванням вимог Закону України "Про автомобільний транспорт" та Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 року № 1175 або поясніть чому вказані нормативні акти не застосовуються Замовником?
Відповідь: На ваше запитання від 22 червня 2017 (18:09) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Замовник не здійснює формування жодних тарифів на послуги перевезень, зокрема Замовник не здійснює встановлення регульованих тарифів. Вартість послуг перевезень визначається виключно договором про закупівлю, який укладається відповідно до змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі згідно ст.. 36 Закону. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля здійснюється за принципами згідно статті 3 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії та ефективності. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону та Форми оголошення про проведення відкритих торгів затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, замовником самостійно обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі або розмір бюджетного призначення за кошторисом. Окремо зазначаємо, що тендерним комітетом вже було надано відповідь на аналогічне запитання до даної процедури закупівлі, отримане раніше.
Дата відповіді: 27.06.2017 11:41
Відповідь надана

Про паспорт автобусного маршруту

Номер: 80d1a6089705486fb0419c60022d75d8
Дата опублікування: 20.06.2017 10:15
Опис: Прошу роз'яснити чи Замовником розроблено та затверджено паспорти автобусних маршрутів? Якщо так, то чому вони відсутні в складі тендерної документації? Як можна ознайомитися із паспортами автобусних маршрутів?
Відповідь: На ваше запитання від 20 червня 2017 (10:15) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Замовник не здійснює розроблення паспортів автобусного маршруту. Порядок розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту затверджено наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.05.2010 року № 278.
Дата відповіді: 22.06.2017 17:35
Відповідь надана

Невідповідність тарифів

Номер: ee63d39d10114c62a2ba08b2edbae424
Дата опублікування: 20.06.2017 09:15
Опис: Процедура закупівель UA-2017-01-06-000870-b: Лот 1 - маршрут: с.Тимошівка - с. Енгельс - м. Марганець та в зворотному напрямку; орієнтована кількість дітей на маршруті – 57 чол., 78 навчальних днів; 99 840 грн. з ПДВ; Договір за ціною 99 840 грн.; Лот 2 - маршрут: с. Новоселівка - с. Миколаївка - м. Марганець та в зворотному напрямку; орієнтована кількість дітей на маршруті - 73 чол., 78 навчальних днів; 53 820 грн. з ПДВ; Договір за ціною 53 820 грн.; Лот 3 - маршрут: с. Острів - с. Мар'ївка - м. Марганець та в зворотному напрямку; орієнтована кількість дітей на маршруті - 31 чол., 78 навчальних днів; 32 292 грн. з ПДВ; Договір за ціною 20 630 грн. Поточна процедура закупівель UA-2017-06-19-002218-b: Лот 1 - маршрут: с. Тимошівка - с. Максимівка – с. Закам’янка - с. Енгельс - м. Марганець без зворотного напрямку; орієнтована кількість дітей на маршруті – 62 чол., 82 навчальних дні; 49 487 грн. з ПДВ; Лот 2 - маршрут: с. Острів - с. Мар’ївка - м. Марганець без зворотного напрямку; орієнтована кількість дітей на маршруті - 26 чол., 82 навчальних дні; 20 631,20 грн. з ПДВ; Лот 3 - маршрут: с. Новоселівка - с. Миколаївка - м. Марганець без зворотного напрямку; орієнтована кількість дітей на маршруті - 62 чол., 82 навчальних дні; 16 031 грн. з ПДВ. Таким чином, при порівнянні вищевказаних процедур закупівель за Лотами 1 - кількість дітей збільшилася; зворотній напрямок відсутній; а вартість зменшено на 50 353 грн.; за Лотами 3 та 2 - кількість дітей зменшилася; зворотній напрямок відсутній; а вартість збільшено на 1,20 грн.; за Лотами 2 та 3 - кількість дітей зменшилася; зворотній напрямок відсутній; а вартість зменшено на 37 789 грн. Тобто, спостерігається нерівномірна та непропорційна зміна тарифів у поточній процедурі закупівель. При цьому, Замовником враховуються інтереси депутата Марганецької міської ради поточного скликання Сметанка В.Л., який є вигодонабувачем діяльності таких суб'єктів на ринку перевезення пасажирів як ФОП Рубель, ФОП Кропивний та ТОВ ТК ЕКСПРЕС-ЛОГІСТИК. Вищевказані суб'єкти мають сполучені маршрути загального користування з Лотами 2, 3 та 4 поточної процедури закупвіель та протиправно використовують автобуси маршрутів загального користування при перевезенні школярів. Прошу роз'яснити невідповідність тарифів між двома процедурами закупівель, а також невідповідність тарифів між Лотами поточної процедури закупівель. Чи діє Замовник у інтересах депутата Марганецької міської ради поточного скликання Сметанка В.Л., який є представником ТОВ ТК ЕКСТПРЕС-ЛОГІСТИК процедури закупівель UA-2017-01-06-000870-b, за Лотом 2 поточної процедури закупівель або в цілому поточної процедури закупівель?
Відповідь: На ваше запитання від 20 червня 2017 (09:15) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Замовник не здійснює встановлення і зміну жодних тарифів. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому. Про вищезазначене, зокрема йдеться у листах Уповноваженого органу.
Дата відповіді: 22.06.2017 17:34
Відповідь надана

Тарифи

Номер: bd47fa51e07e4e93a97e9b112ae7027c
Дата опублікування: 20.06.2017 08:00
Опис: Прошу роз'яснити формування тарифів на автобусних маршрутах спеціальних перевезень за Лотами №№ 1, 2, 3 та 4, а також різність таких за вищевказаними Лотами за умови рівності кількоті пасажирів за Лотами №№ 1 та 3, та різності кількості пасажирів за Лотами №№ 2 та 3. Якими нормативно-правовими актами керувався Замовник при формуванні тарифів? Чи відповідаює рівень тарифів за вищевказаними Лотами таким нормативно-правовим актам?
Відповідь: На ваше запитання від 20 червня 2017 (08:00) тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне: Замовник не здійснює формування жодних тарифів на послуги перевезень. Вартість послуг перевезень визначається виключно договором про закупівлю, який укладається відповідно до змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі згідно ст.. 36 Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів замовником обов’язково зазначається, зокрема очікувана вартість закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, у своїх листах щодо застосування законодавства у сфері закупівель, повідомляє, що Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата відповіді: 22.06.2017 17:33